God morgen!!

Piplup

Elsker forumet
God morgen alle sammen! Nå knitrer det fint i ovnen her, ute blåser det og det er godt å sitte inne. Tenkte vi skulle bake pepperkaker i dag, må få tatt julekort-bilder, og det må vel gi julestemning å ta bildene mens vi baker pepperkaker? :)
Ellers var jeg min tur å stå opp med snuppa i dag. Og i dag våkna ho ikke før halv ti! Åh, herlige morgen!!

Det hørtes ut som en deilig morgen :)

Her knitrer det også i ovnen og snuppa sov til kl 09  Utslitt etter besøk hos bestemor i går.

Nå gjør vi oss snart klare for å dra på innebadet. Snuppa ELSKER å bade, så hun har allerede funnet frem badedrakta

Blir spennende å ta julebilder da, kanskje vi kan få se? ;)

Åh, er deilig når de finner ut at de skal ta en senere morgen :)
Innebadet? Er det svømmebasseng? Hørtes veldig koselig ut da, så kos dere masse!!

Har aldri lagt ut bilde av oss på BV. Er litt usikker på det siden det er et helt åpent forum og hvem som helst har tilgang og sånn. Hehe, kanskje jeg er litt overnervøs, men har hørt om så mye rart... :)

He he, synes ikke du er overnervøs for jeg er faktisk sånn selv ;) Man vet aldri hvor bildene havner til slutt. Men du kan fortelle oss om de ble vellykket da?

Vi bor i Drammen og her har vi Drammensbadet som er et veldig stort innendørs bad med alt fra babybasseng, oppvarmet basseng med massasjestråler, bølgebasseng, boblebad,sånn basseng du svømmer frem og tilbake i...ja, alt egentlig ;)  Og snuppa elsker å være der, så i stad pakka hun ned badedrakta si ;) Rart at hun vet hvor hun finner alt selv om hun er så liten, he he.

Høres jo ut som et artig basseng da! Da har de noe for enhver smak. Det er nesten som pirbadet her i Trondheim det, kjempeartig :)
Ja, sant! De vet hvor det meste er! Artig at hu er så glad i å bade da! :)

Hehe, bra du ikke synes jeg er overnervøs da :) Bildene ble ganske vellykket. Fikk henne ikke til å smile så mye, for hu var mest opptatt av pepperkakedeigen og å spise den :) Tror det ble et smil jeg, men det var jo mange artige bilder uansett da :)

Back
Topp