God morgen!

~Amalie~

Glad i forumet
Er faktisk en mystisk god morgen..

De skikkelig vonde kynnerene fra i går kveld er bortevekk.
Hadde ingen problemer med å komme meg opp av senga.
Klarte å stå og ta på meg bukse og sokker!!, (har måttet sitte i flere uker pga bekkensmerter).
Ingen problemer med å komme meg opp trappa.
Det var ikke engang vondt å plukke opp ting fra gulvet!

Virker som om de fleste plagene er borte, bare litt synd at småen har glemmt å komme ut. [8|][8D]

Ååå, så heldig du er da, som har en kropp som fungerer!
Satt med rier i hele går kveld jeg og så bare forsvant de[:(][:(]
Hatt en jævlig natt med oppkast og store smerter! Er så sinnsykt sliten og lei!
Skjønner ikke helt åssen jeg skal orke en fødsel....[:(]

Ønsker alle en fin dag!

Gooooood morgen, jenter! Ikke så mange igjen her nå. Vi får håpe vi fort kan hoppe inn i født april-klubben - alle som en!!!! [:D]

Selv hadde jeg vanskeligheter med å stå opp i dag. Ikke at det er så unormalt for tida, men har så vonde kynnere nå - har hatt det i hele natt igjen - og ikke har de gitt seg etter at jeg sto opp.
Skal til fysio i dag for å bli banka litt pga bl. Tror det blir siste timen, så får vi heller se om vi trenger mer bank etter at lillen er kommet[:)]
Så da logger jeg ut - må dra nå snart - så prates vi igjen litt seinere.

Ønsker alle en riktig fiiiiin dag [:D][:D]

ORIGINAL: Sneipelur

Mornings jenter!

Det virker som om trenden i natt på mange har vært vonde kynnere og nesten rier.
Det var det på meg. Gikk i hele går med regelmessige kynnere hvert 20 min og var til en kjapp sjekk hos Jm som konstanterte 1 cm åpning. Og hun sa at det var ikke lenge før nå.Vi kunne få reise til sjukehuset da (kl 20.30 i går) men da ville vi bare gå der å trø så det var like greit å gjøre det hjemme.
Og jeg  er hjemme enda så det var bare falsk alarm!!!![:@][:@][:@]
Var våken en stund i natt og tenkte at en varm dusj er godt og da må det ha stoppa opp for etter det sov jeg veldig godt![:@]
Det er urettferdig synes jeg og sender trøsteklemmer til alle som hadde det vondt i natt også!

Helt enig, forferdelig urettferdig! Stor trøsteklem til deg også!
Hadde rier med 5 min mellomrom først, så ble det 8 min før de forsvant[:(]
Har hatt 3-4 cm åpning siden fredag (iallefall) men likevel har det ikke skjedd noe![:(]

Var våken en stund i natt og tenkte at en varm dusj er godt og da må det ha stoppa opp for etter det sov jeg veldig godt!
ORIGINAL: Ida123

Mornings jenter!

Det virker som om trenden i natt på mange har vært vonde kynnere og nesten rier.
Det var det på meg. Gikk i hele går med regelmessige kynnere hvert 20 min og var til en kjapp sjekk hos Jm som konstanterte 1 cm åpning. Og hun sa at det var ikke lenge før nå.Vi kunne få reise til sjukehuset da (kl 20.30 i går) men da ville vi bare gå der å trø så det var like greit å gjøre det hjemme.
Var våken en stund i natt og tenkte at en varm dusj er godt og da må det ha stoppa opp for etter det sov jeg veldig godt![:@]
Det er urettferdig synes jeg og sender trøsteklemmer til alle som hadde det vondt i natt også!

Har hatt 3-4 cm åpning siden fredag (iallefall) men likevel har det ikke skjedd noe![:(]

Det er like før jeg får sambo til å få tak i lakserolje eller noe sånn!Hadde egentlig tenkt å bare la ting gå sin gang, men ikke om det skal fortsette på denne måten! Og så driter jeg i hele blodtrykket og hopper tau snart!! Bare denne ungen snart kommer ut!!!

