God morgen:)

**Stjernedryss**

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Hva skal dere i dag da? Jeg ligger på sofaen og slapper av etter å ha levert barna i barnehagen :) skal prøve å få tatt meg en liten gåtur og få gjort litt ihuset. Men hovedoppgaven min er å slappe av ;) er sykemeldt og har vært det i flere mnd.. så slappe av er jobben min sier legen ;)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Det var ikke en verst jobb i det hele tatt. Jeg er på jobb iallfall og etter det er det bare å slappe av. Jobber på kontoret, så er ikke det verste jobb man kan ha når man er gravid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Jeg er også på jobb. Sitter for det meste på kontoret hele dagen så min utfordring er å få nok aktivitet hver dag. Har ikke vært så flink hittil i svangerskapet, men har store planer om mer trening og hyppige gåturer veldig snart.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også på jobb, hjemmesykepleien :) kjempefin form og hærlig vær!:)

Nyttårslykke<3

Jeg har hatt eksamen i dag, kun to timer da så kommer tidlig hjem..
Da skal jeg få i meg litt mat, finne neste haug med pensum og begynne å lese til neste eksamen som er om 6 dager. Gleder meg bare LITT til sommerferie nå ja...

Her er jeg hjemme fra døgnvakt pga influensa. Skikkelig dårlig. Lå å gråt med høy feber og verk i hele kroppen i natt. Paracet hadde liten effekt :(Blæææ

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Her er jeg hjemme fra døgnvakt pga influensa. Skikkelig dårlig. Lå å gråt med høy feber og verk i hele kroppen i natt. Paracet hadde liten effekt :(Blæææ

<3 termin 06.01.15<3

Off, influensa er virkelig ikke kjekt å ha :(
God bedring!!

<3 termin 06.01.15<3
Uff, god bedring❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

Back
Topp