God morgen

skytte70

Glad i forumet
våkner opp til blå himmel og sol - deilig[:D] en av ungene til naboen har hatt fest i natt og de siste er enda ikke lagt seg..... (hm husker når jeg var rundt 25 og klarte å holde ut så lenge...) må si de har oppført seg fint. Musikken slo de av i halv to tiden så jeg har bare hørt prating og litt høylytt latter og sånn, men det overlever vi. Tror det blir mer "støy" ikveld hos oss ja.....  Det sies ofte at de "eldre" er verst he he.... ha en fin dag folkens[:D]

God morgen. Her har ungene vært oppe siden kl.6.20. Det vil si vesla har lagt seg igjen.Så nå sitter jeg og se Sabeltann med storebror[:'(] Har sett Sabeltann hver morgen de siste 2 ukene, litt lei nå ja.Ellers har vi sol og fint vær. Ha en fin dag alle sammen[:)]

god morgen alle sammen[:D][:D][:D]
her våknet vi også opp til blå himmel og sol!!! det er helt vindstille her,og det er sjeldent på disse kanter....

i dag skal vi enten på stranda eller til byen å shoppe litt klær til sambo og div andre ting[:)][:)][:)]

ha en kjempefin dag alle ihop[:)][:)]

[:D][:D]God morgen... Deilig ver her yst ute også ...[:D] bli nok bading idag ja enten nede ved sjøen eller i basseng utafor huset her..[;)][;)]
Heldigvis so e Dennis feberfri og sutrefri idag
so då gjenge det an å finne på nokke, JIPPI

God morgen til dere også

Back
Topp