God morgen.

PengNien

Betatt av forumet
Melder meg inn her siden tante rød ikke kom for et par dager siden, og testen hadde to streker.. [emoji4]Ikke uventet, men ikke helt planlagt. Gubben og guttungen sover fortsatt uvitende.. Da fikk jeg relativt to tette likevel, men jeg går på lavkarbo og har tatt av 14kg siden nyttår og trives så godt på det, så nå må jeg vel til lege og sjekke alle verdier og sånt.. Bra jeg kjøpte ekstra frukt til "Storebror!"..
 
Melder meg inn her siden tante rød ikke kom for et par dager siden, og testen hadde to streker.. [emoji4]Ikke uventet, men ikke helt planlagt. Gubben og guttungen sover fortsatt uvitende.. Da fikk jeg relativt to tette likevel, men jeg går på lavkarbo og har tatt av 14kg siden nyttår og trives så godt på det, så nå må jeg vel til lege og sjekke alle verdier og sånt.. Bra jeg kjøpte ekstra frukt til "Storebror!"..
Gratulerer! Fortell hvordan de reagerer på nyheten da:):woot:
 
Gratulerer[emoji1] Har du tenkt ut hvordan du vil dele nyheten med de da?[emoji1]
 
Guttungen skjønner dessverre ikke så mye, og er litt usikker på om jeg burde begynne å si det til han. Vil ikke at han skal begynne å si noe til andre før vi er klare..Gubben tok det fint, han hadde visst skjønt at det var noe..for jeg var visst ikke så sur...!
 
Back
Topp