God morgen:-)

3barn

Forumet er livet
Hva skal dere damer gjøre på i dag da????????

Sambo er på jobb i dag så det er bare meg og ungene i dag. Har ingen planer, men må vel vaske litt klær og rydde litt for vi skal på en liten ferietur i morgen.
Ellers så regner det selvfølgelig her i dag og. Er drittlei dette været nå!!!!!!!!! Er det noen her som har fint vær der de bor????

God morgen, god morgen
Jeg er alene med lillegutt, Lara og mannen er hos svigers.
Hadde tenkt å kose meg igår kveld, men lillegutt hylskrek i to timer, og da kastet han opp, over hele sengen, gulvet, meg.......vel, det var den lørdagskvelden. Idag har mamma tenkt at gutten skal sove myyyyyyyyye, han har jo litt å ta igjen da!!!!

Ellers er det fint og varmt her, kanskje vi tar en tur i bassenget etterpå....lillegutt elsker det!
Hvor skal dere reise hen imorgen da??
Iallefall god tur!

ORIGINAL: anjuk

God morgen, god morgen
Hadde tenkt å kose meg igår kveld, men lillegutt hylskrek i to timer, og da kastet han opp, over hele sengen, gulvet, meg.......vel, det var den lørdagskvelden. Idag har mamma tenkt at gutten skal sove myyyyyyyyye, han har jo litt å ta igjen da!!!!

Ellers er det fint og varmt her, kanskje vi tar en tur i bassenget etterpå....lillegutt elsker det!
Iallefall god tur!

Uff, det var litt av en lørdagskveld[&:]
Heldig dere som har det fint og varmt!!!!!!
Vi skal reise en liten tur til Kristiansand. Barna har lyst til å gå i dyreparken[:D]

Her er det ingen store planer for dagen... vurderer å ta en tur og se om det er noe blåbær langs turstien her i nærheten, og så har jeg tenkt å be noen venner på vafler og kaffe i ettermiddag, for jeg har bursdagsgave til datteren deres liggende her... G har vært på Rauma-rock i helga, så han kommer hjem i ettermiddag/kveld en gang...

skal ut å plukke blåbær sammen med milla27 og minna etterpå. blir sikkert koselig hvis ungene har litt tålmodighet[&:]. kan jo ta med en liten boks for skams skyld. ellers er min kjære syk igjen[:'(]

ORIGINAL: 3barn

God morgen, god morgen

Iallefall god tur!

Vi skal reise en liten tur til Kristiansand. Barna har lyst til å gå i dyreparken[:D]

Å, da hadde Lara blitt misunnelig!!
Hun snakker ikke om annet enn KArdemommeby og dyrehagen der.....hun er helt i KArdemommefeber altså!!
Håper dere får det fint, og at det iallefall blir oppholdsvær!!
Hadde akkurat lagt gutten, men etter 15 min våknet han igjen....skjønner ingenting jeg, men nå får han ligge litt, kanskje han sovner igjen?????
Håpehåpehåpehåpe

ORIGINAL: 3barn

God morgen, god morgen

Iallefall god tur!

Å, da hadde Lara blitt misunnelig!!
Hun snakker ikke om annet enn KArdemommeby og dyrehagen der.....hun er helt i KArdemommefeber altså!!
Håper dere får det fint, og at det iallefall blir oppholdsvær!!
Hadde akkurat lagt gutten, men etter 15 min våknet han igjen....skjønner ingenting jeg, men nå får han ligge litt, kanskje han sovner igjen?????
Håpehåpehåpehåpe

Krysser fingrene for at han sovner igjen!!!!!!

YES!!!!Han sover!!!!
Nå skal her epileres.....ellers kan vi ikke gå i bassenget!!!
Bare han ikke våkner igjen nå.......

ORIGINAL: lenemor

Her er det ingen store planer for dagen... vurderer å ta en tur og se om det er noe blåbær langs turstien her i nærheten, og så har jeg tenkt å be noen venner på vafler og kaffe i ettermiddag, for jeg har bursdagsgave til datteren deres liggende her... G har vært på Rauma-rock i helga, så han kommer hjem i ettermiddag/kveld en gang...

Mmmmm..... Vafler høres godt ut, kanskje jeg og må lage det[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: cathri

skal ut å plukke blåbær sammen med milla27 og minna etterpå. blir sikkert koselig hvis ungene har litt tålmodighet[&:]. kan jo ta med en liten boks for skams skyld. ellers er min kjære syk igjen[:'(]

Det høres koselig ut, men kjedelig at han er blitt syk igjen da.........

Idag har jeg fri! Tiltrengt det. Så nå har vi styret og ordnet. Ryddet lidt inne og ute og vasket lidt klær (ja, og så på en søndag. Men vi har altså IKKE slått gress eller hengt klær til å tørke ute så vi har sørget for helligdagsfred!)

Back
Topp