God morgen

jc

Gift med forumet
Så var det allerede søndag igjen:) sola skinner her, men det er gansje kaldt ute.

I dag skal vi bare være ute å leke, kanskje dra å kjøpe litt blomster til å ha ute.

Håper dere får en fin søndag alle sammen:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

God morgen:) Jeg er fortsatt på hotell og skal ligge å dra meg til vi kastet ut- Hahaha:) Kanskje litt før, for jeg er Såå sulten!!

God formiddag! Vi er ute og koser oss, ikkje mykje vetleguten har vore ute, men i dag har han ligge på terrassen på teppe :)

I dag sov foresten vetleguten til kl 10.30!!! Han sov lite på dagen i går, så hadde sikkert litt å ta igjen. Var halvveis våken og fekk mat nokre ganger, men sovna til brystet kvar gong.

I dag er vi nede hos sviger:-) har vært å trillet tur å nå skal vi snart ha middag, hvalkjøtt:-) blir spennende da det er lenge siden jeg har spist det... :-)

Nå har vi vært ute i 2 omganger. Storebror elsker å være ute:D han og pappan er ennå ute, mens jeg og lillebror gikk inn.

I dag er vi nede hos sviger:-) har vært å trillet tur å nå skal vi snart ha middag, hvalkjøtt:-) blir spennende da det er lenge siden jeg har spist det... :-)
Hvalkjøtt er godt!!:D det er sånn jeg kunn spiser hos svigerfar, han kan det kjøttet skikkelig;)
Mine foreldre prøvde det en gang, og da smakte det mest tran:confused:

Hvalkjøtt er godt!!:D det er sånn jeg kunn spiser hos svigerfar, han kan det kjøttet skikkelig;)
Mine foreldre prøvde det en gang, og da smakte det mest tran:confused:

ja det var godt:) Skjærte det i tynne skiver, dunket de i sånn melpeppersalt blanding, stekte de godt me mye smør og løk, hadde de over i kjele/gryte sammen me skyen, så sto det å puttret en time eller to... så hadde vi potet, ertestuing, brokkoli og gulrotstuing ved siden av(jeg spiser da ikke potet eller ertestuing)... Var aldeles NYDELI!

Veldig fint. Avslapping, badekar, champagne, sex og party :)

høres kjempebra ut! Skulle ønske jeg og sambo og kunne gjort no sånt... men det får kanskje bli til sommern... vi skal snart til mitt hjemsted å være en uke før han drar ut på jobb i to uker...

God måren! jaggu fekk me sove igjen, fra halv 7 til halv 10 nesten! Deilig :) åjada har så masse å prate om at :)

Back
Topp