God morgen!

Oh lord, hvordan i all verden greier hu og komme seg ut av posen sin? o_O :eek: Da blir hu jo kald og blir fort snufsete da:( Godt hu er blitt bedre, men ikke noe godt med tørrhosting heller, har du prøvd og gi litt hostesaft? Emmeth er likedan, hiver av seg 2 dyner og våkner isekald, så blir pose på han fra ikveld av;)

Hun har ikke pose med armer, bare sånn sovepose. Vurderer å kjøpe med armer nå, uansett lurt til sommeren tenker jeg:-) Nei, kan man gi hostesaft når de er så små da?

Sikkert lurt med pose ja, jeg prøver å pakke dyna under madrassen i kantene, i håp om at hun ikke klarer å rive det ut hehe.

Lykke til med tannlegen! Ikke noe gøy å gå dit!
Stakkars mamman din som har gipsa foten da! Bra du besøker hun så hun ikke bare kjeder seg.
Nei, var ikke noe gøy hos tannlegen. Rota til visdomstanna holder på å vokse inn i bihulene, så fikk henvisning til tannkirurg for operasjon, må ha antibiotika og spesialnesespray for ikke å få infeksjon i bihulene :eek: o_O :oops: :( *sukke* forklarer hvorfor jeg har hatt så vondt i hodet og bihulene i det siste!

Når det er sagt så kjøpte jeg meg brudekjole fra denne nettsiden:
http://www.milanoo.com/Wedding-Dresses-c392

Fikk meg brudekjole til under 1000kr :D ...brukte litt penger på å sy den UT, siden jeg var gravid :p ;) Men det ble likevel myyyye billigere enn å kjøpe i Norge ;)

Hun har ikke pose med armer, bare sånn sovepose. Vurderer å kjøpe med armer nå, uansett lurt til sommeren tenker jeg:) Nei, kan man gi hostesaft når de er så små da?

Sikkert lurt med pose ja, jeg prøver å pakke dyna under madrassen i kantene, i håp om at hun ikke klarer å rive det ut hehe.

Vi er VELDIG glad i sovesekken vår fra Manymonths ;) er enda KJEMPESTOR til henne, og bretta opp masse i armene ;)

God morgen:)
Gratulerer så mye med en 7 mndersbaby i huset :wav
Emmeth våknet i natt kl 2 og hadde spydd ut hele senga si:( Er i dårlig form idag også. Så han skal være hjemme med sambo mens jeg skal på tur med jentene;)Vi skal gå bort til noen esler, de er sååå søte<3
Stakkars Emmeth da! :( Gruer meg allerede til det scenarioet, å måtte vaske sengetøy etc. for spy!!! :eek:

Vi er VELDIG glad i sovesekken vår fra Manymonths ;) er enda KJEMPESTOR til henne, og bretta opp masse i armene ;)

Tror jeg kjøper en på barnashus så får jeg den med en gang:-)

Tror jeg kjøper en på barnashus så får jeg den med en gang:)
Fant ikke noen med armer på der, og det måtte vi ha, siden hun aldri har armene under dyna så ble de så kalde ;) Men de har noen skikkelig fine dunposer uten ermer på BH da :D

Fant ikke noen med armer på der, og det måtte vi ha, siden hun aldri har armene under dyna så ble de så kalde ;) Men de har noen skikkelig fine dunposer uten ermer på BH da :D
Der sa du noe, snuppa her sover med armene over syns hun også:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Der sa du noe, snuppa her sover med armene over syns hun også:confused:

Hermine er alltid kald på skuldrene, tross ullpysj og sovesekk i ull, OG soveskinn, så den posen med armer på er gull! ;)

Hermine har idag begynt å skyve seg opp på alle fire :D Hver gang jeg legger henne ned på gulvet skyver hun seg opp på armer og knær, står å gynger litt, før hun slipper seg ned og åler seg avgårde :rolleyes:

Hermine er alltid kald på skuldrene, tross ullpysj og sovesekk i ull, OG soveskinn, så den posen med armer på er gull! ;)
Jeg må i tenkeboksen;)

Hermine har idag begynt å skyve seg opp på alle fire :D Hver gang jeg legger henne ned på gulvet skyver hun seg opp på armer og knær, står å gynger litt, før hun slipper seg ned og åler seg avgårde :rolleyes:
Flinke pia:)

Hun har ikke pose med armer, bare sånn sovepose. Vurderer å kjøpe med armer nå, uansett lurt til sommeren tenker jeg:) Nei, kan man gi hostesaft når de er så små da?

