God morgen....?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hvordan har dere sovet i natt jenter? Eller har dere bare skravlet?

Jeg er helt ødelagt uten at jeg vet hvordan.. Begynner visst å bli forkjølet, så mulig det er derfor jeg har sovet litt dårlig i natt.. Pluss at jenta vår våknet og måtte sove inntil mammaen sin..

Føler meg som en tegneseriefigur her jeg sitter foran PCen med tidenes smaleste øyne og kaffen ved siden av meg... Men måtte bare stå opp skal jeg gjøre huset nogen lunde presentabelt til jeg får besøk i dag:P

Hva er deres planer for dagen? :)

Sovet? Joda, men en del dårligere enn i går. Spørs om kryssedull fikk den gode søvnen i natt. :p
Ble vekket av en kosete tass alt for tidlig. Nettopp vært i bhg, og kom hjem til at gubben endelig har dratt liket opp av loppekassa. Blæh, jeg.vil også sove.

I dag er det jordmor, matbutikken og å vaske klær som er på tapetet. Merkelig nok ble klærne nedprioritert i går. I wonder why?:p

BVforum via HTC

Sovet? Joda, men en del dårligere enn i går. Spørs om kryssedull fikk den gode søvnen i natt. :p
Ble vekket av en kosete tass alt for tidlig. Nettopp vært i bhg, og kom hjem til at gubben endelig har dratt liket opp av loppekassa. Blæh, jeg.vil også sove.

I dag er det jordmor, matbutikken og å vaske klær som er på tapetet. Merkelig nok ble klærne nedprioritert i går. I wonder why?:p

BVforum via HTC
Ja, hun må ha fått min dose også.. En halv kopp kaffe og jeg føler meg trøttere enn da jeg startet på den.. Må nok få på noe spenstig musikk om jeg skal greie å gjøre noe.. Er fryktelig rotete her, men jeg prøver å tenke at det er jo ikke så ille.. Jeg vet jo hvor alt skal så det er bare å legge det på plass.. Lettere sagt enn gjort..? mhm...

Vasket du virkelig ikke klær i går, altså?;) Hmmm.. det var rart;)

Samme problemet her - kaffen er gitt opp, det ble bare verre.
Kanskje det hjelper å gå ut og rulle seg i snøen?

BVforum via HTC

Samme problemet her - kaffen er gitt opp, det ble bare verre.
Kanskje det hjelper å gå ut og rulle seg i snøen?

BVforum via HTC
God plan!! Det gjør vi;) Kanskje det er vidundermedisin mot forkjølelsen også?;) Hihi=)

Nei, jeg tenker jeg går for en kjapp dusj heller;) Men skal bare sitte her litt til;)

Det er nok hakket mer fornuftig, ja. :p
Skulle gjort det selv, og skrevet den hersens handlelista, men det var det å dra rompa opp fra sofaen.. sliiiitsomt. :p

BVforum via HTC

Det er nok hakket mer fornuftig, ja. :p
Skulle gjort det selv, og skrevet den hersens handlelista, men det var det å dra rompa opp fra sofaen.. sliiiitsomt. :p

BVforum via HTC
Haha.. Ja, det er jo det;) Her skriver vi opp ting vi mangler etterhvert som vi kommer på det, så da er det bare å skrive den ned i en sms og tekste mannen, så kommer varene på døren om ettermiddagen:) Deilig:) Eneste problemet er at det ikke er alltid han skjønner hva jeg mener:P Ba han kjøpe ansiktsservietter i går, og han kom hjem med to bakker våtservietter;) Når jeg presiserte at halve poenget er at de må være tørre mente han jeg kunne bruke dopapir i stedet:P

Haha, typisk mannfolk! Sånn kunne denne her også funnet på. Har funnet ut at jeg sparer mye tid og penger på å handle selv, for da slipper jeg dra selv og ordne det han glemte/kjøpte feil etterpå. :p

