God morgen:)

FrøkenB

Betatt av forumet
Ønsker dere alle en kjempefin onsdag!! :) Har dere planer for dagen? Her blir det full avslapping siden bekkenet er uvillig idag. Nå går ukene fort, å snart har vi gullene i armene våre <3>

Her blir det også en rolig onsdag. Får kanskje besøk så da blir det og drikke te og kose seg inne i regnet :) Det er ikke lenge igjen nei, og bra er det :D

I dag skal jeg ta ned alle babyklærne fra tørkestativet å få lagt i kommoden, og evt se hva som mangler.. Det er hygge:)
Så skal jeg ut på en liten handlerunde..
Ha en fin onsdag alle sammen:)

God morgen :)

Her blir det også en hviledag i dag. Var litt full fres i går, så kjenner det godt i ryggen og hadde litt mer kynnere i går kveld enn jeg pleier. Da er det greit å holde seg i ro i dag kjenner jeg.

Har levert store gullgutt i barnehagen i dag (litt skryt til han som har sin andre dag i barnehagen uten bleie i dag og han har 4.dagen på rad med hjemmedagene som han har gått uten bleie, han er 2 1/2 år så jeg synes han er superflink! = 1 stolt mamma).

Enig; det går kjempefort nå! Tenk at vi snart er i mål, det er helt utrolig :) Gleder meg til å etterhvert lese mange fine fødselshistorier og høre alle de fine navnene bebissene her inne får :)

regnbuens farger skrev:
God morgen :)

Her blir det også en hviledag i dag. Var litt full fres i går, så kjenner det godt i ryggen og hadde litt mer kynnere i går kveld enn jeg pleier. Da er det greit å holde seg i ro i dag kjenner jeg.

Har levert store gullgutt i barnehagen i dag (litt skryt til han som har sin andre dag i barnehagen uten bleie i dag og han har 4.dagen på rad med hjemmedagene som han har gått uten bleie, han er 2 1/2 år så jeg synes han er superflink! = 1 stolt mamma).

Enig; det går kjempefort nå! Tenk at vi snart er i mål, det er helt utrolig :) Gleder meg til å etterhvert lese mange fine fødselshistorier og høre alle de fine navnene bebissene her inne får :)

Så flink! Vi er også ferdig med bleie på dagtid, og det er veldig deilig! Lurt å ta det før de små kommer. Hadde vært litt stress med tre bleieunger :P

God formiddag :-)

Jeg har vært og handlet, og jammen ble det ikke med noe babytøy hjem også :-) Ellers tar jeg det rolig, da bekkenet er kranglete og låser seg. Det ble helt ille etter en liten gåtur igår.

Jeg skal snart begynne å vaske babytøy og legge det pent på plass. Gleder meg! Ellers skal jeg snart begynne å tenke på fødebagen slik at den snart blir klar.

God dag får vel jeg si! :-) Jeg tar nå en liten pause i mitt vårrengjøringsprosjekt, ettersom jeg også har et kranglete bekken, nå har jeg ryddet hele huset, sortert lekene til barna i hver sine kasse (det tok lengst tid), så nå er det klart for støvsuging med påfølgende gulvvask. I går og i forgårs vasket jeg vinduene, så etter i dag har jeg forhåpentligvis bare igjen å tørke støv og pusse sølv, så er det rent og pent her. :-)

i dag er det jobb jobb jobb her:) fått astt meg litt nuh, med lunsj...

møter frem til 11.. sitting er drepen for tiden:)

sivgers på middag i dag...

ellers roooper soffaen

Hei hei :)

Her er det samling med klassen som står på planen de tre neste dagene. Bekkenet skriker med tanke på å sitte på toget hver dag og lange dager på skolen. Menmen :) Det er koselig å treffe igjen gjengen igjen! Går fort nå ja :) 

Back
Topp