god morgen

Stoltmamma89

Elsker forumet
God Morgen!

Hvordan har deres natt vært? Her våknet vi klokken 7 . Da var Erica Lys våken og klar for dagen! Hun har ikke sovet mye i natt så jeg er kjemp trøtt idag, men får ta meg en lur når hun sovner.

Hva skal dere bedrive dagen med da? Jeg skal på senteret å handle litt, gå en tur, rydde litt og hente Tante barnet mitt! Hun skal ligge her fra idag til imorgen!

God morgen! Og for en strålende morgen![:D] I dag ble vi vekket av vekkeklokka til mannen min. Leander våkna altså ikke i 5-6 tida i dag, men sov helt til kklokken 7! Føler meg uforskammet uthvilt og opplagt her[:D]
Passer bra, for i dag er det kontraktsmøte med han som har kjøpt leiligheten vår. Blir godt å få overstått det formelle der. Men også rart å gi bort nøkkelen til det som har vært hjemmet vårt de siste to årene. Der ble jeg gravid, og der tok vi med lillemann hejm for første gang osv...

Men nå stortrives vi i vår nye leilighet, så det er nå i grunne greit[:)]

Natta var så som så. gruer meg til hverdagene nå som jeg har Åshild i barnehagen og er i ny jobb med all den usikkerheten det innebærer. Åshild er litt brelete om natta for tiden. Det ser ut som om hun har seks tenner på gang samtidig.

Back
Topp