Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært våken like lenge som dere jeg også...men har stelt to barn(mini har overnattingsbesøk), spist frokost og så stelt meg selv mens de ser på film.... Nå først fikk jeg koblet litt ut med babyverden....
Jeg sover sånn passe egentlig... Ligger på siden, med en dyne mellom bena og armene...får god støtte og plass til magen damen...når det er sagt så er det to runder med tissing og diverse snuinger i løpet av natta....
God morgen
Jeg våkna nå med vondt i ryggen.. Æsj.. Har for myk seng, det er noe dritt.. Har kunnet sove på magen inntil Ylvingen, men nå er det slutt :-( blir lange måneder frem til jeg kan innta favorittsovestillingen igjen :-/
samme herJeg er oppe endel ganger om natten, men sover godt.![]()
Å det er helt grusomt med for myk seng. Vi har nett kjøpt ny og i frykt for at den var for myk så har vi nå motsatt problem :-( Men skjønner utrolig godt hvordan du har det.
Uff, det er ikke enkelt å kjøpe seng nei, man skal jo tross alt tilbringe mange timer oppi den, og det er ikke akkurat lett pinne ut hva som passer for en når man bare prøveligger i butikken.. Her bestemt oss for å kjøpe ny seng da, men vil vente til etter fødsel og verste ammeperioden, da jeg ble skremt av vannavgangen min sist
Akkurat nå tror jeg ikke at det finnes en for hard seng for meg... Gulvet frister![]()
Har du sydd den dyne til en slik pølse? Tenkte å ta et laken å få sydd slik at det blir litt mer "hold" i det
Nei, har ikke det.... Foreløpig... Forrige svangerskap brukte jeg en litt stor ammepute istedenfor dyne...funka egentlig bedre...![]()
From my iPhone BV Forum app