God morgen!

Tante Sofie

Gift med forumet
Jeg syntes det var så stille her inne så derfor laget jeg en ny tråd...

Her er det overskyet og kaldt idag, så skal bare være inne idag. Tro det er 7 grader ute... Får vel vaske litt klær vel.

Hva er planene deres idag da? Noen som skal noe spennende??

Uansett; ha en fin dag alle sammen!!!!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

God morgen ja.. ,
Her er det overskyet med litt sol innimellom.
Temperatur måleren min står på 20 grader[8|] Syns det hørtes mye ut, så vet ikke om jeg tror på den... [:-]
Men nå etter jeg har trillet en tur, kan jeg si at det stemmer. Er utrolige 20 grader i dag...

Her sitter jeg og prøver og komme på en mal til invitasjon til dåp + bordkort..
Aleksander sitter å snakker i vippestolen.
Så en stille dag i Sandnessjøen...

Vi tenkte ut en tur vi nå, men da bestemte oliver seg for å sovne... så la han i senga si, så da får han sove der og så får vi gå ut neste sove økt [:)]
Er overskyet og litt surt ute her idag! Men må ut å trille litt uansett! [:)]
Skal ut å kjøpe kartong og lage takkekort for alle gavene vi fikk da oliver ble født![:)] Og fremkalle bilde som skal limes på kortet!

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Morn morn morn[:D]

Vel, er leeeeenge siden vi sto opp egentlig...0630 for å være nøyaktig (men Oliver var i seng kl 22...bare vi voksne som var litt treg[;)])...såe ga han mat også sovnet vi begge her på sofaen...og våknet ikke før 11.30[:-] Så er litt trøtt her jeg sitter[8D]

Men SOLA skinner så fint her...14 grader ca...litt vind[:)] Så jeg skal fortsette å rydde...og vaske klær...skifte sengtøy også...trengs det[8D] Også skal vi trille når pappa kommer fra jobb...trille mot han da...så blir pappaen kjempeglad[:D]

God ettermiddag!
Dagen i dag har vært litt hektisk..... Motorlampa på bilem begynte å lyse i går kveld så jeg måtte på verkstedet i morges for å sjekke hva det var for bilen skal kjøre langt i kveld.
Dro rett derfra på sykehuset for gipsen til jenta mi måtte repareres. Og ble da sittende og vente leeeeeenge før vi kom inn. Og Silje har vært våken hele tiden....
Har akkurat kommet inn døra hjemme og Silje sover i vogna ute. Så nå skal mor slappe av med en kopp kakao [:)]
Puh... merker det tar på å farte og dra med seg unger ut og inn av bilen i ett sett!

Back
Topp