God morgen

Shauri

Forumet er livet
VIP
Planleggingsdag = kosedag! Hva gjør dere i dag?

Heldigvis ikke planleggingsdag her idag! Storebror er sendt i barnehagen til stor begeistring! 10 dager hjemme er ikke barebare.. Men vi har kosa oss i påsken da :) idag skal vi vaske klær og pakke til sykehusinnleggelsen i morgen :o så må vi en tur til byen å handle noen småting.. Fint trillevær, men vi må ta bilen, fordi Elise har fått en liten hoste og den må absolutt ikke forværres.. Overhysteriet er heldigvis snart forbi!
Åååååå, ja og i ettermiddag skal vi dra å se på det nydesignede kjøkkenet vårt, og forhåpentligvis bestille det :D gleder meg så til å se hvilken løsninger hun har valgt :D ha en fin dag

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ikke plandag her i dag heller. Og det tror jeg var godt for T
Da vi kom hjem i går var det noen nabobarn ute, og han ble helt fra seg da han ble "tvunget" til å spise og dusje før han fikk gå ut :p
Så han er nettopp levert og Lillebror, pappaen og jeg driver klesvask :p
Skal snart gå til byen i finværet alle tre!!
Lillebror sov bedre i natt enn på hytta da. USikker på om det er pga grøten, eller at han kom hjem til sin egen seng!

Planleggingsdag her også. Har ikke store planene i dag. Eldste er syk, så holder oss inne. Akkurat nå går det i Vennebyen på boomerang :) Lille C har sin første lur.
Driver og lurer på om jeg skal begynne på 30 day shred. Og en bootcamp DVD som jeg fikk i iForm bladet mitt her før påsken. Det er ikke bare-bare å hive seg ut i det altså!!! :oops:

Hei på dere! :) Her er det snart avreise for pappa'n igjen, så det er relativt laber stemning :p;) Ble ikke no bedre av at vi ikke var i seng før halv to i natt og Asle var oppe og hoppet kl 7 o_O:eek: Jeg pleier jo å ha det så luksus med at han sover til over 8, gjerne 8:30 :) men men..
Senere i dag skal jeg og Asle på posten og hente pakke fra vidunderbarn som inneholder fleecetrekk til bæreselen :) Og så skal vi en tur på sparkjøp og shoppe en haug med heldekkende smekker ;):p og en tur innom Shell og shoppe Rammsund-billetter :D:D:D Så da blir det rock'n roll-konsert på meg og far i huset neste fredag :D Oh yeah!!

Masse lykke til til Elise i morgen!! Håper formen ikke forverrer seg!! :)

Hei på dere! :) Her er det snart avreise for pappa'n igjen, så det er relativt laber stemning :p;) Ble ikke no bedre av at vi ikke var i seng før halv to i natt og Asle var oppe og hoppet kl 7 o_O:eek: Jeg pleier jo å ha det så luksus med at han sover til over 8, gjerne 8:30 :) men men..
Senere i dag skal jeg og Asle på posten og hente pakke fra vidunderbarn som inneholder fleecetrekk til bæreselen :) Og så skal vi en tur på sparkjøp og shoppe en haug med heldekkende smekker ;):p og en tur innom Shell og shoppe Rammsund-billetter :D:D:D Så da blir det rock'n roll-konsert på meg og far i huset neste fredag :D Oh yeah!!

Så spennende med pakke på posten!!! :D

Good morning, girls:D

Heldigvis ikke planleggingsdag her idag, jentene var ganske ivrige etter og komme i bhgen etter ei uka hjemme, har jo vært noen dager hos bestemor og kost seg i påsken, men var nok stor stas og komme i bhgen og leke med de andre barna igjen:) Skal vaske litt idag, men ellers vil jeg bare slappe av og kose meg med Emmeth nås om han kan få full fokus igjen;) Hihi:) Har ringt barnelegesenteret igjen idag, for spesialisterklæringen er ikke kommet fram til Helfo og da får vi ikke melka til Emmeth på blå resept:( 3 gangen vi prøver igjen nå:( Men de sier jo at 3 gang er lykkens gang;)?!

Takk :)
Morsomt at rammsund har gjenoppstått, blir sikkert knallgøy :D heldekkende snekker er kjekt! Brukes til liten og stor her og!

