God morgen!

Egentlig burde jeg gått på ski idag, for her skinner sola og fuglene kvitrer,skikkelig påskevær! Men siden jeg er lat blir det ikke skigåing.. Skal på besøk til en venninne, og så lurer jeg rett og slett på om jeg skal shoppe litt![:D] Ha en fin dag alle sammen, og god bedring til dere som er syke!

God morgen!

Jeg sitter på jobben jeg! Og skal være her i hele dag! Har biblioteket i dag, så da sniker jeg meg en del inn på BV!

Har nesten ikke tid ti å hjelpe elevene...hehe!

men, men. deilig å ha noe å kose seg med mens man er på jobben. Sitter med en oljeovn mellom meg og tastaturet, for jeg fryser så mye, hihi!

Klem, m

ORIGINAL: monicabebe

God morgen!

Jeg sitter på jobben jeg! Og skal være her i hele dag! Har biblioteket i dag, så da sniker jeg meg en del inn på BV!

Har nesten ikke tid ti å hjelpe elevene...hehe!

men, men. deilig å ha noe å kose seg med mens man er på jobben. Sitter med en oljeovn mellom meg og tastaturet, for jeg fryser så mye, hihi!

Klem, m

Litt av en lærer må jeg si.. Ha ha [:D] [:D] [:D]

Hei, fyrste gongen min inn på her...nytt for meg dette... God morgen ja. Noken her som har termin i slutten av mars og fremdeles jobbar 100%? Det gjer eg, men lurer på å trappe litt ned snart...merkar at det er litt travelt for tida. Har i tillegg ein 3åring heime, og det gjer ikkje akkurat dagane roligare...

ORIGINAL: mamsn

Hei, fyrste gongen min inn på her...nytt for meg dette... God morgen ja. Noken her som har termin i slutten av mars og fremdeles jobbar 100%? Det gjer eg, men lurer på å trappe litt ned snart...merkar at det er litt travelt for tida. Har i tillegg ein 3åring heime, og det gjer ikkje akkurat dagane roligare...

Velkommen hit til oss!!
Hvis du går inn på terminklubben for mars, finner du nok flere som har termin rundt din tid [:)]

hihihi! Heldigvis så er elevene ganske så flinke til å finne ting selv, og det er jo meningen også! De skal jo bli selvstendige, men de får selvsagt hjelp når de trenger det[:D]

jeg er i allefall en blid og fornøyd lærer om dagen!

M

Back
Topp