God morgen!

Jobb, trening, hente forlovelsesringene, årsmøte i barnehagen og så er det vel natta...

Ikke mange planer. Trilketur om været tillater det :)

God morgen!

Jeg har fri i dag, men først få avgårde barn på skole og i bhg.

Jeg har noen ærender å ta, og en avtale hos osteopat. Et par mnd siden behandling nå pga masse sykdom i hus siste tiden. Sårt nødvendig - jeg pleier å ha et par behandlinger i mnd, så nå har jeg vondt i kroppen....

Så hente barn igjen og på personalmøte på jobb kl 17

Linsekontroll først, kurs på hs etterpå og så gå hjem i finværet :)

God morgen, alle sammen :-)

Jeg har fri i dag og har tatt guttene fri fra barnehagen også. Vi er endelig friske etter omgangssyken, så nå skal finværet nytes! Etter en tur på biblioteket går vi i lekeparken og tar lunsj der. Ellers skal vi lage fiskegrateng.

I kveld skal jeg besøke en venninne.

Skal til legen og pleie 3 barn med vannkopper:p Er fint vær, så det hjelper jo litt på humøret

Herlig med sol :D her er det overskyet..

Nå sitter jeg og spiser frokost, så skal tuppa leveres i barnehagen, deretter skal jeg inn til Trondheim å på barnas hus og handle vogn :)

I kveld skal jeg male,og legge med kl 20 tror jeg :p

God morgen :-D

Skal en tur på skolen, deretter finne bursdagsgave til kjæresten. Deretter skal jeg hjem å pakke til påskeferie, og så hente snuppa i barnehagen og dra til oldemoren hennes på middag og besøk :-)

God morgen:D
Jeg har planer om å komme meg hjem fra Syden til tross for streik på flyplassen..

God morgen? Tja...vært våken mesteparten av natten og babyen er ikke på utsiden enda!:o skulle egentlig på strikkekaffe,men må ta igjen litt søvn istede. Skal på omvisning på føden senere i dag. Selv om jeg har vært innlagt der velger jeg å dra allikevel slik at jeg kan treffe flere i samme situasjon og kanskje bli litt kjent med flere:) (nyinnflytter så kjenner ikke så mange enda)

Ut på trilletur, pakke litt til påskeferien og bake muffins:)

God morgen :)
Har vært på et tidlig kaffebesøk og nå skal jeg prøve meg på en litt lengre gåtur :)
Bekkenbelte på plass og solen skinner :D blir bra :)

Back
Topp