Tok litt lakserolje i går jeg da. Guri så ekkelt! Om du prøver annbefaler jeg å ta den i litt saft og bælme!
Tok bare ca 1 ss, men lurer på om det er den som er skyld i riene, selv om de kom ca 5 timer etter jeg tok den....Nå lurer jeg veldig på om jeg skal tørra å ta mer...Redd det samme skjer og riene stopper opp...
Ja, på tide at ungen kommer seg ut nå!! Jeg begynner å få skikkelig angst for å måtte føde en unge på nærmere 5 kg!!...[:(]...Huff, håper den ikke er såååå stor men jordmor har sagt det er MYE baby i magen her....

Var våken en stund i natt og tenkte at en varm dusj er godt og da må det ha stoppa opp for etter det sov jeg veldig godt!

Mornings jenter!

Det er like før jeg får sambo til å få tak i lakserolje eller noe sånn!Hadde egentlig tenkt å bare la ting gå sin gang, men ikke om det skal fortsette på denne måten! Og så driter jeg i hele blodtrykket og hopper tau snart!! Bare denne ungen snart kommer ut!!!

Tok litt lakserolje i går jeg da. Guri så ekkelt! Om du prøver annbefaler jeg å ta den i litt saft og bælme!
Tok bare ca 1 ss, men lurer på om det er den som er skyld i riene, selv om de kom ca 5 timer etter jeg tok den....Nå lurer jeg veldig på om jeg skal tørra å ta mer...Redd det samme skjer og riene stopper opp...
Ja, på tide at ungen kommer seg ut nå!! Jeg begynner å få skikkelig angst for å måtte føde en unge på nærmere 5 kg!!...[:(]...Huff, håper den ikke er såååå stor men jordmor har sagt det er MYE baby i magen her....

Jm sier også at det er mye baby i magen min, men vi var til ul forrige onsdag og da fant de ut at h*n vil sannsynligvis bli 4 kg.
ÅÅÅÅhhhh hvorfor kan ikke bare det dumme vannet gå!!!!! Det hadde vært så mye enklere og en vet da at det definitivt er i gang!!

Forresten; blødde du etter at jm skjekka åpning? Det har jeg gjort, men bare når jeg er på do. Kommer ingenting i bindet(litt diskøsting men....)

Heldig du da som vet med litt større sikkerhet størrelsen på ungen! Håper ungen her iallefall holder seg under 4500...
Ja, tenk så lett det hadde vært om vannet kunne gå!

Nei, blødde ingen av gangen (blitt sjekka 2 ganger). Har faktisk ikke sett et eneste et blodspor her....

Ja, tror det er stripping.
Første gangen brukte jordmor en krem og da gjorde det ikke så vondt.
Men nå sist brukte ho den ikke (glemte ho den tro??!) og da gjorde det vondere!
Så trøkka ho på hodet til ungen, AUUUUU!!!!! Det ligger visst veldig langt nede...Kjennes ut
som jeg har det mellom beina![8|]
Kanskje det hjelper med litt hopping ja, thihi[;)] Skulle jeg prøvd også men er redd hoftene svikter
meg da gitt! I går holdt jeg på å knekke sammen i dusjen[8|].....Beina begynte å skjelve!

God dag får vel jeg si, ikke morgen lenger nå..

Har hatt en helt grei dag i dag. fått gjort reint og ryddet i 1 etg (men må slappe av innimellom heletiden pga vondt bein) Sola begynner å komme selv om det var overskyet og tåkete i dag tidlig [;)]

Ikke noe tegn til fødsel her. Skal til Jordmor i morra på bursdagen min, hadde vært moro om det ble litt action da.. hehe

Ha en fortsatt fin dag alle sammen [:D]

Back
Topp