God morgen

Sikkert veldig fin kvelds ja:) Ikke reagert på banan her, men hun var ikke så glad i avokado sist, så spent på om hun vil ha det nå:)
*sukke* Er så synd, for hun elsker det virkelig! Menmen, får gi det litt innimellom, og grøt ellers! Hermine vil heller ikke ha avocadoen bar, ser bare rart på meg som om jeg er helt kokko, og limer leppene igjen ;) :p

Noen av sommerklærne som ble innkjøpt i dag:)
ååå, så nydelige! Den grønne buksa var skikkelig fin! Hva kosta den???
Sommerklærne vi trenger er den parkdressen jeg la ut bilde av tidligere :p :eek: :oops: ;)

*sukke* Er så synd, for hun elsker det virkelig! Menmen, får gi det litt innimellom, og grøt ellers! Hermine vil heller ikke ha avocadoen bar, ser bare rart på meg som om jeg er helt kokko, og limer leppene igjen ;) :p

Hehe synes jeg ser henne:-)
Får håpe hun tåler det etterhvert, man må vel bare fortsette å prøve med små mengder:-)

ååå, så nydelige! Den grønne buksa var skikkelig fin! Hva kosta den???
Sommerklærne vi trenger er den parkdressen jeg la ut bilde av tidligere :p :eek: :oops: ;)

Tror det var 260 kr eller noe:-) Fikk ikke med meg det bilde jeg, hvor ligger det?
Kjøpte noen klær fra reflex også:-)

Tror det var 260 kr eller noe:) Fikk ikke med meg det bilde jeg, hvor ligger det?
Kjøpte noen klær fra reflex også:)
du har ikke handla på salg idag altså ;) :P
Bildet av parkdressen ligger på side 1 i denne tråden ;)

Sikkert veldig fin kvelds ja:) Ikke reagert på banan her, men hun var ikke så glad i avokado sist, så spent på om hun vil ha det nå:)
Hehehe, dere skulle sett Lillebror spise avokado i dag!
Den var nok litt for moden til at han fikk skikkelig tak på den - FOR et griseri!
Og med alt griset på fingrene ble han akutt trøtt og skulle gni seg masse i øynene :p

Hehe synes jeg ser henne:)
Får håpe hun tåler det etterhvert, man må vel bare fortsette å prøve med små mengder:)
jepp! Samme her, skal kjøpe avocado og forsøke på nytt. Eventuell søte den med annen frukt, pære eller noe sånt! :)

Så skikkelig fin ut! :D
...tror ikke jeg får prøvd den nye parkdressen med det første, det snør og snør og snør oooooog snøøør o_O :eek:
Har siklet på lue i bambus til han lenge, men ikke følt at vi har råd da han har endel andre luer. Men i dag ble det feil uansett hvilken lue vi valgte, følte jeg. Det var SÅ varmt, men litt trekk. Da blåser det rett igjennom de tynneste ulluene han har. Denne virker tettere! Men tynn og sval!

Den var nok litt for moden til at han fikk skikkelig tak på den - FOR et griseri!
Og med alt griset på fingrene ble han akutt trøtt og skulle gni seg masse i øynene :p
alltid like gøy når de gnir seg i øynene mens de spiser! Av en eller annen grunn blir det mat på fingrene her også, selv om hun får mat med skje :eek: :p ;) Fikk idag først en middags-nys, etterfulgt av litt gniing i øynene, gulrotgris everywhere! :eek: o_O

du har ikke handla på salg idag altså ;) :p
Bildet av parkdressen ligger på side 1 i denne tråden ;)

Hehe, nei i dag ble det desverre en del fullpris, men det ble en noen body fra esperit på salg:-)

Hehe, så gøy, tenkte Anette skulle få lov til det samme i morgen:-)

Har siklet på lue i bambus til han lenge, men ikke følt at vi har råd da han har endel andre luer. Men i dag ble det feil uansett hvilken lue vi valgte, følte jeg. Det var SÅ varmt, men litt trekk. Da blåser det rett igjennom de tynneste ulluene han har. Denne virker tettere! Men tynn og sval!
hmmm, blir muligens lue i bambus her også når sommeren (en gang) kommer, da må vi ha sommerlue som tåler litt vind ;)

alltid like gøy når de gnir seg i øynene mens de spiser! Av en eller annen grunn blir det mat på fingrene her også, selv om hun får mat med skje :eek: :p ;) Fikk idag først en middags-nys, etterfulgt av litt gniing i øynene, gulrotgris everywhere! :eek: o_O
Hahahahaha :p
De er morsomme! Jeg fikk heldigvis tatt bilde for å vise pappaen og T da de kom hjem fra turn! :D
I dag har jeg stått på som en helt på kjøkkenet! Ble to fine brød av den oppskriften på barnematbloggen (DET VAR UTROLIG GODT!), ett lavkarbobrød, aprikosmos til Lillebror og ordning av grøt til han. Nå etter å ha lagt to unger gjenstod å rydde kjøkkenet, så det er jeg ferdig med nå og stod og svimet da jeg hadde lyst til å lage mer! Men han protesterte virkelig ved grøtmating i dag. Han ville spise selv! Så jeg vet ikke om jeg orker å styre så mye med grøt og grønnsaksmoser om jeg må tvinge i han maten...

Jeg har samme problemet fortiden, bruker lue i bomull nå, men hun svetter likevel. Kanskje jeg skulle kjøpe bambus selv, de selger lilleba på Bebito i Trondheim:-)

orker ikke å la henne spise selv noe jeg vet hun ikke er så glad i, blir masse gris til ingen "nytte" ;) :p o_O

Tenkte kanskje det ble mer interesse for det hvis hun fikk spise selv:-)

orker ikke å la henne spise selv noe jeg vet hun ikke er så glad i, blir masse gris til ingen "nytte" ;) :p o_O

Er det vanlig at de bæsjer flere ganger om dagen etter de har begynt på fast føde?

Kan jo faktisk hende hun liker det om hun får spise hel ;)

Hahahahaha :p
De er morsomme! Jeg fikk heldigvis tatt bilde for å vise pappaen og T da de kom hjem fra turn! :D
I dag har jeg stått på som en helt på kjøkkenet! Ble to fine brød av den oppskriften på barnematbloggen (DET VAR UTROLIG GODT!), ett lavkarbobrød, aprikosmos til Lillebror og ordning av grøt til han. Nå etter å ha lagt to unger gjenstod å rydde kjøkkenet, så det er jeg ferdig med nå og stod og svimet da jeg hadde lyst til å lage mer! Men han protesterte virkelig ved grøtmating i dag. Han ville spise selv! Så jeg vet ikke om jeg orker å styre så mye med grøt og grønnsaksmoser om jeg må tvinge i han maten...
Så spennende da! :) Er det gluten i det brødet? Bruker også å få sånne matlagins-kick innimellom, men HATER oppryddinga da :p ;) Har så lyst til å koke fruktmos og middager til snuppa, men er helt fri for råvarer så må pent vente til jeg har handla! o_O
Hehe, tidlig å protestere på å bli mata synes jeg :P Enn hvis dere har ei skje hver? Vet jo det kommer, men Hermine har virkelig ikke skjønt at hun kan spise selv med skje, så enn så lenge er ikke det noe problem :) Det jeg sliter med om dagen er at hun nekter å gape! :eek: :confused: Må lirke og lure og distrahere henne med leker, når fokuset flyttes bort fra spisinga så gaper hun på automatikk... o_O

Back
Topp