God morgen!

fruluna

Forumet er livet
Noen som er våkne?

Sitter i morgenkåpa jeg og fyrer som bare det i ovnen. [:)]

Noen som har noen spennende planer i dag? Jeg skal ikke noe spesielt.. Skal besøke kjæresten på jobben en tur tenkte jeg! [:D]

skal til fødselsamtale med jordmor i dag også skal vi bare kose oss resten av dagen[:)]

lever ikke så spennende liv lengre vi. men det blir vel, når småen blir litt større.[:)]

god morgen ja har ikke sovet en dritt inatt hatt så vondt i munnen etter at jeg trakk visdommstannen.. ikke digg når man bare kan ta paracet.. og ikke for mange av dem heller.. men men skal vaske hus idag levere søknad om permisjons penger og sykemld min.. he he så skal mor handle litt skuffesystem og retsen som mangler i sykehusbaggen...

God morgen til deg [:)] Jeg har ikke en god morgen fordi tanta kom i natt, men jeg er våken... Sitter i stua og fyrer jeg også, er hjemme fra jobb i dag pga smertene i magen. Skal snart kjøre minstemann i barnehagen...

[8|]God morgen til deg også! Hadde mange store planer for dagen,men skal visst være sykepleier i dag.... Da jeg gikk for å vekke min elskede lille sønn,var han våken gitt...
Han sto på badet og spydde som en gris.....,jaja,nå ligger han i senga og hoster og spyr om hverandre.Godt når de er så store at de ordner tingene selv. Jeg henter drikke,tømmer bøtte og stryker over håret. Så mine planer er vel å sitte her i dag[:D]

Oj da! Alle har sine problemer skjønner jeg..
Utenom deg da Mesaana. God tur til jordmor i dag [:)]

Louise2 og Margrete: God bedring!!
Pg god bedring til sønnen din Micamor!! Stakkars Michael da.. [:(]

God morgen alle[:)]skal på jobb nå,gikk ut å starta bilen så måtte jeg innom her igjen mens den bli varm[:D]brr,var kaldt ute ja..ha en flott dag alle sammen[;)]

ORIGINAL: bebi

God morgen alle[:)]skal på jobb nå,gikk ut å starta bilen så måtte jeg innom her igjen mens den bli varm[:D]brr,var kaldt ute ja..ha en flott dag alle sammen[;)]

Æsj da, jobb hørtes kjedelig ut.. [8|] Men ha en flott dag på jobben da Bebi. Håper dagen din går fort!! [:D]

Hvis du vasker hus i dag louis2 så vil du begynne å blø igjen og såret vil gro dårligere. Har ikke tannlegen bedt deg om å holde deg i ro et par dager... fyfy!!
ORIGINAL: Louise2

Ikke så spennende dag på meg heller[&o] Er fortsatt syk og hjemme fra jobb[&:]men utrolig glad for at vi har dette forumet, for da er det jo mye bedre å være hjemme[;)]

God morgen alle sammen!

Uffda Micamor!
Det hørtes ikke no særlig ut...ughh!

Da skjønner jeg at det jeg sendte sms om ikke passer i dag!
Vi tar det en annen dag da, men husk jeg flytter den 10. feb.

Klem fra Kathrine

ORIGINAL: Monicus

Hvis du vasker hus i dag louis2 så vil du begynne å blø igjen og såret vil gro dårligere. Har ikke tannlegen bedt deg om å holde deg i ro et par dager... fyfy!!
ORIGINAL: Louise2

god mrgen alle sammen, tenkte jeg skulle besøke pappaen min i dag, for han er blitt syk(førkjølet) og han tror sef hans siste timer er kommet[:D] hehe ingen som er såååå syk som han da

I dag skal jeg prøve alt for å ikke sitte så mye her inne. Må pakke. Flytter til FREDAG. Herregud. Er ikke halvveis i pakkingen engang. Og har ikke begynt å vaske. Begynner å få litt småpanikk.

ORIGINAL: miri23

I dag skal jeg prøve alt for å ikke sitte så mye her inne. Må pakke. Flytter til FREDAG. Herregud. Er ikke halvveis i pakkingen engang. Og har ikke begynt å vaske. Begynner å få litt småpanikk.

Være her med oss du lille venn!! [:D]

Skal selv flytte om knappe tre uker, så jeg har heldigvis litt bedre tid en deg da [8D]
Men det er jo et ork...så mye annet som frister!
Sånn som å sitte her på BV [:D]

Lykke til med pakkinga!

Kathrine

ORIGINAL: Monicus

Hvis du vasker hus i dag louis2 så vil du begynne å blø igjen og såret vil gro saktere. Har ikke tannlegen bedt deg om å holde deg i ro et par dager... fyfy!!
ORIGINAL: Margrete

God morgen til deg [:)] Jeg har ikke en god morgen fordi tanta kom i natt, men jeg er våken... Sitter i stua og fyrer jeg også, er hjemme fra jobb i dag pga smertene i magen. Skal snart kjøre minstemann i barnehagen...

hæææ den var ny.. blødde ikke en dritt egentlig jeg men han måtte røske litt fordi den hadde 3 røtter og vi så bare 2 på røntgen så jeg er så ømm i tannkjøtte og nabotannen er vond men nå drikker jeg te og det hjelper ,,,

I dag skal jeg prøve å få vaska litt jeg, altså redusere antall timer foran pc sammenlignet med i går[:D]

Også venter jeg på at bilselgeren skal ringe for å si når de skal ha bilen vår på verksted! Nå har vi holdt på siden tidlig november, og de har enda ikke funnet ut hva som er galt. Og jeg psyker meg opp til å lage bråk[:D] Blir så forbanna på sånne at jeg helst burde holdt meg unna[8D]

Skal prøve å få finni litt ting til sykehusbagen også, men har liksom såååå god tid med den. Tviler på at den noengang blir klar[;)]

Blir nok en fin fin daffedag detta og kjenner jeg meg rett[:)]

Nå sitter jeg bare og venter på at Lucas skal våkne sånn at han kan fjerne litt melk, sprenges snart! [&:]
Senere idag kommer mamma og henter oss, skal på besøk til kjæresten til Lucas, ei lita pie som heter Signe. De starter tidlig ja, I know! [;)]
Og så skal mamma lage lasagne til Bamse er ferdig på jobb.
Kvelden går vel med til å se på tv regner jeg med.

god morgen ja:) skal på jobb kl 10 jeg[:'(] har heller lyst til å være her... ellers skal jeg på håndball trening kl 20.30..... ha en fin dag alle sammen.. godbedring til de som er syke..

Back
Topp