God morgen!

missJohanne

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Deilig med helg og late morgentimer.. Da slipper jeg unna kvalmen og det er herlig.
Så vi får frokostbesøk idag og jeg skal bake Scones.
Ellers er det å pakke ned til vi flytter som står på programmet.
Har dere noen fine planer for helgen da jenter?

Sent from my iPhone using BV Forum

slappe av, null stress. Se om jeg får strikket ferdig mariusgenseren til storebror :)

Skjønner ikke hva du mener med late morgentimer, men det er jo så ;-) her var vi oppe før seks, kl åtte kom spregningsfolk og begynte å sprenge på tomta vår, gutta løper fram og tilbake, stopper noen ganger opp for å se på gravemaskinen, og resten av dagen skal vi prøve å holde oss våkne hehe :-P vi må vel ut en tur, men det er så dritt vær....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morgen :-) min morgen til å sove så sto opp hall ti. Deilig! Tutta var ferdig stelt i kjole og ny dusja. Så nå er det ut å se på stor seng til tutta å kansje smugtitte på vogn :p
Så er det jobbing på meg i dag og i morgen! Elsker helg :-) jobber bare hver 4 helg så jeg klager ikke!

'Her har morgningen gått med på å kaste opp og prøve å få de på sykehuset til å forstå at ingen dager er like når man er gravid. Var ikke så populært at jeg ikke ville stå opp tidlig. Måtte dagen bare bli bedre ;)

Våknet 10, enda ikke stått opp. Samler krefter til en dusj. Er sykemeldt, så hver dag er "helg" forsåvidt. :p

Jeg skal spise kake nå og feire at jeg er 12 uker i dg:):) :)

Mini våkna 0420 og ville ikke legge seg, så kl.0600 stod jeg opp med ham og lot mannen få sove (han er alltid den som ofrer seg ellers, fortjener å få sove ut) også la jeg meg igjen noen timer etter det. Da var fredags morgen mer behagelig enn lørdag vil jeg si :P Zzz
God lørdag alle!

Sov til halv elleve i dag. Formen er fortsatt dårlig og jeg ligger med spybøtta foran meg. Mannen jobber til 23 i kveld. Mamma har vært på besøk og underholdt lillemor, de skal hente henne senere i dag. Så ingen planer ;)

Elendig form.. Digger late helger...er så lei av å føle meg som en pudding og konstant være utafor... :(

Våkna kvart på seks å måtte tisse, la meg igjen, men innså at det bare var Å stå opp da jeg skulle på jobb halv syv. Kasta litt opp før jeg gikk, slet med hodepine gjennom dagen å vondt bekken. Hjem spise middag, å sove til halv åtte i kveld:/ gleder meg til i morra jeg, fri å søndagskos:)

Så leit flere av dere er i dårlig form. Den kvalmen kan ta knekken på en.
Har fått masse ut av dagen; bakt og hatt frokostbesøk. Vært på lunsjbesøk, ukeshandlet, sykkeltur med min sønn og pakket flere esker til vi skal flytte. MEN nå er det natta altså!
Og min tur til å sove imorgen, juhuuuu

Back
Topp