God morgen

BirgitteB

Elsker forumet
God morgen jenter, hva skal dere gjøre idag? Jeg har kjørt sønnen min i barnehagen og lagt kjøkken gardinene i vaskemaskinen. Kanskje jeg får byttet ut julegardinene idag :) Skal til legen og til fysio idag så er en travel dag :D Ha en fin dag alle vakkre juli rugere :D

Mornings! 

Her har jeg hatt gutten i bhg, vært innom jobb omtrent bare for å snu (få unger i dag, så jeg kunne avspasere, jippi!), så nå sitter jeg her på rompa og slapper av litt :)

Skal en tur i banken med noe regninger som skal betales med huslånet, så en tur på åpning av en stoor cubusbutikk her i "byen", med 40% på alle varer. Shoppe shoppe :)

Etter det skal jeg kanskje se om jeg får vaska rommet til guttefanten, og veldig gjerne ta meg en gåtur også - og sååå hente gutten i bhg igjen. Før vi skal til mamma på middag :)

Ha en fin dag! :D

Idag skal jeg hente samboern på Riksen! Han har hatt en bitteliten opperasjon idag tidlig, så jeg skal bruke helga på å sørge for at stabeistet holder seg på soffan og slapper av... Så blir det sikkert litt dulling med kakebakst og god middag kjenner jeg omsorgsgenet mitt rett ;P Kos dere masse idag juli-jenter!

I dag har jeg gutten min hjemme, så vi har kost oss masse og vært ute i finværet. Nå ligger han på lading også etterpå skal vi på 2års kontroll på helsestasjonen.

Litt vasking å rydding! Ellers slappe helt av på grunn av sv hodepine!!

Back
Topp