God morgen

Hjertetre

Betatt av forumet
Da er ungene endelig levert i barnehagen og jeg kan ta fatt på å rydde og vaske litt så fort formen blir litt bedre utover dagen. Ellers blir det en rolig dag :-)

Planer for dagen dere?

Skal på IKEA med knerten og ei venninne og hennes baby. :-) akkurat nå lurer jeg på hvordan det skal gå, for er en smule kvalm. Må nesten fortelle det til venninna mi, i tilfelle jeg må spy tror jeg.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg lovte å hjelpe mamma med å vaske huset deres :) Lurer på hvordan det vil gå for jeg er så uhorvelige kvalm i dag. Får ha dolokket åpent mens jeg vasker ned badet deres, bare sånn for å være på den sikre siden :P

Apper <3

Morn, noen god morgen nekter jeg å kalle det...
I dag er planen å komme seg en tur på butikken, men jeg gruer meg, så utsetter det så lenge som mulig... Må ha med 1 og 3, det hjelper ikke heller.

Vi skal vaske hus og klær, og pakke! Drar på ferie i morra, og jeg liker å komme hjem til rent hus :) Poden skal være sammen med mormor idag!

Lillesnupp har akkurat blitt frisk igjen, så her skal vi bare bruke dagen på å kose oss :) så er jo snart permisjonstiden over også, så den siste tiden skal nytes til det fulle :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lillesnupp har akkurat blitt frisk igjen, så her skal vi bare bruke dagen på å kose oss :) så er jo snart permisjonstiden over også, så den siste tiden skal nytes til det fulle :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Slik er det her også! Prøver å nyte siste rest av permisjonen før hverdagen slår til for fult! :)

Back
Topp