God morgen!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hvordan har natten vært i vårt langstrakte land? Noen fødsler i natt?

Jeg har tilbrakt natten på sofaen igjen, (gubben snorker så fælt..) så her man litt øm og stiv rundt omkring. :p
Ble vekket av at han spurte om å låne bilen min til jobb. Det er så kaldt at hans ikke startet. :p
På kjøkkenet var det hele 12 grader, så her må det sprengfyres i dag, og tassen får være hjemme fra barnehagen. De er jo ikke ute når det er så kaldt, så da kan vi likegodt kose oss hjemme. :)

BVforum via HTC

Å håi, fryktelig så kaldt det er rundt om i landet... Her er ikke såå kaldt heldigvis, men har gjemt meg godt under dyna hele natten! Satt med kynnere (tror jeg da) i hele gårkveld, og syns nesten jeg skulle begynne å nærme meg fødsel. Men ingenting har skjedd! Måtte kun opp et par ganger for å gå på do, ellers meget dårlig med føding her i gården.

Å håi, fryktelig så kaldt det er rundt om i landet... Her er ikke såå kaldt heldigvis, men har gjemt meg godt under dyna hele natten! Satt med kynnere (tror jeg da) i hele gårkveld, og syns nesten jeg skulle begynne å nærme meg fødsel. Men ingenting har skjedd! Måtte kun opp et par ganger for å gå på do, ellers meget dårlig med føding her i gården.
De er noen luringer disse februarbarna. Tipper de venter på varmere tider. :)

BVforum via HTC

De er noen luringer disse februarbarna. Tipper de venter på varmere tider. :)

BVforum via HTC
Det håper jeg de gjør;-) Frister ikke mye å dra til sykehuset i 20 minus.. Men det er meldt mildere fra helga og hele neste uke, så da kan de få komme;-)

her har jeg sovet ganske greit siste 2 nettene :) sto opp ilag med snuppa mi kl 7.30 og leverte ho i bhg til 9.30. får snart besøk av ei venninne og vi skal kose oss med vårruller og bare slarve :)

Jeg var bare opp med barna i morgest så stupte jeg til sengs igjen:) sov da til 11:) deilig å sove på morgenen for da sover jeg så tungt, sover veldig lett på natten! I dag er det leketime igjen å vi skal feire to bursdager der:) gleder oss til det, så blir det vel fjøsbesøk for ungene og sledetur om vinden løyer! Her har det kommet masse snø de siste dagene:) men med mye vind så har vel vært mer snøstorm:) så deilig å sitte inne å se på sånt vær:)

Sovnet igjen jeg også:-P Våknet 1130:-P Var godt da;-)

Jeg har en mnd igjen til termin så her er det ikke mye tegn til fødsel - heldigvis. Var svært plaget i november/desember med kvalme, hodepine, stort søvnproblemer, kynnere++ Etter at jeg i januar ble fullt sykemeldt har alt gitt seg. SYKT for en forskjell. Plages kun av at hodet ikke vil slå seg av på kveldene, og ligger på det værste våken helt til morgenen, men ingen fysiske plager nå å snakke om.

Sover forøvrig på eget rom.. Typen tar guttungen vår(1,5 år) på natta og morgenen så jeg sparer han for å våkne av at jeg ligger og gnur i tillegg..:-)

God morgen jenter :D
Mange fine klemmer og fine tanker til dere i dag!

Back
Topp