God morgen!

Bébbe

Elsker forumet
Her har vi vært våken atort sett hele natten for Simone er forkjølet og sov lite. Med litt kaffe så hår det veldig bra. Pappan har pappaperm i morgen så da kan han ta hun i natt :-) I dag blir vi hjemme og slapper av tror jeg. Får besøk til helga så tenkte å vaske hus og legge på sengeklær på gjesterommet. Her er Simone i sofaen med kosekluten sin :-)

ImageUploadedByBV Forum1365059319.314314.jpg

Mornings! Jeg kom for 5 min siden på at vi ikke har fylt ut fedrekvote søknaden for mannen min!!! Har sendt han nav papirene nå på mail og markert det med VIKTIG! Den der ammetåka altså..!!!!

Jeg har vasket huset til barseltreff, ikke at det er så mye poeng i det hehe:-)
Ingen amming i natt heller, men hun våknet fem og begynte å snakke med seg selv før hun sovnet igjen:-)

Mornings! Jeg kom for 5 min siden på at vi ikke har fylt ut fedrekvote søknaden for mannen min!!! Har sendt han nav papirene nå på mail og markert det med VIKTIG! Den der ammetåka altså..!!!!

Det er fort gjort å glemme! Vi har sendt inn, men jeg har prestert å skrive at jeg skal jobbe 80% i steden for 20%, så jeg må på nav i morgen med nye papirer så de kan scanne de før lønna blir sendt. Ammetåka virker selv om man ikke ammer også tydeligvis ;-p

Jeg har vasket huset til barseltreff, ikke at det er så mye poeng i det hehe:-)
Ingen amming i natt heller, men hun våknet fem og begynte å snakke med seg selv før hun sovnet igjen:-)

Det føles sikkert bra å ha reint hus når de kommer :-) jeg føler gulvet aldri blir reint, for det er alltid noe hele tiden! Og i dag tidlig sto pappan opp med simone. Hun bæsja over hele toalettet oppe..fysj! Glad han vaska badet før jeg var ferdig i dusjen! Nå sover hun endelig igjen. Slitsomt når hun sutrer så mye. Skal brune basis til brun saus og skrelle poteter mens hun sover, så er set forhåpentligvis håp om å klare å lage middag til pappan kommer hjem. Vi ender alltid opp med å spise middag til kvelds så her må det skjerpings til :-)
Kos deg med barseltreff :-)

Det føles sikkert bra å ha reint hus når de kommer :) jeg føler gulvet aldri blir reint, for det er alltid noe hele tiden! Og i dag tidlig sto pappan opp med simone. Hun bæsja over hele toalettet oppe..fysj! Glad han vaska badet før jeg var ferdig i dusjen! Nå sover hun endelig igjen. Slitsomt når hun sutrer så mye. Skal brune basis til brun saus og skrelle poteter mens hun sover, så er set forhåpentligvis håp om å klare å lage middag til pappan kommer hjem. Vi ender alltid opp med å spise middag til kvelds så her må det skjerpings til :)
Kos deg med barseltreff :)

Synes alltid det er rotete og møkkete jeg også hehe:-)
Snuppa er lagt for dupp nå, så jeg har fått gjort litt heldigvis. Maten laget jeg i går kveld, så den er bare å varme:-)
Oi, over hele badet, det var skikkelig dritt hehehe..:-) Godt å ha mannen til å hjelpe seg med:-)
Blir sende middager her også, i helgene velger vi å vente til hun er lagt for kvelden, for mer ro da.
Takk, de kommer klokka 12, så det er ikke lenge til:-)

God morgen:D
Så skjønn Simone er:rolleyes::):p;) Idag har vi vasket vinduer, støvsugd 1 og 2 etasjen, ryddet hele huset og hengt ut sengetøyet til lufting;) ellers bare slappe av idag;):):D

Her er det varmt igjen idag:D
24 grader i solveggen og 5 grader i skyggen;) herlig med vårVær:D:D:D
1365075908674.jpg

