God morgen......

Ja, morgenstund er tull igrunn! Ihvertfall når gubben slumrer og romsterer sånn at jeg våkner en halvtime før jeg egentlig skal!>:( Jeg skal til legen idag, bare noen timer til. Så skal jeg kjøpe bursdagsgave til ei venninne, handle, heim og så på kveldsvakt:)

God morgen :-) Jeg skal snart kjøre ungene, så på jobb. Skal også ta blodprøve i dag * krysser fingrene*

God morgen:) skal snart på jobb ..

God morgen :)

Jeg har nettopp sendt mann og barn til jobb og barnehage, nå slapper jeg av med frokost, data og gårsdagens episode av Bunheads før jeg må stikke på jobb. 

Er på jobb.. men tar det hjemmeifra i dag... føler meg skikkelig uggen.. både kvalm og vondt i hode...

Go mårn :) Hi kjørd gutn i barnehagen, så no bake æ brød, vaske kleia, drikk kaffe å bærre slappe av, ganske gått i grunn :) E sjukmeldt ut oktober pga bekkene/ryggen, så hi rolie å fine daga heim me hundan.
Ha ein fin dag alle sammen :)

God morgen, eller formiddag blir det vel da:-)

Har hjemmedag i dag, så kjørte gullet i bhg også har jeg vært på legekontoret og tatt hcgprøve.

resten av dagen går vel med til å ordne litt her og hvile bekkenet mest mulig som verker skikkelig etter en lang arbeidsdag i bhg i går.

I kveld skal vi på sånn felles foreldremøte i bhg:-)

go morgen:)

i dag har jeg tatt en fridag. jeg har hatt litt rosa utflod, så har valgt å slappe av. har ringt legen, og venter på tilbake melding fra de.. er ikke redd enda, for det har vært så lite, men jeg har hatt det slik to ganger nå. hadde det samme forrje onsdag, var hjemme i to dager og det gikk over, nå har jeg jobbet noen dager og begynner å blø igjen.. jobber på småbarn så er masse løft o.l, men det skal jo ikke være farlig.. så jeg er litt sånn tom for øyeblikket, og håper legen ringer snart:)

god formiddag....
sykemldt ut uka.... så skal bare slappe av... se om jeg får gjort litt husarbeid....

Her ble knerten sendt i barnehagen og mor gikk tilbake i sengen å la seg for å sove. våkna igjen for 45 min siden. Resten av dagen skal gå til å unngå å kaste opp den lille maten jeg har fått i meg... emoticon

God morgen damer!!!

Her er det faktisk ei god morgenstund. Spiser frokost og henger på bv.. hoho..

Ha en fin dag:)

God formiddag :D

Her var jeg ferdig med å bake 2 stk ostekaker før kl var 10 :P Sambo skal ha med på jobb imorgen

Så går turen til fredrikstad, for å vokse bryna å møte ei veninne.

Ellers blir det å kulen. Var med på 3x45 minutter zumbaton i går, SLIIIIIIITEN I Dag ja, røsker litt ekstra imaven, så best å ta det litt med ro :)

Back
Topp