Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere!Her er det snart avreise for pappa'n igjen, så det er relativt laber stemning
Ble ikke no bedre av at vi ikke var i seng før halv to i natt og Asle var oppe og hoppet kl 7
Jeg pleier jo å ha det så luksus med at han sover til over 8, gjerne 8:30
men men..
Senere i dag skal jeg og Asle på posten og hente pakke fra vidunderbarn som inneholder fleecetrekk til bæreselenOg så skal vi en tur på sparkjøp og shoppe en haug med heldekkende smekker
og en tur innom Shell og shoppe Rammsund-billetter
Så da blir det rock'n roll-konsert på meg og far i huset neste fredag
Oh yeah!!
Masse lykke til til Elise i morgen!! Håper formen ikke forverrer seg!!![]()
TakkHei på dere!Her er det snart avreise for pappa'n igjen, så det er relativt laber stemning
Ble ikke no bedre av at vi ikke var i seng før halv to i natt og Asle var oppe og hoppet kl 7
Jeg pleier jo å ha det så luksus med at han sover til over 8, gjerne 8:30
men men..
Senere i dag skal jeg og Asle på posten og hente pakke fra vidunderbarn som inneholder fleecetrekk til bæreselenOg så skal vi en tur på sparkjøp og shoppe en haug med heldekkende smekker
og en tur innom Shell og shoppe Rammsund-billetter
Så da blir det rock'n roll-konsert på meg og far i huset neste fredag
Oh yeah!!
Masse lykke til til Elise i morgen!! Håper formen ikke forverrer seg!!![]()
Får håpe det ordner seg!!!Good morning, girls
Heldigvis ikke planleggingsdag her idag, jentene var ganske ivrige etter og komme i bhgen etter ei uka hjemme, har jo vært noen dager hos bestemor og kost seg i påsken, men var nok stor stas og komme i bhgen og leke med de andre barna igjenSkal vaske litt idag, men ellers vil jeg bare slappe av og kose meg med Emmeth nås om han kan få full fokus igjen
Hihi
Har ringt barnelegesenteret igjen idag, for spesialisterklæringen er ikke kommet fram til Helfo og da får vi ikke melka til Emmeth på blå resept
3 gangen vi prøver igjen nå
Men de sier jo at 3 gang er lykkens gang
?!
Hahaha, er vel mange som skulle hatt en snekker over segHeldekkende snekker vet jeg ikke hva kan brukes til, sMekker derimot..
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
HahahaHahaha, er vel mange som skulle hatt en snekker over seg![]()
![]()
Helt enig! Mannen jobbet hele påsken, og jeg hadde begge to hjemme.. Kanke skjønne hvordan folk orket en haug med unger hjemme før i tida?Kjenner jeg gleder meg til i morgen når det er åpent i bhagen igjen. Synes det er mye å værr alene med begge.
Får håpe det ordner seg!!!
Takk
Morsomt at rammsund har gjenoppstått, blir sikkert knallgøyheldekkende snekker er kjekt! Brukes til liten og stor her og!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3