Hei og hå! :) Her er det bare å sette kryss i taket! :D:D:D Asle sov lur fra 12 til 13:30 i dag!!:happy093 Ble bare sittende å vente på at han skulle våkne etter at jeg hadde tatt meg en kjapp dusj, men det skjedde liksom ikke 5 minutter etter at jeg var ferdig sånn som det pleier, så fikk ikke gjort no nyttig på den tiden likevel :po_O:rolleyes:
Blir straks å mekke middag, tenker jeg :) Fikk middag med meg hjem fra mamma i går, så her blir det micro-middag på både Asle og meg snart :D Kan ikke huske sist jeg spiste middag så tidlig.. O_o

Nyter våren jeg også. Daniel sover godt i vogna og jeg har solbriller på og en liten stund hadde jeg tilogmed jakka av (men så snudde vinden) Deilig nå som det blir varmere. Måtte tilogmed flykte fra en veps... syntes det var litt tidlig, men han våknet kanskje litt ekstra tidlig til veps å være

Oi! :D Har ikke målt tempen i sola, men her er det 6 grader i skyggen, og det kjentes riktig så bra ut da jeg var ute i postkassen i bare T-skjorta i stad :D Vårlykke! :flower

Ja, da er det vår hos deg også, det er sikkert og visst:D Mhm, det er helt fantastisk og kjenne varmen fra sola, skikkelig varmt og sitte helt sola nå:) Ser fram til og få litt farge på den vinterbleke kroppen min nå også, den har ikke vondt av det for og si det sånn:D:p;)

Nyter våren jeg også. Daniel sover godt i vogna og jeg har solbriller på og en liten stund hadde jeg tilogmed jakka av (men så snudde vinden) Deilig nå som det blir varmere. Måtte tilogmed flykte fra en veps... syntes det var litt tidlig, men han våknet kanskje litt ekstra tidlig til veps å være

Det var tidlig og hilse på årets første veps, synes jeg?:eek::confused::oops: skumle når de ikke helt er våkne ennå, da stikker det enda fortere:eek: Så herlig og kunne sitte og få litt farge også:p

Her har vi vært våken atort sett hele natten for Simone er forkjølet og sov lite. Med litt kaffe så hår det veldig bra. Pappan har pappaperm i morgen så da kan han ta hun i natt :) I dag blir vi hjemme og slapper av tror jeg. Får besøk til helga så tenkte å vaske hus og legge på sengeklær på gjesterommet. Her er Simone i sofaen med kosekluten sin :)

Vis vedlegget 10229

For ei nydelig lita frøken! :D:D Ser uforskammet pigg ut da selv om dere sov lite ;):p

God morgen:D
Så skjønn Simone er:rolleyes::):p;) Idag har vi vasket vinduer, støvsugd 1 og 2 etasjen, ryddet hele huset og hengt ut sengetøyet til lufting;) ellers bare slappe av idag;):):D

Så flink du er :-) jeg har ikke fått gjort anna enn å lage klart t middag. Simone er blid ca 20-30 min etter dubbene sine (som det er mange av i dag), og sur resten. Skal bli godt å få hjem pappan!

For ei nydelig lita frøken! :D:D Ser uforskammet pigg ut da selv om dere sov lite ;):p

Takk :-) hun er pigg og blid korte stunder av gangen :-) ikke så lett å være forkjøla stakkars, men det går nok over om noen dager!

Takk :) hun er pigg og blid korte stunder av gangen :) ikke så lett å være forkjøla stakkars, men det går nok over om noen dager!

Får håpe det! :) God bedring til Simone! :D

Lillemor klarte å bange hodet i håndtaket på skoffa ved tvn :( Nå får hun en fin blå kul der tror jeg, i hvertfall fått en rød strek i panna stakkars :schocked028

Stakkars lita :( Det går hardt for seg her også innimellom, men ikke sett no blåveiser enda, men det smeller godt innimellom :eek:o_O Og mer skal det bli fremover.. :(:eek:

Back
Topp