God morgen.

God morgen :-)
Her er det jobb og så en aldri så liten kjøretur for å levere mannen på kurs-uke :-) rekker vel ikke stort mer før det er kvelden :-)

God morgen:-). Ikke så mye. Skal få tegnet forslag til kjøkken i 1-2 tiden. Ellers kosestund med mini:-)

Jobb før jeg seriøst kræsjlander på sofaen etter henting i bhg og middagslaging! Så sykt trøtt!! :P

God morgen :) nei nå skal jeg ikke så mye annet enn å få laget middag til frøkna kommer hjem fra skolen, så skal vi til byn en tur etter leksene er gjort.

God morgen!! =) I dag er det jobbing frem til kl. 15, så hente lillemor i bhg, Etter det er det hjem og lage litt deilig mat, så skal vi tenne litt lys og kose oss enten med bok eller film, mens vi drikker kakao <3 <3 <3

God morgen! :)
Her har jeg fått sendt ei fin jente i barnehagen, klar for barnehagebilder. Nå skal jeg og lillebror nye en rolig regnværsdag. Kaffen er klar, mannen bakte kjeks i går og jeg har ei bok som lokker. Er jeg flink, så blir det trilletur med hunden på slep i regnet og en del husarbeid, ellers blir det sofaen. :)

God morgen:)

Her skjer det ikke mye. Minsten og faren skal ut å plaske i vanndammene snart, mens jeg skal se på alt tøyet her hjemme :p
Så skal jeg passe en nyoperert katt, og det gleder jeg meg til:)

Nettopp kommet inn fra hagen. Plantet jordbær som kommer opp neste år og litt andre stauder :)
Nå skal jeg hvile og spise før poden blir hentet i bhg, og så skal vi kanskje kjøpe flere planter :D (salg på hagesentere nå)
Og så er det middag og kveldsstell :)

Ble utslitt etter jeg dusja pga.lav blodprosent/jernmangel så blir vel liggende mest på sofaen idag og slippe ut hunden innimellom :(

Helsestasjonen, hente eldsten tidlig, biblioteket..

God morgen! :-)
Her står bilkjøring på planen.
Skal kjøre til østlandet for første gang siden fødselen ;-)

Back
Topp