BVforum via HTC

Haha, typisk mannfolk! Sånn kunne denne her også funnet på. Har funnet ut at jeg sparer mye tid og penger på å handle selv, for da slipper jeg dra selv og ordne det han glemte/kjøpte feil etterpå. :p

BVforum via HTC
Her får vi stort sett brukt det uansett;) Våtservietter har vi alltid med for vi har ei lita som er veldig flink til å grise, og det er ikke alltid det er så lett å finne et bad;) Og han kjøper stort sett bare ting han vet hva er.. Altså ting vi har hatt i huset tidligere, så da får vi brukt det;) Heller det enn å stå opp grytidlig og kjøre han på jobb for at jeg skal ha bilen bare for en liten handel;P

Der har man nytteverdien i hver sin bil. :D

BVforum via HTC
Helt klart;) Det står på ønskelista her, men jeg vil ikke ha noen gammel bil bare for å ha en ettersom hverken jeg eller mannen er flinke til å fikse selv.. Må ha biler vi vet vi kan stole på.. Ønsker meg en nyere modell av den vi har + en hybrid.. Men vi kjører egentlig så lite og vi jobber, bor og har barnehage innen en radius på 2 km, så vi greier oss egentlig lenge med en;) Er vel andre ting vi bør bruke pengene på før vi kjøper en bil til;)

Ja, og ikke bare litt;) Heldigvis for oss fikk vi "gratis bil" fordi vi solgte leiligheten mye dyrere enn vi kjøpte den for.. Så vi slipper å ha lån osv.. Men diesel, forsikring, dekk osv er mer enn dyrt nok...

Jupp, og så kan man slenge på en del lapper når noe først ryker.
Min trenger alle lampene nye i år, det er et kostbart prosjekt. :/

BVforum via HTC

Jupp, og så kan man slenge på en del lapper når noe først ryker.
Min trenger alle lampene nye i år, det er et kostbart prosjekt. :/

BVforum via HTC
Den hørtes ikke billig ut, nei.. Jeg har heldigvis, bank i bordet, ikke hatt noe sånt med min.. Men den er bare 5 år gammel da, så det meste av utstyr burde holde en liten stund til.. Så snart ting begynner å ryke bytter jeg den heller i en nyere bil.. Har man bare en er man liksom avhengig av at den hele tiden er i god stand så man kommer seg på jobb og bhg.. Kan gjerne gå til jobb om bilen ryker, altså, men bhg er 2 km rett opp omtrent, kjempebratt.. Så det tar jo timesvis om man skal gå dit og ned på jobb igjen;P

Jeg har sovet veldig greit i natt faktisk. Men måtte opp så tidlig siden vi sov borte i natt og måtte kjøre en time for å rekke skolen til jentungen. Spent på hvordan nattet blir, ligger stort sett bare å kaster meg rundt :P

Det så litt stygt ut i tidlig i morges, våknet etter fire timer og fikk ikke sove igjen med det første... Men sovnet heldigvis etter en time eller noe sånt, og fikk faktisk fire timer til! jei! Så det ble da ikke så ille med søvn :)

Nå har vi vært ute å farta litt, måtte innom legekontoret og hente noen papirer som jordmora oppdaga at jeg mangla da jeg var hos henne på tirsdag, så måtte vi innom noen butikker, vi hadde jo gått tom for melk! og det går bare ikke nå om dagen! Er avhengig av lettmelk!

I ettermiddag skal vi på juletrefest på jobben til fruen, hun er med i festkomiteen, så var visst bare å stille opp som jeg forsto.. Blir sikkert koslig det :) skal finne meg en stol og plante meg i den jeg :)

Så bra du fikk sove godt:) Her er det juletrefest i morgen, og jeg har selvfølgelig meldt meg frivillig til å hjelpe til.. Huff.. Angrer litt på det nå, ja;)

Back
Topp