Good morning, girls:D

Heldigvis ikke planleggingsdag her idag, jentene var ganske ivrige etter og komme i bhgen etter ei uka hjemme, har jo vært noen dager hos bestemor og kost seg i påsken, men var nok stor stas og komme i bhgen og leke med de andre barna igjen:) Skal vaske litt idag, men ellers vil jeg bare slappe av og kose meg med Emmeth nås om han kan få full fokus igjen;) Hihi:) Har ringt barnelegesenteret igjen idag, for spesialisterklæringen er ikke kommet fram til Helfo og da får vi ikke melka til Emmeth på blå resept:( 3 gangen vi prøver igjen nå:( Men de sier jo at 3 gang er lykkens gang;)?!
Får håpe det ordner seg!!!

Heldekkende snekker vet jeg ikke hva kan brukes til, sMekker derimot.. ;)

Heldekkende snekker vet jeg ikke hva kan brukes til, sMekker derimot.. ;)

Hahaha, er vel mange som skulle hatt en snekker over seg :p :o

Mornmorn!!
Her tar likja sin første dubb, og jeg skulle gjerne lagt meg nedpå selv, MEN jeg er for sulten til det. Så nå blir det frokost her!:)
I dag skal vi trille bort til naboen på "attpålag" og spise opp kaker etter dåpen de hadde på søndag. Oh, yes!! Ellers har vi ingen planer..

God dag!
SÅ morro det er at alle er tilbake og skravler igjen :D ;)
Vi har hatt enda ei super natt, vesla sov fra 20-08, med to matinger innimellom! En drøm! Man setter virkelig stooor pris på god nattesøvn etter maaange måneder uten søvn ;)
Vi skal på Barnas Hus og kjøpe parkdress, barnesikringer, flaskesmokker med større hull og reisestol. Og så skal vi på besøk til mamma som sitter med gipsa fot! Foreløbig snorker snuppa i vogna, men jeg er klar for avreise når hun skulle finne på å våkne! ...sitter bare å spekulerer på hvordan jeg skal få med meg baby, bilstol, stellebag, Medela-bag og en reisestol vi skal bytte opp de 200m til bilen...ville vanligvis lasta alt på vogna, men nå har det snødd så mye at gangveien inn til parkeringshuset er for smal for vogna...så er litt lost! o_O :confused:

Kjenner jeg gleder meg til i morgen når det er åpent i bhagen igjen. Synes det er mye å værr alene med begge.

Kjenner jeg gleder meg til i morgen når det er åpent i bhagen igjen. Synes det er mye å værr alene med begge.
Helt enig! Mannen jobbet hele påsken, og jeg hadde begge to hjemme.. Kanke skjønne hvordan folk orket en haug med unger hjemme før i tida? :)

Får håpe det ordner seg!!!

Ja, de ringte meg tilbake nå, feilen var hos de(Barnelegesenteret) Det var sendt 2 ganger, men blitt værende hos dem for det, de aner ikke hva som har gått galt?!) Nå skal det være i orden så ringer til Helfo i morgen for og høre:)Også høre hvordan vi skal få igjen pengene vi har lagt ut for melka hans:)

Har kjøpt dress til Hermine, skikkelig jentejentete parkdress:rolleyes: hadde planlagt å kjøpe noe nøytralt som en eventuell lillebror kunne ha arva, men klarte ikke å dy meg da jeg fant denne:p
1364906433869.jpg

FLott dress =)
Lillebror fikk siklesmekke og lue fra Lilleba i dag :D

Takk :)
Morsomt at rammsund har gjenoppstått, blir sikkert knallgøy :D heldekkende snekker er kjekt! Brukes til liten og stor her og!

Rammsund er kjempegøy! :D Så de på Lillehammer for noen år siden, og var meningen vi skulle se siste konserten deres i Oslo, men vi fikk aldri tak i billetter :( Så gøy at vi får sjansen til å se dem igjen nå :D Må bare få ræva i gir og få tak i billetter, så vi ikke ryker på samme smellen igjen :P;) Vi ble litt sene på shoppingturen vår i dag, så rakk ikke stikke innom Shell og kjøpe billetter, for Asle var middagssulten og gretten i baksetet :P:rolleyes: Blir kanskje litt nedtur å se Rammsund etter å ha sett Rammstein i februar i fjor :rolleyes::p Men de er nå noe for seg selv uansett, så jeg gleder meg :D:p

Skal hun opereres flere ganger, eller blir det med dette ene inngrepet??

Back
Topp