God morgen

idieh

Forelsket i forumet
[8|]Julie våkna kl 05[&:][:'(]!!! Prøvde drøyean i 30 min!! Men det gikk ikke, redd for å vekke storebroren, da vi dler rom alle 3. Holder på å lage nye soverom til deto. så da blir det trangt om soveplassene[:o]! Huff det tærer på!! Skal bli godt å få de begge inn på eget rom!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Aner ikke hva vi skal finne på.. Mannen må jobbe, hva skal jeg finne på med ungene???? Alle er jo på ferie!!!
Noen tips noen????????[&:][8|]

Hva skal dere gjøre i dag????
Har vist ikkeno liv lengre jeg!! Ser fram til å begyne å jobbe litt igjen![:)]

Johanna våkner mellom 5 og 6 hver dag hun, og har gjort det i minst en måned... ganske slitsomt ja. Jeg tar henne med og legger meg i en seng på gjesterommet jeg, så spiser hun, og så leker vi og koser, og noen ganger sover vi litt, så står vi opp etter at G har reist på jobb.

I dag aner jeg ikke hva vi skal finne på - ute er det kaldt og vått, så det frister ikke å gå ut. Var effektiv i går og fikk bestilt nytt pass, nye bankkort, etc (litt jobb å skifte navn også gitt [;)]), så jeg har ingen sånne ærender å gjøre heller. Tror vi satser på å leke inne jeg - litt koselig det også. Nå er det teletubbies på bbc prime, og det liker Johanna, så jeg skal passe på å lage frokost

ORIGINAL: lenemor

Johanna våkner mellom 5 og 6 hver dag hun, og har gjort det i minst en måned... ganske slitsomt ja. Jeg tar henne med og legger meg i en seng på gjesterommet jeg, så spiser hun, og så leker vi og koser, og noen ganger sover vi litt, så står vi opp etter at G har reist på jobb.

I dag aner jeg ikke hva vi skal finne på - ute er det kaldt og vått, så det frister ikke å gå ut. Var effektiv i går og fikk bestilt nytt pass, nye bankkort, etc (litt jobb å skifte navn også gitt [;)]), så jeg har ingen sånne ærender å gjøre heller. Tror vi satser på å leke inne jeg - litt koselig det også. Nå er det teletubbies på bbc prime, og det liker Johanna, så jeg skal passe på å lage frokost

Huff hver dag?? Det er slitsomt!! Julie har vanligvis sovet til 07.. men det er noen dager siden nå[:-]!!
Jaja det kommer seg vel..... når hun blir fjortis[8D][8D]!! hehe
Får kose dere inne i dag!!

Har forresten bodd i Ørsta....(ble plutslig usikker på hvordan det skrives) 1 år!! hehe for 12 år siden da!!hehe... Kan du tenke deg hvorfor??[8D]

ORIGINAL: tjize

Hmm .. Leah skal være med Sambo/Pappan sin på en Bondegård ikke så langt herfra når han kommer fra jobb, det synes hun alltid er like gøy :-)
Her våkner vi mellom 8 og halv ti hver dag :-) Veldig deilig når man har en til på vei ;)

Ellers skal vi på posten i dag vi, hehe .. Ikke fullt like spennende det men! [&:]

Bondegård er gøy!!
Og få sove sååå lenge da!!!! Heldiggris!! Det er godt når en er gravid!! Gratulerer forresten![:)] Blir kjekt å bli storesøster[:)]
Kos dere i dag da[:D]

I dag våkna Mina halv6[&o], men tror hun sovna igjen. Ikke så rart at hun våkner så tidelig, fordi det er så lyst på foreldrene mine sitt rom. Så jeg og mamma hengte opp litt mørkt sengetøy over vinduet igår kveld[8D], tror det funka for tror hun sovna igjen.

Idag skal vi bare være her hjemme.. Skal vaske litt klær og støvsuge litt for mamma.

ORIGINAL: idieh

Huff hver dag?? Det er slitsomt!! Julie har vanligvis sovet til 07.. men det er noen dager siden nå[:-]!!
Jaja det kommer seg vel..... når hun blir fjortis[8D][8D]!! hehe
Får kose dere inne i dag!!

