God morgen!

Tante Sofie

Gift med forumet
Våknet kl 6 idag, skvatt til for Sofie sovnet kl 23 i går... Dvs at hun sov i 7 timer, og jeg er kjempefornøyd!!![:)] Ga henne mat, og hun sovnet igjen 7.30.

Ikke så pent vær her idag da, her bøtter det ned. Ikke så varmt er det heller... Det fine været er vel i vest og i nord... Men det er vel greit nok...[:)]

Snart skal vi kjøre Oliver i barnehagen, og litt senere skal Sofie og jeg på besøk til ei venninne. Hun har ei datter på 8 mnd, så det blir nok liv.

Da håper jeg dere får en fin dag alle sammen. Kos dere med babyene deres, det skal jeg...[:D][:D][:D][:D][:D]

God morgen ja!

Nei her er det ikke bra vær nei. Vi har jo det samme været kan du si  Tante Sofie [:D]
Jeg våknet til vekkerklokka 0730 for å sende eldstemann på skolen.
Ellers blir det innedag her. Bake masse digg og bare kose meg med Silje og Pia. Har ikke så mye valg heller for vi sitter her uten bil og Pia har jo gipsen sin. [:)]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

God morgen ja!

Nei her er det ikke bra vær nei. Vi har jo det samme været kan du si  Tante Sofie [:D]
Ellers blir det innedag her. Bake masse digg og bare kose meg med Silje og Pia. Har ikke så mye valg heller for vi sitter her uten bil og Pia har jo gipsen sin. [:)]

Jeg får da håpe det, for ellers er det veldig lokalt. 10 sure grader ute, lite fristende å gå ut i dette været.
Får gjøre som deg; bake litt...[;)][;)][;)]

Mårnings[:D]

Her skinner sola like fint som i går[;)] Og jeg skal fortsette å rydde og vaske klær[8D] Oliver er litt urolig om natta for tiden...så man er litt ekstra trøtt...men men...det ordner seg[;)] Har noen hunder som venter på mat nå og som skal ut i gården og kose seg i finværet...håper været holder seg til over helga[;)] Skal jo på bryggedans på lørdag[:D]

ORIGINAL: Tante Sofie

ORIGINAL: Bollapinnsvin

God morgen ja!

Jeg får da håpe det, for ellers er det veldig lokalt. 10 sure grader ute, lite fristende å gå ut i dette været.
Får gjøre som deg; bake litt...[;)][;)][;)]

Hi hi hi, nei det er nok ikke så lokalt, desverre [;)] Kunne godt tenkt meg 20 grader og sol!
men på en måte greit også for da får man gjort så mye inne!!!
Ja, bak litt du. Nå er første brettet med rundstykker i ovnen og bolledeigen satt så her blir det golukt utover dagen [:D]

Hei hei alle sammen...[:)]
Strålende vær her i dag som i går. Sikkert nærmere 20 grader i dag og...
Har en sutrette Aleksander i dag. Han sutrer og skriker for ingenting. Sikkelig tåreskriking... [:(] Men det går vel over....

Ellers skal vi til byen og møte Mamsen1, Det blir morro...
Ha en fin dag alle jenter[:)]

Back
Topp