Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Den kan flytte seg Kryssemunte. Hos noen ligger den forran åpningen ved UL med flytter seg oppover så man kan føde vanlig. Lykke til på UL Cicci79! Krysser fingre for at den har flyttet seg :-)
Jeg skal ikke gjøre så mye. Skal slappe av og sortere litt klær. Hvis jeg orker skal jeg klippe opp stoff så jeg får sydd ferdig saccosekk til E og Babyen :-)
Håper alt ser fint ut på UL da:). Skal på seinvakt i dag... Kjenner meg lite motivert for det når jeg kun har sovet noen få timer på to netter. Får motivere meg selv med god kvelds, litt TV og beina på bordet når jeg er ferdig.
Ja, den hadde flyttet seg og alt så bra ut Lå med hodet ned, så kanskje ikke så rart at det stikker i underlivet. Var herlig å se den lille igjen! H#n er litt større en gjennomsnitte sa dem. Men sa også at det var normalt andre gangen man får barn. Har fått sovet litt etter UL og nå skal jeg ut å gå en tur i det herlige været! Får se hvor langt jeg orkar, ikke lett når man får kynner så lett. Men får gå sakte Ha en flott dag allesammen!
så bra den hadde flyttet seg :)
Her har jeg vasket i dag, stua og kjkkenet, puhh, skikkelig gåen i rygg og mage nå, kynnerene hagler på her, så nå skal jeg slappe av, så hente snuppa i bhg om 1 times tid..