Er likedan pose vi har og Emmeth har vært sint i hele kveld og hatt skikkelig problemer med og sovne pga han ikke greide og legge seg på sia med hodet opp inn i sprinkelbeskyttern for og sovne;) Hjalp han med og legge seg på sia og nå sover han, men har sovet veldig lite på dagen idag:( Ikke i form, så blir nok noen dårlige netter framover, men kan jo håpe på at han sover godt;) Ja, det er jo lurt, håper det funker;):p Ja, de kan godt få hostesaft, men burde få det på resept fra legen:)

Stakkars Emmeth da! :( Gruer meg allerede til det scenarioet, å måtte vaske sengetøy etc. for spy!!! :eek:

Oh yea, var en skikkelig koselig surprise.. NOT, og det stinker. Hater seriøst spylukt:( Heller tusen diarèbleier enn spy :puke

Så utrolig flink hun er:D:D:D :gen014 :excited001 :smiley-bounce005

Nei, var ikke noe gøy hos tannlegen. Rota til visdomstanna holder på å vokse inn i bihulene, så fikk henvisning til tannkirurg for operasjon, må ha antibiotika og spesialnesespray for ikke å få infeksjon i bihulene :eek: o_O :oops: :( *sukke* forklarer hvorfor jeg har hatt så vondt i hodet og bihulene i det siste!

Fikk meg brudekjole til under 1000kr :D ...brukte litt penger på å sy den UT, siden jeg var gravid :p ;) Men det ble likevel myyyye billigere enn å kjøpe i Norge ;)

Åååh nei:( Stakkars deg:( Håper det blir bedre med medisin og at du får narkose under operasjonen;) Har så syyyykt tannlegeskrekk jeg altså :confused2*damn*

Mye fiiine kjoler der*SIIIIIKLE*

Uff for en tannlegetur! Høres ikke noe særlig behagelig ut! Håper du får den ut raskt og at antibiotikaen virker :-)
Tusen takk for tips! Jeg har tenkt å bestille frå nettt for så billige som de er så er det verdt et forsøk! :-)

Er likedan pose vi har og Emmeth har vært sint i hele kveld og hatt skikkelig problemer med og sovne pga han ikke greide og legge seg på sia med hodet opp inn i sprinkelbeskyttern for og sovne;) Hjalp han med og legge seg på sia og nå sover han, men har sovet veldig lite på dagen idag:( Ikke i form, så blir nok noen dårlige netter framover, men kan jo håpe på at han sover godt;) Ja, det er jo lurt, håper det funker;):p Ja, de kan godt få hostesaft, men burde få det på resept fra legen:)
Stakkars, håper dere får hvilt likevel i natt. Kanskje jeg skal be om resept hvis det ikke bedrer seg over helgen.

Stakkars, håper dere får hvilt likevel i natt. Kanskje jeg skal be om resept hvis det ikke bedrer seg over helgen.

Ja, det burde du gjøre, for ikke noe godt og hoste hele natta, stakkars:(
Mhm, hadde gjort seg med litt søvn, må innrømme det;)

Endelig fikk jeg tid til å stikke innom dere.. Her har det gått i ett i dag med kakepynting, gravøl, reise frem og tilbake, løksteking, oppskjæring av salat, bordpynting, kjøp og dekorasjon av blomster and so on.. Tror alt er greit til morgendagens navnefest. Kjolen jeg bestilte til Jenny kom heldigvis i posten i dag - ikke et minutt for tidlig!! Prøvde den på og det virka som at hun selv syntes hun var sååååå fiiiiin!!:D
1365807537402.jpg

1365807558948.jpg
Her er noen av dekorasjonene jeg har laga nå i kveld..

Da sier jeg god natt til alle dere!!:)

Endelig fikk jeg tid til å stikke innom dere.. Her har det gått i ett i dag med kakepynting, gravøl, reise frem og tilbake, løksteking, oppskjæring av salat, bordpynting, kjøp og dekorasjon av blomster and so on.. Tror alt er greit til morgendagens navnefest. Kjolen jeg bestilte til Jenny kom heldigvis i posten i dag - ikke et minutt for tidlig!! Prøvde den på og det virka som at hun selv syntes hun var sååååå fiiiiin!!:D
Vis vedlegget 11073

Vis vedlegget 11074
Her er noen av dekorasjonene jeg har laga nå i kveld..

Da sier jeg god natt til alle dere!!:)

Nydelig kjole hun har fått seg, hun ser så vakker ut :flower :rolleyes: :rolleyes:
Du er jo kjempeflink med de blomstene da, ser lekker ut:-) Masse lykke til i dag, håper på flere bilder :smiley-angelic005

Back
Topp