Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bebi
God morgen alle[:)]skal på jobb nå,gikk ut å starta bilen så måtte jeg innom her igjen mens den bli varm[:D]brr,var kaldt ute ja..ha en flott dag alle sammen[;)]
ORIGINAL: Louise2
ORIGINAL: Monicus
Hvis du vasker hus i dag louis2 så vil du begynne å blø igjen og såret vil gro dårligere. Har ikke tannlegen bedt deg om å holde deg i ro et par dager... fyfy!!
ORIGINAL: Louise2
ORIGINAL: Monicus
Hvis du vasker hus i dag louis2 så vil du begynne å blø igjen og såret vil gro saktere. Har ikke tannlegen bedt deg om å holde deg i ro et par dager... fyfy!!
ORIGINAL: Margrete
God morgen til deg [:)] Jeg har ikke en god morgen fordi tanta kom i natt, men jeg er våken... Sitter i stua og fyrer jeg også, er hjemme fra jobb i dag pga smertene i magen. Skal snart kjøre minstemann i barnehagen...
hæææ den var ny.. blødde ikke en dritt egentlig jeg men han måtte røske litt fordi den hadde 3 røtter og vi så bare 2 på røntgen så jeg er så ømm i tannkjøtte og nabotannen er vond men nå drikker jeg te og det hjelper ,,,