God morgen!

Ja hun er veldig lang! Hs sa hun ligger helt øverst på skalaen. Pappan også var slik, mens jeg var bitteliten..hihi..artig at hun tar nesten alt etter pappan sin :) men hun var stor når hun var født 5 dager over termin, og jeg selv ble tatt med ks 3 uker før termin, så da blir det kanskje litt feil å sammenligne oss..

Eldste jenta mi ligger også helt øverst på skalaen når det komme til lengden :) lang og slank.. hehe hun er litt over 3 år og er like høy som en 4 åring :P

Eldste jenta mi ligger også helt øverst på skalaen når det komme til lengden :) lang og slank.. hehe hun er litt over 3 år og er like høy som en 4 åring :P

Hehe..vi har store flotte barn :-) håper hun blir litt høyere enn meg som voksen, for jeg føler ofte jeg er litt for lav og ikke når ting som er høyt oppe..hihi

Hehe..vi har store flotte barn :) håper hun blir litt høyere enn meg som voksen, for jeg føler ofte jeg er litt for lav og ikke når ting som er høyt oppe..hihi

hehe ja :) jeg syns hun er så slank :P men fin vekt iforhold til lengde, så da skal jeg vel ikke fete hu opp :P haha.. her er det min mor sin side som er lang, men jeg og hun selv ligger på 170..så det er ganske så gjennomsnittlig..min søster lå også helt øverst, men endte opp med samme høyde som oss (enda legene sa hun kom til å bli ca 180) :) :P

Her har vi nytt solværet;):D sambo var og tok en kaffe med en kompis og jeg hadde emmeth i bæreselen og titta litt i noen butikker:) er 19 grader i skyggen og 35 i sola:eek::D herlig med skikkelig vårvær:p;):D nå skal vi ut og kjøpe trampoline til jentene:)

God formiddag!
Vi sitter på toget, er endelig på tur hjemover! :)
Hermine har sittet i 25 minutter og lekt med togbilletten :rolleyes: hun liker å reise;) MEN er helt vil at INGEN reiser seg for å gi sitteplass når man kommer alene med baby, stellebag, koffert og bærepose! :eek::mad: måtte dra alt gjennom flere vogner, og tilbake igjen før jeg måtte spørre noen om vi kunne få sitte i det setet de hadde sekken sin stående:mad::confused::eek:

Makan:mad:
At det går ann og bli sp tenkesløs:mad::(

Da er vi kommet hjem! Turen gikk aldeles strålende, som alltid var hermine en drøm å reise med! :) bare pludra, lekte og sov!
Kosa seg i bagasjetralla på gardermoen!
OG da hun kom hjem feira hun det hele med å reise seg helt opp å STÅ!!! :D:D:D:rolleyes:

1367859761090.jpg

Fikk ikke tatt bilde da hun sto, vi var for opptatt av å følge med på henne;) men her er tidligere idag da hun tømte skuffa! ;)
1367859823655.jpg

hum hum, logga meg på med pc for første gang på ei uke og hadde 239 varsler :eek:
Tror ikke jeg orker å gå gjennom alle :p

Så mange egoister der ute :( helt sykt at ingen gidder å hjelpe litt frivillig :eek: tenker kun på seg selv o_O
ja, og etter meg kom det ei stakkars høygravid dame vaggende gjennom toget...ingen som ga plass da heller :eek: Selv ikke på de plassene som er reservert gravide o_O

ja, og etter meg kom det ei stakkars høygravid dame vaggende gjennom toget...ingen som ga plass da heller :eek: Selv ikke på de plassene som er reservert gravide o_O

sykt sykt :eek: jeg har reist meg opp på all slags mulige steder for dem som trenger sitteplass mer enn meg, så lenge jeg kan huske.. skjønner meg bare ikke på folk!

Da er vi kommet hjem! Turen gikk aldeles strålende, som alltid var hermine en drøm å reise med! :) bare pludra, lekte og sov!
OG da hun kom hjem feira hun det hele med å reise seg helt opp å STÅ!!! :D:D:D:rolleyes:

Vis vedlegget 13757

Fikk ikke tatt bilde da hun sto, vi var for opptatt av å følge med på henne;) men her er tidligere idag da hun tømte skuffa! ;)
Vis vedlegget 13758
SÅ flink jente! :D
Hun er bare så herlig.
Tenker det var godt å komme hjem til mannen =)

Vis vedlegget 13757

Vis vedlegget 13758

Så flink hun er!! :D Håper Asle blir grei å ha med over fjellt til helgen også :)

Vis vedlegget 13757

Vis vedlegget 13758

Åååååh, hu er så utrolig skjønn<3 VAKKER lita tullemor*nestenpågråtenSMELT*
Godt og høre dere er vel hjemme:) Håper det går bra med mannen sin:)

Var heldigvis en hyggelig pilot på toget som hjalp meg av da, han bærte kofferten min og fant bagasjetralle til meg:rolleyes:

Har fått vedtak fra Helfo idag om at vi får gratis nutramigen:D

Er da flott det fortsatt fins noen mennesker med hjertevarme og folkeskikk i dette landet her:) Beklager og si det, men nordmenn generelt er et mye "kaldere" folkeslag enn vi er i dk! Her passer folk sitt eget og det er det...
YEAH, så bra dere har fått det, det gikk fort:D;) :dance008 :dance011

Åååååh, hu er så utrolig skjønn<3 VAKKER lita tullemor*nestenpågråtenSMELT*
Godt og høre dere er vel hjemme:) Håper det går bra med mannen sin:)
takktakk! :rolleyes:
Joda, det går fint med han, men han var glad for at vi kom hjem igjen. Ikke greit å være alene når man er trist og lei ;)

SÅ flink jente! :D
Hun er bare så herlig.
Tenker det var godt å komme hjem til mannen =)
Ja, det var godt for oss begge. Hermine har hengt på pappan siden vi kom hjem, og gråter hver gang han forlater rommet! Blir deilig nå når han skal ha perm 50% ut mai, virker som at hun blir mer og mer avhengig av han også! :D

høres ut som at du skal stroppe han fast på magen og GÅ til Oslo :p ;)

Hahaha DET hadde vært sporty! :p men en tur som vanligvis tar rundt 7-8 timer uten baby kan fort bli en prøvelse..

Back
Topp