Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit at hun ikke vil sove! Sov godt når fruen triller!! Og lykke til på kontroll!God morgen![]()
Her sov vesla fra 23-03, men etter det har det ikke vært mye som kan minne om søvn. Ho har sovet et par halvtimer, rekker akkurat å sovne før ho våkner igjen... Virker som ho har en sensor på når jeg endelig sovner, for da skal ikke ho sove mer i allefall! Bah... Vært en tung natt... Fruen var jo ute med jobben i går, så kunne ikke vekke ho for hjelp heller.. Måtte det på morgenkvisten da, for da var det ei som sprutgulpa over hele meg oppi senga hernå har faktisk lillemor sovna i armkroken til fruen, så jeg har tatt meg en dusj og nå skal jeg spise litt
![]()
Skal på seksukerskontoll om ikke så lenge, og når den er ferdig skal jeg hjem og soooooove!!!! Fruen skal ta med lillemor på trilletur
Håper alle har en fin dag i dag![]()
Så godt dere sover bedre!Morn morn!
Vi har egentlig hatt en ganske grei natt. Spurven våkna for mat og skift rundt midnatt, litt kosesutting i 03-tida, og så mat 05 og 08. Storebror har flytta inn på sitt eget rom igjen (gubben har fått ny seng inne på spurven sitt fremtidige rom), så nå sover alle sammen litt bedre.
Nå ligger bøtteknotten og snorker på sofaen mens jeg har skrevet handleliste, og etterpå er det ned på matbutikken for å ordne hovedhandlingen til påske.
Sov godt etterpå, CC!![]()
Huff da, sender over en klem!god morgeneller... God ettermiddag?
Her sov lillegull godt i natt, heldigvis! Og nå sover hun igjen.
er litt lei meg jeg. Tung dag. Mye å gjøre, lite tid - og så blir ingenting gjort! Er litt alene i min lille boble bare... Huffda hvordan dagene kan gå opp og ned...!!!
Stooooor varm klem<3 Hadde det mye sånn med storesøster så jeg vet hvordan du har det.. Ikke sett så store krav til deg selv.. Du og baby kommer først, alt annet kan vente...god morgeneller... God ettermiddag?
Her sov lillegull godt i natt, heldigvis! Og nå sover hun igjen.
er litt lei meg jeg. Tung dag. Mye å gjøre, lite tid - og så blir ingenting gjort! Er litt alene i min lille boble bare... Huffda hvordan dagene kan gå opp og ned...!!!
Så heldig du er som får så god hjelpDa var kontroll unnagjort, kunne gått litt bedre da :/ blodprosenten er fortsatt ikke bra, men har kommet seg så vidt over ti nå da.. Og så må jeg kanskje gjøre noe med et sting som ikke har løsnet... Var innom legesenteret med en prøve også, og den viste at antibiotika kuren mot uvi jeg var ferdig med forrige uke har ikke tatt knekken på alt så må levere ny prøve rett etter påska.. Bah... Fruen har vært superflink i dag da, rydda hele huset mens jeg var på kontroll, og prøvde seg på trilletur.. Lille var ikke helt enig i det siste da, og sov bare 20 min og var mildt sagt rasende da de kom hjem.. Men fikk i allefall sovet rundt 45 min.![]()
er så dumt når baby bare skriker og er lei seg og ikke får til å sove! Hatt noen slike episoder her... De vet jo ikke alltid helt hva de vil! Høres ut som vi alle har en litt tøff dag idag, godt vi har hverandre! Tror jeg må bake noe kjeks når baby sovner, trenger trøstemat hahaSå heldig du er som får så god hjelpSynd hun ikke ville lengre...
Her har vi ei frøken som ikke vil sove sånn helt plutselig.. Hylskriker, men greier ikke ta puppen, vil ikke ha smokk.. For trøtt til å greie noe annet enn å sove.. Lurer på om hun kan ha vondt i magen for det har vært sånn de siste ettermiddagene.. Skal prøve å kutte kaffen og se om det hjelper..
Hun sovnet endelig nå etter å ha vært våken i over 4 timer.. Veldig uvant når hun vanligvis bare spiser og så sovner igjen.. Ga henne litt vann på flaske og det hjalp nok.. Hun har spist mer enn normalt i dag så tror egentlig ikke det var snakk om sult..
Hihi.. Ja, jeg skal også bake når jentene har lagt seg.. Fortjener virkelig en skillingsbolle og kakao til kvelds;-) Blir vanskelig å ikke drikke kaffe, men alt for å få roet lille.. Hun fikk ørlite sviskejuice og et varmt bad og da kom det MASSE luft.. Både opp og ned.. Luktet verre enn pappaen siner så dumt når baby bare skriker og er lei seg og ikke får til å sove! Hatt noen slike episoder her... De vet jo ikke alltid helt hva de vil! Høres ut som vi alle har en litt tøff dag idag, godt vi har hverandre! Tror jeg må bake noe kjeks når baby sovner, trenger trøstemat hahaellers tar jeg med meg kommentaren din mtdc - mor og baby først, alt annet kan vente!