Har forresten bodd i Ørsta....(ble plutslig usikker på hvordan det skrives) 1 år!! hehe for 12 år siden da!!hehe... Kan du tenke deg hvorfor??[8D]

Jada, hver dag - lørdag som tirsdag... og ja, det er slitsomt. Vi er litt opprådde, men jeg prøver å trøste meg med at det sikkert endrer seg når hun begynner i barnehage, så jeg skal holde ut i et par uker til... og vi er jo tross alt heldige som har en datter som er grei å legge om kvelden da - det er jo ikke alle som har det.

Ørsta ja - finere i Volda (synes jeg da - Ørsta har sånn industri-preg). Gikk du på folkehøgskolen der eller?

ORIGINAL: Mammen t Mari

Gooood Mornings!

Så deilig det blir når alle får hver sitt rom da.
Hmmm....shopping er jo alltid moro på en dag som dette. Gå en lang  tur - ha med mat. Eller bare slappe av hjemme...bake, male, gjøre husarbeid....

Stod opp kvart over 8 i dag vi. Mari våknet vel i 7-tiden....ligger lenge og koser seg i sengen sin. Når hun er lei, tar jeg henne oppi i sengen vår, gir henne pupp og koser oss videre...

Værrapport: Trist og grått. 12 grader og vind. Skikkelig HØST!

Planen for i dag er å slappe av og NYYYYTE den siste dagen av permisjonen min. Skal susse og klemme på Mari i HELE dag - Hehe....
Vi skal også på besøk til en nabo som har ei datter på 15 måneder.
Ellers så må jeg gjøre husarbeid, vaske og støvsuge og rydde. Har vel ikke energi til det når jeg begynner i jobb. Tvilsomt sambo gjør noe husarbeid...

Ha en FLOTT dag alle sammen
[:)]

Takk for supre tips da!![:D]
Haha en har latt meg sluke av mitt dårlige humør i dag så her ble ikke gjort mye![8D] Støvsugd nede da[8D]!!
Men eldstegutten er sendt på hytta i dag så nå er jeg "bare" 1 barnsmamma et par dager så da blir det jo lettere å finne på no!! Hehe nå skal vi kose oss litt vi jenter[:)]..

Lykke til i jobben forresten!!! Jeg begyner i neste uke... Men bare litt jbbing på meg da[:)]

Jada, hver dag - lørdag som tirsdag... og ja, det er slitsomt. Vi er litt opprådde, men jeg prøver å trøste meg med at det sikkert endrer seg når hun begynner i barnehage, så jeg skal holde ut i et par uker til... og vi er jo tross alt heldige som har en datter som er grei å legge om kvelden da - det er jo ikke alle som har det.

Ørsta ja - finere i Volda (synes jeg da - Ørsta har sånn industri-preg). Gikk du på folkehøgskolen der eller?

Helt enig med deg!!Litt gudsforlatt lite sted egentlig[8D]! Men dt var jo supert borte på folkehøyskoen da[:D]!! Det beste skoleåret jeg har hatt!! Gikk idrett og friluftsliv[8D]! hehe Gøy var det!!

Rart at de små ikke skjønner forskjell på dagene[:-]... hehe nei begynner vel å bli vant til det. Eldstemann har alltid vært en morgenfugl han og!! Kanke sjønne hvem dem har det etter!!![8|]

ORIGINAL: oslojente1980

I dag våkna Mina halv6[&o], men tror hun sovna igjen. Ikke så rart at hun våkner så tidelig, fordi det er så lyst på foreldrene mine sitt rom. Så jeg og mamma hengte opp litt mørkt sengetøy over vinduet igår kveld[8D], tror det funka for tror hun sovna igjen.

Idag skal vi bare være her hjemme.. Skal vaske litt klær og støvsuge litt for mamma.

Hehe vi bruker same trikset på våre vinduer!! Men nå har jeg fått nye gardiner så det holder ikke[:-]!! Tror jeg må ut å kjøpe sånne lystette rullegardiner i morra[;)]

Back
Topp