God morgen

Er det vanlig at de bæsjer flere ganger om dagen etter de har begynt på fast føde?
Jepp! Her så bæsjer hun mer og mer jo fler måltider med fast føde vi har! Verst er det når hun har treg mage, da skifter vi 10 bleier om dagen med en liten perle i hver! o_O :eek: :p

Så spennende da! :) Er det gluten i det brødet? Bruker også å få sånne matlagins-kick innimellom, men HATER oppryddinga da :p ;) Har så lyst til å koke fruktmos og middager til snuppa, men er helt fri for råvarer så må pent vente til jeg har handla! o_O
Hehe, tidlig å protestere på å bli mata synes jeg :p Enn hvis dere har ei skje hver? Vet jo det kommer, men Hermine har virkelig ikke skjønt at hun kan spise selv med skje, så enn så lenge er ikke det noe problem :) Det jeg sliter med om dagen er at hun nekter å gape! :eek: :confused: Må lirke og lure og distrahere henne med leker, når fokuset flyttes bort fra spisinga så gaper hun på automatikk... o_O

Håper ikke Anette begynner å nekte på inntaket, men hun har ikke helt skjønt det med gapinga enda:-)

Jepp! Her så bæsjer hun mer og mer jo fler måltider med fast føde vi har! Verst er det når hun har treg mage, da skifter vi 10 bleier om dagen med en liten perle i hver! o_O :eek: :p

Det har hendt seg her også, spes om jeg har laget for tykk grøt:-)

Så spennende da! :) Er det gluten i det brødet? Bruker også å få sånne matlagins-kick innimellom, men HATER oppryddinga da :p ;) Har så lyst til å koke fruktmos og middager til snuppa, men er helt fri for råvarer så må pent vente til jeg har handla! o_O
Hehe, tidlig å protestere på å bli mata synes jeg :p Enn hvis dere har ei skje hver? Vet jo det kommer, men Hermine har virkelig ikke skjønt at hun kan spise selv med skje, så enn så lenge er ikke det noe problem :) Det jeg sliter med om dagen er at hun nekter å gape! :eek: :confused: Må lirke og lure og distrahere henne med leker, når fokuset flyttes bort fra spisinga så gaper hun på automatikk... o_O
Er egentlig ikke så rart han snurper igjen munnen når han er vant til å spise selv? Tenker jeg hvertfall. Jeg prøvde meg på to skjeer, men det funket ikke :p
Men det er ingen krise. Han MÅ jo faktisk ikke ha grøt.
Det brødet er det gluten i ja, desverre. Men utrolig grovt, samtidig som det er barnevennlig. T elsket det!

Håper ikke Anette begynner å nekte på inntaket, men hun har ikke helt skjønt det med gapinga enda:)
det tok hun fra dag en, så er liksom ikke vant med at hun ikke gaper :p Hun har hele tiden gapa velvillig til det er fritt, eller spytta ut igjen når hun er mett. Mistenker at problemet rett og slett er at hun nylig har oppdaga at hun kan kontrollere spisesituasjonen nettopp ved å la vær å gape ;) o_O :confused:

det tok hun fra dag en, så er liksom ikke vant med at hun ikke gaper :p Hun har hele tiden gapa velvillig til det er fritt, eller spytta ut igjen når hun er mett. Mistenker at problemet rett og slett er at hun nylig har oppdaga at hun kan kontrollere spisesituasjonen nettopp ved å la vær å gape ;) o_O :confused:

Det kan godt tenkes ja:-)

Det har hendt seg her også, spes om jeg har laget for tykk grøt:)
ordna seg tvert da jeg kutta bananen ;) Nå får hun litt malt i grøten i tillegg, så da slipper vi å gi henne et helt glass sviskemos om dagen! :)

ordna seg tvert da jeg kutta bananen ;) Nå får hun litt malt i grøten i tillegg, så da slipper vi å gi henne et helt glass sviskemos om dagen! :)

Bra det hjelper:-)
Det lukter i hvertfall IKKE morsmelkpropp lenger hehe, men det gjorde det en god stund:-)

Det skal ikke være lett nei o_O Håper det er en enkel måte å få refundert de pengene på!
Har du fått tilbake pengene du ble trukket dobbelt på butikken, forresten? Eller tar det noen dager?

