God morgen!

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Hvordan har natten deres vært?:) Emmeth sovnet selv igår i senga si kl 19.15 og våknet kl 00.00. Han har vært puppa mye i natt. Våknet kl 05 av at han spydde noe som lignet på en scene fra exorsisten:eek::confused::oops: kom minst 5 sånne rett ut stråler. Fikk mye på oss begge 2 og måtte hive oss i bad. Fikk bytta på senga og gikk ned i stua der han laget den diarèbleien. Lukta ille for og si det mildt:(

Burde jeg gi han kokt vann i tillegg til og amme han? Har har tydeligvis fått nok morsmelk, for kom masse opp! Håper dere har hatt en fin natt:)

Hvordan har natten deres vært?:) Emmeth sovnet selv igår i senga si kl 19.15 og våknet kl 00.00. Han har vært puppa mye i natt. Våknet kl 05 av at han spydde noe som lignet på en scene fra exorsisten:eek::confused::oops: kom minst 5 sånne rett ut stråler. Fikk mye på oss begge 2 og måtte hive oss i bad. Fikk bytta på senga og gikk ned i stua der han laget den diarèbleien. Lukta ille for og si det mildt:(

Burde jeg gi han kokt vann i tillegg til og amme han? Har har tydeligvis fått nok morsmelk, for kom masse opp! Håper dere har hatt en fin natt:)
Han er ikke spysjuk da??
Hørtes voldsomt ut...
Jeg er trøtt!!! T har mast i en halvtime på å stå opp :-p
Han sitter nå på badet og venter, har begynt å stelle seg.
Jeg mater Lillebror og må vel snart opp...
Han har våknet endel i natt. Hadde jeg sovnet da jeg la meg hadde det vært greit, men jeg blir jo liggende så lenge :-o

Og der spøy Figgis ned halve sofaen:oops: kan ikke annet enn og le. Dette er rett og slett tragikomisk nå:eek::confused::) har nå satt sofatrekket på vask:p

Han er ikke spysjuk da??
Hørtes voldsomt ut...
Jeg er trøtt!!! T har mast i en halvtime på å stå opp :-p
Han sitter nå på badet og venter, har begynt å stelle seg.
Jeg mater Lillebror og må vel snart opp...
Han har våknet endel i natt. Hadde jeg sovnet da jeg la meg hadde det vært greit, men jeg blir jo liggende så lenge :-o

Så flink han er som steller seg selv:D Mathea og er flink til det.

Ja, Emmeth er syk:oops: og kjenner det snart er min tur til og få opp noe. Har vært på do en gang idag! Får du ikke til og sovne når du legger deg for kvelden?

Så flink han er som steller seg selv:D Mathea og er flink til det.

Ja, Emmeth er syk:oops: og kjenner det snart er min tur til og få opp noe. Har vært på do en gang idag! Får du ikke til og sovne når du legger deg for kvelden?

Nei jeg blir som regel liggende altfor lenge å kikke på telefonen eller bare ligge der :-p
Og inntil jeg har fått mat og bedre blodsukker er jeg utroli gretten :-p

Uff så kjedelig med enda mer sykdom :(

Nei jeg blir som regel liggende altfor lenge å kikke på telefonen eller bare ligge der :-p
Og inntil jeg har fått mat og bedre blodsukker er jeg utroli gretten :-p

Ha ha, er som og høre om meg selv:p;) BV-Appen er farlig god spør du meg:D:D:D ofte jeg ikke får sove heller, og da kan jeg jo like gjerne sjekke BV;) Tror ikke det er mange som har lyst og møte meg på morran. Makan til gretten surpomp skal du lete lenge etter:p:oops: er ikke menneskelig for frokost og ammete er innabords:D

Jeg prøver bare og ta omgangssyken m ett smil:) Kjedelig ja, men får ikke gjort så mye m det. Får heller sove litt eller sette på en film og slappe av. Sambo er og leverer i bhgen og han tok m seg Emmeth også. Så jeg får slappe av litt:)

Jeg prøver bare og ta omgangssyken m ett smil:) Kjedelig ja, men får ikke gjort så mye m det. Får heller sove litt eller sette på en film og slappe av. Sambo er og leverer i bhgen og han tok m seg Emmeth også. Så jeg får slappe av litt:)

Får håpe Emmeth ikke smitter hele barnehagen da :o

Men bra du tar det med et smil!

Får håpe Emmeth ikke smitter hele barnehagen da :o

Men bra du tar det med et smil!

Smitten er nok derfra han har fått det! Går masse i bhgen nå, egl gjort det siden lenge før jul! Fastlegen mente han blei smitta av jentene som har det m seg hjem! Sendte Emmeth m Sambo fordi jeg er uvel og sliten. Og han sover så veldig godt i bilen. Sambo skulle ordne noen andre ting også. Så blir borte ei stund:)

Så deilig da!

Nei jeg blir som regel liggende altfor lenge å kikke på telefonen eller bare ligge der :p
Og inntil jeg har fått mat og bedre blodsukker er jeg utroli gretten :p

Jeg måtte slutte å ta tlf med meg inn på soverommet, fikk ikke sove da :p ;) Har klokkeradio så jeg har klokke. Sover mye bedre når tlf ligger i stua, på lydløs! :) Var litt sånn avvenningsopplegg i starten, men nå kjenner jeg at det er greit ;)

Huff stakkars lille Emmeth, så mye han skal plages med :( Håper han blir fort bedre da!
God bedring til dere alle sammen! Ville forresten tilbudt kokt vann mellom måltidene! Gi omså med teskje så han ikke får for mye i seg om gangen og blir kvalm av vannet ;)

Huff og huff, det hørtes ikke noe særlig ut, stakkars lillegutt :(
Jeg måtte nesten le litt over måten du beskkrev det, så for meg den scnene i filmen hehe laughing7
Håper dere begge blir bedre i løpet av dagen, og at det ikke er noe langvarig.

Vi har hatt ei fin natt, ingen amming før halvåtte på morningen, da hadde hun også bæsja.

Jeg måtte slutte å ta tlf med meg inn på soverommet, fikk ikke sove da :p ;) Har klokkeradio så jeg har klokke. Sover mye bedre når tlf ligger i stua, på lydløs! :) Var litt sånn avvenningsopplegg i starten, men nå kjenner jeg at det er greit ;)

Jeg bruker tlf min som nattlys, skjønner du:( men er ikke verre enn og skru av trådløst nettverk i stua:p;):p

Huff stakkars lille Emmeth, så mye han skal plages med :( Håper han blir fort bedre da!
God bedring til dere alle sammen! Ville forresten tilbudt kokt vann mellom måltidene! Gi omså med teskje så han ikke får for mye i seg om gangen og blir kvalm av vannet ;)

Tusen takk for gode råd og tips:) Ja, men er nok smitte fra bhgen og det er omtrent ikke til og unngå, desverre:oops::( Håper han blir i bedre form snart.Han har hanket i en ukes tid nå. Da tilbyr jeg han litt vann på sprøyte, lettere og holde oversikt over hvor mye han har fått i seg da:) jeg føler meg bedre når jeg sitter og slapper av, men når jeg begynner og gjøre det minste blir jeg kvalm og får mageknip! Vasker noen maskiner m klær og har fått støvsugd huset, hengt opp sofatrekkene og tar ellers alt m ro:)

Back
Topp