... Klarer nesten ikke vente til neste episode av paradise hotel jeg! Er så hekta... Det er jo supermorsomt!
Å hjelpesGod kveld!
Har vært på farten i hele dag vi så har ikke vært her inne.
Storegull våkna kl 06, og maste med jevne mellomrom frem til kl 07 - da fikk han lov å stå opp. Jeg lå og slumra i senga og tilbrakte 10 minutter med gubben som jeg ikke har sett siden tirsdag kveld. Så dro han på jobb - igjen...
Maiken sov fra 22-04 - halvtimes måltid - sov til 07.30. Storegull dusja og spiste frokost - jeg amma og spiste frokost.
Så ble det stress deluxe for lillegull var suuuupertrøtt og nekta å sovne i bilstolen (ingen vits å legge i vogna når vi likevel skulle avgårde) Men vi heiv på oss klær og kjørte til barnehagen. Der var det litt sykdom så da satte jeg meg i gangen og dro på 15 barn sko så de andre ansatte kunne kle på flere barn. Er koselig å være der også, jeg savner barna "mine"...!
Så en tur til bilforhandleren, som ikke var der i dag heller.... (laaang historie...)
Tur på cafe, egentlig bare for å få amma...
Ble henta av ei venninne for å bli med henne å levere noe, men der fikk vi servert lunsj og ble et par timer.
Så en trilletur på senteret - mest vindusshopping i dag.
Hente storegull i barnehagen - hjem - amme - rydde kjøkkenet etter baking i går, det var bomba - lagde middag og la lillegull samtidig, godt man har kurt nilsen spilleliste på spotify- spise middag og nå sitter jeg her. Lillemor sover enda så jeg skal hekle litt på lyslyktene til en kollega tenker jeg.
(Hjelpes for et langt innlegg.... Godt ikke hver dag er like innholdsrik...! )
Åhåi! Nei depresjon og vestibulitt er ikke velkommen her i huset! Får bare roe ned og la "ingenting" være godt nok for en dagGodt du tar det til deg;-) Skulle ønsket jeg hadde gjort detMed første begynte jeg på nytt studie fire dager etter fødsel, og skulle ha huset strøkent og lage middag hver dag.. To mnd etter fødsel flyttet vi i tillegg.. Og jeg begynte å jobbe seks uker etter fødselen.. Skjønte ikke hvor dust det var før jeg smalt rett inn i fødselsdepresjon og pådro meg vestibulitt i tillegg..
Med en 2-åring i hus er kravene til rent og ryddig hjem senket mange ganger;-) I dag har jeg ikke gjort noe som helst og har ikke dårlig samvittighet engang;-)
Nei, depresjonen har bare med å holde seg unna februarjenteneÅhåi! Nei depresjon og vestibulitt er ikke velkommen her i huset! Får bare roe ned og la "ingenting" være godt nok for en dag![]()
Nei, depresjonen har bare med å holde seg unna februarjenteneIkke ment som noe jeg vet bedre enn deg-opplegg altså.. Bare ment som et lite råd fra en som har vært der
Jeg har det ihvertfall MYE bedre denne gangenTar en dag av gangen, legger ikke for mye planer og tar ting på sparket.. VELDIG deilig!
Koser meg sånn med lillemor.. Med storesøster lå jeg stort sett bare på sofaen til slutt og gjorde ingenting utover å bytte bleier og gi mat
Vil for alt i verden ikke havne der igjen..
Etterpåklok i tilfelle ;-) Skjønte jo ikke bæret før jeg fikk vestibulitt og måtte begynne å roe ned litt.. Ble heldigvis fort bedre når jeg bare fant ut av hva som måtte til..Klok dame du MTDC. Kjente at jeg trengte å lese det du skriver om depresjon. Skal senke lista litt tror jeg. Henta i barnehagen idag, laga middag, støvsugde, rydda kjøkken, vaska klær, handla bleier++ Vil jo så gjerne at alt skal være på stell her hjemme, men er redd det går litt ut over junior. Uffameg
Huff! Håper virkelig dere får hjelp snart! Er så dumt når det blir så store problemer at man ikke greier å nyte babytiden!Huff,vil virkelig ikke ha noe depresjon i huset her heller, men er virkelig redd den begynner å komme snikende... Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg føler jeg har fått koset meg sammen med lillegull... Føler jeg bare gir mat og prøver å få henne til å sove... I gårkveld virket det som hun sovnet ganske godt og fikk lagt henne i senga, skulle stupe i seng jeg og, men måtte henge opp klær først.. Da hun etter fem minutter våknet og begynte å gråte endte jeg opp med å stå strigråtende på vaskerommet! Stakar lillemor, er jo ikke hennes feil at hun ikke får sove!