God morgen

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Hei hei, ser ut som om det bare er du og jeg Irene29 som er her akkurat nå[:D] Er du hjemme eller på jobben? Jeg er på jobb jeg, håper tiden går fort frem mot sommer snart nå[:D] Gleder meg såååå te å se prinsessa mi[:D]

Hei [:D]
Jeg er på jobben.. Jobber som administrasjonsansvarlig i et revisjonsfirma.
Er egentlig en hektisk tid her, men jeg går inn i mitt femte år her nå så jeg har gode rutiner til å kunne være BV også [8D]
Hva jobber du med?
Håper også tiden går veldig raskt, for jeg ser frem til de store forandringen som vil skje i livet mitt.

Mvh Irene

Jeg jobber som sekretær innen kontor og regnskap, kjempe kjekt, stortrives[:D] Har bare vært her siden oktober, så ahr vel ikke så god grunn til å snike meg inn her, men har den oppe for å kunne kegge inn et innlegg når jeg har tid[:D] ingen forbrytelse det vel...[;)]

Nei, det synes jeg ikke. [;)]
Jobber du mye med regnskap?
Det gjør jeg.. Lønn, fakturering og bokføring opptar mye av min hverdag og jeg liker det veldig godt. Er bare èn ting å utsette på for tiden, og det er at jeg ikke trives så godt her. [:(]
Men etter permisjon skal jeg starte i ny jobb hvor jeg i hovedsak vil fungere som regnskapsfører. [:D]

Ja det er mye av det jeg og holder på med, og en del bilagsføring[:D]
jeg trives kjempe godt, noe som er veldig positiv da.
offda dumt du ikke liker deg, er det miljøet som kunne vert bedre?

Ja, det er å passe inn blant de ansatte som er problemet. Sliter litt med å finne min plass blant folk med veldig sterke meninger. Har blitt lei det siste året og falt helt ut av det sosiale, men det er like greitt for jeg orker ikke mer. Ser bare fremover mot en ny tilværelse som mor og en ny jobb som venter i ettertid. [:D]

det er god du skal få forandring da[:)]
miljøet på arbeidsplassen er første priotert for hvordan jeg videre skl trives[:D]

Så sant så sant.. Har aldri hatt dette problemet før, og jeg trodde jeg skulle takle det. Men vil bare slutte nå.. så snart jeg kan (dvs 7.juni) [&:]

jeg er på jobb,og som dere ser er det veldig rolig her i dag åå jeg er i skikkelig skravle humør....[:D]

skravle i vei! [:D]

hehe,noen dager er jeg bare inne å leser litt,orker ikke gå inn på andre en her i juniklubben,mens andre dager må jeg skravle/svare på alt.[:D]

Sånn er jeg også.. og så kommer det an på hvor effektiv jeg er i jobben min. [8D]

Eg er bare på Juni klubben eg[:D] 
Er og i skravlehumør, når er deres siste dag på jobb? Eg fekk nettopp greie på at det er 3 uker før termin man går ut i permisjon, eg va usikker på om det var det eller 2 uker, så min siste arbeidsdag er 26 mai[:D]
Å følelsen av å beskrive det går faktisk ikke an, glede meg sånn te alt:)
Har jo tross alt et bryllup og uten om bebbissen min som skal planlegges[:D]

er usikker på når den siste arbeidsdagen min blir.[8|]

oi ja du får det travelt gitt.moro da å planlegge bryllup og baby[:D]

Er så lenge til 7 juni... usj! Men jeg får være her så langt jeg orker (psykisk), så får jeg heller sykmelde meg på slutten om jeg ikke får ta ut noe ferie. Men i denne bransjen kan man ikke ha ferie før sensommer/høst. Kjipt!

ORIGINAL: Irene29

Er så lenge til 7 juni... usj! Men jeg får være her så langt jeg orker (psykisk), så får jeg heller sykmelde meg på slutten om jeg ikke får ta ut noe ferie. Men i denne bransjen kan man ikke ha ferie før sensommer/høst. Kjipt!

uff så dumt du ikke trives da,men du vet at babyen merker mor sitt humør.så jeg ville heller sykemeldt meg å slappa av tiden før babyen kommer en å gå å kvie seg for å gå på jobb.[:'(]

Ja tror kje eg skal ver redd det kje ska ver nokk å gjør i sommer for å si det sånn[:D] føle det er lenge til 26 mai og eg:) men nå er det jo snart vinterferie,ta litt fridager der, så kommer jo påsken me mange fridager[:D] se positivt på det[:D][:D][:D]

Heldig som har vinterferie. Her må jeg sikkert krangle meg til de inniklemte fridagene i påska.. Regner med at det kan påvirke barnet hvis jeg sliter om dagene. Derfor prøver jeg så godt jeg kan nå for tiden. Veldig kjekt å ha dere og BV da ja!!!! [:D]

Jeg har ikke vinterferie jeg heller da, men skal prøve å flexe 2 dager uken før eller etter[:D] her på min jobb har de fleste små, så det er mange borte i selve vinterferien. Så då håpe eg at eg får noen før eller etter[:D]

BV va er det?

Back
Topp