God morgen!

Bébbe

Elsker forumet
Hva skal dere til med i dag? Sovet godt?
Vi sov godt alle sammen, og sto opp klokka seks.
Vi skal på hs og veie og måle pluss barseltreff. Gleder meg, for det er en stund siden vi var sammen med babyer som er like gamle, og det blir spennende å se hvordan de kommuniserer nå når de er litt større. Etterpå skal vi hjem og kose oss. Skal lage ovnsbakt laks til snuppa i dag for det elsker hun :-)

Hva skal dere til med i dag? Sovet godt?
Vi sov godt alle sammen, og sto opp klokka seks.
Vi skal på hs og veie og måle pluss barseltreff. Gleder meg, for det er en stund siden vi var sammen med babyer som er like gamle, og det blir spennende å se hvordan de kommuniserer nå når de er litt større. Etterpå skal vi hjem og kose oss. Skal lage ovnsbakt laks til snuppa i dag for det elsker hun :)
Så koselig med treff! :D
Solen skinner her i dag! Lillebror og jeg skal snart gå for å levere T i barnehagen, så skal vi bare være hjemme tror jeg. Må henge opp litt klær i sola :D

Solen skinner her i dag! Lillebror og jeg skal snart gå for å levere T i barnehagen, så skal vi bare være hjemme tror jeg. Må henge opp litt klær i sola :D

Deilig med sol og fint vær! Her regner det. Men i går var det 13 grader og sol. Det skifter så fort mellom varmt, kaldt, sol, regn og snø for tida! Litt vanskelig å kle på snuppa i vogna når det skifter slik.
Håper du får tid å sitte litt i sola da! :-)

God morgen :) her sto jeg og jentene opp i 7 tiden..stelt dem, gitt Liana mat, dusja også leverte vi Emira i bhg :) nå ligger Liana på sofan ved siden av meg og bare surrer :P Kjempe fint vær her idag :D så blir nok en trilletur etterpå..men først gjøre litt husarbeid ;)

God formiddag!
Vi sitter på toget, er endelig på tur hjemover! :)
Hermine har sittet i 25 minutter og lekt med togbilletten :rolleyes: hun liker å reise;) MEN er helt vil at INGEN reiser seg for å gi sitteplass når man kommer alene med baby, stellebag, koffert og bærepose! :eek::mad: måtte dra alt gjennom flere vogner, og tilbake igjen før jeg måtte spørre noen om vi kunne få sitte i det setet de hadde sekken sin stående:mad::confused::eek:

God formiddag :) Her har vi hatt en grei natt, men fikk ikke sove i går kveld, så jeg skal snike meg til en liten lur sammen med Asle i 12-tiden ;):P Trøtt! Litt mye som skjer for tiden, så det blir litt tankespinn etter at jeg har lagt meg om kvelden :p Ikke så lett å få sove da.
Har ikke lagt de helt store planene for dagen, men det blir nok litt klesvask og husarbeid, tenker jeg o_O

God formiddag!
Hermine har sittet i 25 minutter og lekt med togbilletten :rolleyes: hun liker å reise;) MEN er helt vil at INGEN reiser seg for å gi sitteplass når man kommer alene med baby, stellebag, koffert og bærepose! :eek::mad: måtte dra alt gjennom flere vogner, og tilbake igjen før jeg måtte spørre noen om vi kunne få sitte i det setet de hadde sekken sin stående:mad::confused::eek:
Er det mulig?!

Er det mulig?!
Ja tydeligvis! Er så irriterende når to som reiser sammen tar ei firergruppe og sitter på hver sin side av bordet! Har jo på en måte behov for to sitteplasser når jeg har så mye stæsj og en unge som helst vil sitte for seg selv! ;)

God formiddag :) Her har vi hatt en grei natt, men fikk ikke sove i går kveld, så jeg skal snike meg til en liten lur sammen med Asle i 12-tiden ;):P Trøtt! Litt mye som skjer for tiden, så det blir litt tankespinn etter at jeg har lagt meg om kvelden :p Ikke så lett å få sove da.
Har ikke lagt de helt store planene for dagen, men det blir nok litt klesvask og husarbeid, tenker jeg o_O
Jeg gjorde det sjakktrekket å drikke en cappuccino kl 18.30 i går, for så å legge meg akkurat i det koffeinen kicka inn:eek: tok sin tid før jeg sovna kan man si:p

Ja tydeligvis! Er så irriterende når to som reiser sammen tar ei firergruppe og sitter på hver sin side av bordet! Har jo på en måte behov for to sitteplasser når jeg har så mye stæsj og en unge som helst vil sitte for seg selv! ;)
Folk er rare, altså!

Var 16 grader, og stigende, da vi reiste idag tidlig! Frista ikke mye å reise nordover til snøen igjen da:p

Var 16 grader, og stigende, da vi reiste idag tidlig! Frista ikke mye å reise nordover til snøen igjen da:p
Ja det er noe slikt nå her også, deilig temp i skyggen det! :D

Jeg blir litt sånn i villrede med hva jeg skal gjøre med ungen når det er så varmt da:p
Jeg og. Eskil lå i vogna med ullstrømpis, ullbody og en ulltrøye, sokker og lue. Tynn dundyne og vindtrekk over. Det holdt i massevis hvertfall!
Vi skal ut og gå etterpå, jeg tror jeg vil bære han. Da blir det ullundertøyet og en tynn vinddress og solhatt!

God formiddag!

Så mange egoister der ute :( helt sykt at ingen gidder å hjelpe litt frivillig :eek: tenker kun på seg selv o_O

Hadde blitt irritert jeg også!
Kjempebra at det går fint å reise :-) sover hun hvor som helst?

Da er vi tilbake fra hs og barseltreff. Koste oss masse og snuppa er helt utslitt og sover sin søteste søvn ute i vogna :-) hun er 74,5 cm og 9720g. Litt forskjell på vekta her og på hs for her var hun 9,9 for noen uker siden, så vi får holde oss til hs si vekt siden det er der vi veier oftest. Hun er stor i forhold til de andre, men slank og fin :-)

Da er vi tilbake fra hs og barseltreff. Koste oss masse og snuppa er helt utslitt og sover sin søteste søvn ute i vogna :-) hun er 74,5 cm og 9720g. Litt forskjell på vekta her og på hs for her var hun 9,9 for noen uker siden, så vi får holde oss til hs si vekt siden det er der vi veier oftest. Hun er stor i forhold til de andre, men slank og fin :-)
Og lang :) så herlige mål!!

Og lang :) så herlige mål!!

Ja hun er veldig lang! Hs sa hun ligger helt øverst på skalaen. Pappan også var slik, mens jeg var bitteliten..hihi..artig at hun tar nesten alt etter pappan sin :-) men hun var stor når hun var født 5 dager over termin, og jeg selv ble tatt med ks 3 uker før termin, så da blir det kanskje litt feil å sammenligne oss..

Back
Topp