God morgen!!

God morgen fruluna, ha en super dag snuppa[:D]

God morgen!!
Ha en strålende dag dere også [;)]

Ja denne dagen tror jeg blir fin, masse sol og deilig tempratur.

Var på 17.maikomitemøte i går kveld men fikk fritak da de fikk se magen min, litt stort og tungt kan man si[:D]. De hadde heldigvis forståelse for det.

I dag blir det vasking av klær og hus, tralalalala

Klem og ha en super dag junijenter

Kan du sende litt sol ned hit trudes???
Har vært ganske så tåkete her ganske lenge og jeg vil ha god vær....[:(]

Håper på som og varmt i dag jeg også.. I går var det jo såååå knall!!! Men værdama på God Morgen Norge sa istad at vi måtte finne frem sydvesten???? What??? [>:]

Håper på som og varmt i dag jeg også.. I går var det jo såååå knall!!! Men værdama på God Morgen Norge sa istad at vi måtte finne frem sydvesten???? What???

Ja hva mente hun med det??????????????????? Her er det jo supert[:D]

ORIGINAL: trudes

Håper på som og varmt i dag jeg også.. I går var det jo såååå knall!!! Men værdama på God Morgen Norge sa istad at vi måtte finne frem sydvesten???? What???

Ja hva mente hun med det??????????????????? Her er det jo supert[:D]

Nei får håpe det var en dårlig spøk!!! Har lyst til å være ute i dag!!!

God morgen tupper!
hmmm jeg ser ikke noe sol i dag jeg??!!??
tåka ligger tykk.. FY slem tåke..
Er litt neffor i dag da! men det går vell bedre utover..
det ble i alle fall ikke tap på fugla gutta i går...
(Hihi)
Eller så var turen innom riksen i går veldig ok!
legen min der skulle anke på avslaget, så jeg vil vell få nytt svar om jeg får fødeplass der eller ikke..
vist ikke blir det faktisk hjemme fødsel på meg..
Ha en strålende dag da jenter!
masse glad fra
Grokka:o)

Lykke til med ankingen Grokka. Håper du får plass der, har hørt bare det beste om riksen.
Min tante og onkel som jobber på Aker mener det er ett av de beste stedene å føde[:)]

hmmm...
jeg håper jeg får tilslag da!
ser ikke så lyst ut, men jeg setter all min tillit til ul legen min...
Han er bare så super god!

Ha ha ja det ble uavgjort ja... Hoho!! [:D]

Men håper du får fødeplass da, vennen!! Ordenr seg nok skal du se..[:)]

Vi får alle krysse fingrene for deg Grokka[:)]

Men nå tror jeg at jeg kravler opp i senga igjen, måtte opp for å sjekke en tannlege time for min bror.

Ha en super dag snupper

Ha en fin dag alle sammen

God morgen:) Ha ein fin dag  alle jenter:)
Her har vi sol i dag[;)]jippiii........men eg må nok held meg inn eg da sia eg har influensa....ha næssn kji såvvi i natt.grr..vondt i f*** beine har eg å.....å snørrette... Mannen ska å kjøp paracet når butikken åpner så eg håpa eg bi beir:)

Klem fra mei til dere

God morgen junitupper!

Ser ut til at det blir nok en kjedelig dag på jobb, kan ikke skjønne hvorfor jeg som gravid ikke blir prioritert når prosjektene skal bemannes [8|]

Jaja... Skal til legen kl 13.30 - må få han til å se litt på hånda mi, tror jammen jeg har fått senebetennelse (håper det kvalifiserer til 100% sykemelding, hihi..). Ellers må jeg få forlenget 20% min, nekter å gå tilbake til å jobbe 100% nå!

Ha en flott dag alle sammen!

Ha en super dag alle sammen!!![:D] Her er det overskya og yr/regn. Krysser fingrene for at sola kommer senere i dag[:)]

En fin dag til deg også [:D] å alle andre her inne på babyforumet :)

her er det sol og overskyet, 15 grader. håper skyene kommer bort så det går ann å sitte ute å sole seg![:)]  våknet av ei........ te leggkrampe idag. var sånn i noen minutter, hjalp ikke å presse foten mot veggen heller.skikkelig ekkel å ta på leggen. fy flate det er ekkelt.
Ha en fin dag alle sammen[:D]

ORIGINAL: timtam

God morgen junitupper!

Ser ut til at det blir nok en kjedelig dag på jobb, kan ikke skjønne hvorfor jeg som gravid ikke blir prioritert når prosjektene skal bemannes [8|]

Jaja... Skal til legen kl 13.30 - må få han til å se litt på hånda mi, tror jammen jeg har fått senebetennelse (håper det kvalifiserer til 100% sykemelding, hihi..). Ellers må jeg få forlenget 20% min, nekter å gå tilbake til å jobbe 100% nå!

Ha en flott dag alle sammen!

Senebetennelse holdt i hvertfall som grunn til 100% sykemelding i 2 uker fremover!!! JOhoooooo!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp