God morgen!

Momofmany

Forumet er livet
Her sitter gutta med fruktsalat og disney, jenta mi sover enda og sambo er fyllesyk ;) Mens jeg skal gi en innsats for topp 20 før dagen starter :p

Hva skjer hos dere en søndagsmorgen?

Ligger i senga og slapper av jeg :) Har akkurat hørt hjertelyden til den lille i magen sammen med yngste man som synes alt ang babyen er super spennende :)
Gutta har gått ned, hører at de spiser frokost nå og snakker om å gå ut på trampolina som ble satt opp i går.(enkelt med store, selvstendige barn :) ) Sambo snorker ved siden av meg.
Dagen skal brukes på kos og små rydding, evt baking her hjemme.
God søndag alle fine semptember jenter!

Her sitter jeg og storebror å ser på den nye favoritt kanalen, nickjr! :-) akkurat spist frokost, så nå er det litt kos:-)

Vi venta på ostesmørbrøda i ovnen i dag og :D

fikk sove til 9 og det var digg :D men da måtte jeg opp på do så da var det bare å stå opp :P tenkte kanskje å dra med vesla på loppis.. mamma har mast hele uka :P mye rart å se på.. kanskje jeg finner en skjult skatt ;)

Her sov barna til 9 idag!! Jeg holdt åå å tisse på meg når kl var 8.45 aå da måtte jeg bare stå opp :) er ikke vanli her i hus at barna sover lenge, er oftest oppe i 6-7 tiden! Så spørs om de er syke på gang hos minsten iallefall! :( idag lager sambo sen frokost, egg, bacon,stekte poteter(med skall, kan jeg spise de?) pølse osv :) mmm :) så skal jeg og sambo på fotballkamp etterpå:):) ha en fin dag idag da jenter:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her sov barna til 9 idag!! Jeg holdt åå å tisse på meg når kl var 8.45 aå da måtte jeg bare stå opp :) er ikke vanli her i hus at barna sover lenge, er oftest oppe i 6-7 tiden! Så spørs om de er syke på gang hos minsten iallefall! :( idag lager sambo sen frokost, egg, bacon,stekte poteter(med skall, kan jeg spise de?) pølse osv :) mmm :) så skal jeg og sambo på fotballkamp etterpå:):) ha en fin dag idag da jenter:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper da det! Jeg har spist potetbåter med skall, vasker potetene først, så lenge man er nøyen med det går det bra.

Svært lite! Samla frokost med mannen min og nå har han akuratt dratt til en kamerat.
Så nå sitter jeg her på bv med venner for livet på tv.

Vi skulle se the place beyond the pines, meen så blei vi enige om at det var for fint vær for kino, for den starta klokka fire å sola har skint i hele dag :) :D hehe

Back
Topp