God morgen!!:)

Bringebær

Gift med forumet
Noen som er våkne? Sover så kleint for tiden. Vondt å ligge på siden pga bekkenet, og kan jo ikke lenger ligge på magen som er favoritten:( Så blir en mellomting bygd opp med puter osv. Og så må jeg jo opp å tisse da.
Hvordan sover dere?

Hehe. Kjenner til den. Har vært våken siden kl 06.... Vondt å ligge uansett, så da er det opp på do da. Gutta mine sover, så jeg prøver å være stille lengst mulig. Har sovet dårlig et par uker allerede, så det blir lenge (slik sett) til august. Bruker du ekstra dyne til avlastning når du ligger på siden?

From my iPhone BV Forum app

God morgen :-)

Jeg våkna nå med vondt i ryggen.. Æsj.. Har for myk seng, det er noe dritt.. Har kunnet sove på magen inntil Ylvingen, men nå er det slutt :-( blir lange måneder frem til jeg kan innta favorittsovestillingen igjen :-/

Vært våken like lenge som dere jeg også...men har stelt to barn(mini har overnattingsbesøk), spist frokost og så stelt meg selv mens de ser på film.... Nå først fikk jeg koblet litt ut med babyverden.... ;)

Jeg sover sånn passe egentlig... Ligger på siden, med en dyne mellom bena og armene...får god støtte og plass til magen da :) men...når det er sagt så er det to runder med tissing og diverse snuinger i løpet av natta....

Vært våken like lenge som dere jeg også...men har stelt to barn(mini har overnattingsbesøk), spist frokost og så stelt meg selv mens de ser på film.... Nå først fikk jeg koblet litt ut med babyverden.... ;)

Jeg sover sånn passe egentlig... Ligger på siden, med en dyne mellom bena og armene...får god støtte og plass til magen da :) men...når det er sagt så er det to runder med tissing og diverse snuinger i løpet av natta....

Har du sydd den dyne til en slik pølse? Tenkte å ta et laken å få sydd slik at det blir litt mer "hold" i det :)

Sover ikke godt om nettene nei. Opp og tisse, vondt i ryggen og så er det disse vanvittige drømmene da... Men idag sovnet jeg heldigvis igjen og det var gubben sin tur til å stå opp med pompel og pilt så fikk ligge lenge og bare dra meg :-)

Jeg har en sånn nakkestøttepute, som man skal bruke når man er ute og reiser? Den er i et sånt mykt stretchstoff med pittesmå kuler i, så man liksom forme den litt. Den legger jeg under magen som støtte når jeg ligger på siden. Når jeg ligger på ryggen, legger jeg den litt innunder ryggen slik at jeg blir liggende litt på skeiva. Da får jeg ikke så høy puls... Men våkner opptil flere ganger om natta... I tillegg har jeg betennelse i begge skuldrene, og de blir forjævli vonde når jeg sover. Så jeg våkner en del av det også...

God morgen :)

Jeg våkna nå med vondt i ryggen.. Æsj.. Har for myk seng, det er noe dritt.. Har kunnet sove på magen inntil Ylvingen, men nå er det slutt :-( blir lange måneder frem til jeg kan innta favorittsovestillingen igjen :-/

Å det er helt grusomt med for myk seng. Vi har nett kjøpt ny og i frykt for at den var for myk så har vi nå motsatt problem :-( Men skjønner utrolig godt hvordan du har det.

... Også blir jeg litt bortskjemt av mannen de helgene vi har vesla. Han står som regel opp, og jeg får ligge å sove til jeg er litt mer uthvilt :love2

Å det er helt grusomt med for myk seng. Vi har nett kjøpt ny og i frykt for at den var for myk så har vi nå motsatt problem :-( Men skjønner utrolig godt hvordan du har det.

Uff, det er ikke enkelt å kjøpe seng nei, man skal jo tross alt tilbringe mange timer oppi den, og det er ikke akkurat lett pinne ut hva som passer for en når man bare prøveligger i butikken.. Her bestemt oss for å kjøpe ny seng da, men vil vente til etter fødsel og verste ammeperioden, da jeg ble skremt av vannavgangen min sist :-p

Akkurat nå tror jeg ikke at det finnes en for hard seng for meg... Gulvet frister :-p

Uff, det er ikke enkelt å kjøpe seng nei, man skal jo tross alt tilbringe mange timer oppi den, og det er ikke akkurat lett pinne ut hva som passer for en når man bare prøveligger i butikken.. Her bestemt oss for å kjøpe ny seng da, men vil vente til etter fødsel og verste ammeperioden, da jeg ble skremt av vannavgangen min sist :p

Akkurat nå tror jeg ikke at det finnes en for hard seng for meg... Gulvet frister :p

Var den følelsen vi hadde når vi kjøpte seng også :-) Sikkert lurt å vente litt ja. Vi kjøpte rett før jeg fant ut at jeg var på tjukken :-)

Har du sydd den dyne til en slik pølse? Tenkte å ta et laken å få sydd slik at det blir litt mer "hold" i det :)

Nei, har ikke det.... Foreløpig... Forrige svangerskap brukte jeg en litt stor ammepute istedenfor dyne...funka egentlig bedre... :)

Ja må få inn eu ekstra dyne. Er jo bare å sy et dynetrekk på mitten og stappe dyna inni der. Et jo bare det å få sydd:P

Back
Topp