Banken sa på lørdag at de skulle komme tilbake på konto idag, men ennå ikke fått noen penger tilbake! Får de nok i morgen ellers ringer jeg banken igjen;)
Nei, det kan du trygt si, de synes også det var veldig rart, men det hadde skjedd ei til, samma som meg, så var noe galt med det elektroniske systemet dems..
Aner ikke, meeeen skal spørre Helfo i morgen når jeg ringer for og høre om de har fått spesialist-erklæringen;) Det skulle gå fort:)

Bra det hjelper:)
Det lukter i hvertfall IKKE morsmelkpropp lenger hehe, men det gjorde det en god stund:)
synes bare det lukter verre og verre jo mer mat hun får, har tatt helt av nå når jeg begynte med litt kylling i maten hennes :eek: o_O yuk!!!

synes bare det lukter verre og verre jo mer mat hun får, har tatt helt av nå når jeg begynte med litt kylling i maten hennes :eek: o_O yuk!!!

Huff, det er i hvertfall ikke noe problem med å lukte at det er bæsj:-)

Heldigvis ikke planleggingsdag her idag! Storebror er sendt i barnehagen til stor begeistring! 10 dager hjemme er ikke barebare.. Men vi har kosa oss i påsken da :) idag skal vi vaske klær og pakke til sykehusinnleggelsen i morgen :o så må vi en tur til byen å handle noen småting.. Fint trillevær, men vi må ta bilen, fordi Elise har fått en liten hoste og den må absolutt ikke forværres.. Overhysteriet er heldigvis snart forbi!
Åååååå, ja og i ettermiddag skal vi dra å se på det nydesignede kjøkkenet vårt, og forhåpentligvis bestille det :D gleder meg så til å se hvilken løsninger hun har valgt :D ha en fin dag

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Lykke til i morgen:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Merkelig nok er det ikke alltid jeg lukter at hun har bæsja, gjennom bleien :confused: Men når man åpner bleia derimot :eek:
Hehe, jeg merka det ikke i morrest, så det ble overraskelse:D
Hun blir ikke så fort sår, som av mme bæsj.

Jeg tok en dupp med Lillebror på hytta og våknet av stanken av bæsj :p
Den var ikke så ille, men vi er jo ikke vant med at han lukter :p
Og da hadde han bare fått smaksprøver og :o

oioi, er dere slutta med å amme på natta også? Hadde også blitt smårar av ei sånn natt ja! :eek: ;)
Fikk kava meg opp gata med alt pikkpakket vårt, men var så svett og frustrert da jeg kom opp til bilen at jeg bestemte at NÅH er det slutt på å bære ungen i bilstolen til bilen! Nå får bilstolen pent stå permanent i bilen, og så bærer jeg henne heller i ringslynga til og fra bilen! o_O :p ;)

Etter alt rolpet så var det jo ikke no melk igjen, så det ble bare tøys, for han våknet og gråt, men fikk ikke noe i seg når han puppet, så han gav opp og sovnet igjen med en gang, for så å starte på ann igjen en liten time etterpå :eek: Så jeg resignerte og startet med flaske på natta også, for jeg må ha litt søvn.. Han fikk i alle fall mm i 7 måneder :)

De begynner å bli bra tunge å bære i bilsetet nå ja :eek:o_O Håper været blir litt varmere snart. Da lar jeg det stå i bilen også. Men det blir så sinnsykt kaldt nå.

ja ikke sant :D Hun er i grunn ikke den typise lyserosa jentetypen...litt mer robust kostekari i grunn :rolleyes: Meeeen denne lyse dressen egner seg best for nordnorsk sommervær: 10 grader, sol og sur nordavind o_O Da blir hun iallfall ikke å koke i en mørkeblå dress ;) :p ...om ikke det er godt argument for å kjøpe rosa dress med blomster på så vet ikke jeg!!! :D
...OM vi skulle fått en lillebror en gang så får han enten være litt muggen i rosa dress ELLER få en egen ;)

Høres like bra ut som vestlandsk sommervær. Vi ligger på rundt 12 grader, regn og nordavindskuling ;):p så selv med svart dress blir det ikke mye koking her :p;)o_O Tenker hu blir nydelig i den blomstrete dressen sin :)

Herrlighet, skulle tro det var skravlekonkuranse her! Takk for lykkeønskninger, jeg legger inn en sykehusoppdatering etterpå! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg tok en dupp med Lillebror på hytta og våknet av stanken av bæsj :p
Den var ikke så ille, men vi er jo ikke vant med at han lukter :p
Og da hadde han bare fått smaksprøver og :o
Hehe, rart hvor fort det kan endre seg:D

Back
Topp