God morgen!!!!

Bammi

Elsker forumet
Ser jeg er helt alene her inne, hm. Det kommer vel fler etter hvert.

Har sovet ganske bra, men våknet tidlig og hadde et "stevnemøte" med hodet i doskåla[:'(] Er kvalm ennå, men litt bedre. Har endelig fått sendt mannen og begge sønnene avgårde så jeg kommer nok til og legge meg litt igjen snart. I dag har jeg ingen planer[:D] Skal bare kose meg hjemme alene til gutta kommer hjem
Ha en god dag!!
 
God morgen Vian36!!! Og alle andre junijenter [:)]
 
Uff stakkars deg da, begynne dagen sånn? Håper du er i bedre form nå da [:)]
 
Her stod vi opp 6 i dag, har spist frokost, og nå ville Linnea sove igjen [>:] Så da sitter jeg her da [:D]
 
I dag skal jeg til jordmor på kontroll! Regner med at alt er i orden, så det er vel ikke så veldig spennende egentlig....
 
Ha en flott dag alle sammen!! Her er det grått og stusselig vær [&o]
 
hei hei!
Jepp da er det ny uke og nye muligheter...
Skal på ul i dag jeg... på riksen..
nesten litt unødvendig når jeg vet at jeg ikke skal føde der.. men godt skal det være å få se lille Alice igjen!
Ha en fortreffelig dag da jenter!
masse glad!
Grokka:o)
 
takker!
[:)]
 
 
God morgen!

Nok en helg som bare har flydd avgårde - nå gleder jeg meg utroooolig til jeg går ut i permisjon!
 
God morgen[:)]
Har egentlig sovet overraskende godt i natt, på tross av endel kynnere og vondt i bekkenet etter gårsdagens arbeidsøkt...
Klarer liksom ikke helt å holde meg unna....[8|]
Også tipper jeg 32 uker idag!
Og skal feire med å vaske og så smått begynne å flytte inn på det nye badet mitt[:D][:D]
Endelig skal jeg også begynne å vaske babyklær og få ting på plass. Gleder meg!!

Været er overskyet, men helt greit... Det smelter enda ute[:)]

Ha en flott dag, juni-jenter!!
 
Hei hopp jenter![:)]    sitter å spise frokost nå (samme hver dag, frokost og BV! hihi[:)])
Broren til sambo og dama har vært på Ul idag å de skal ha en liten gutt! så den 23 september blir vi kanskje onkel og tante![:)]  Så koselig! 
Blir bare gutter her, bare vi som skal ha jente av de 5 parene vi kjenner som skal ha baby. så sambo skal låse henne inn til hun blir 40 har han sagt! hehe!!
 
Ellers så skal vi å se på baderomsinnredning, dusji osv til badet når smabo er ferdig på jobb idag. vi er så usikre på hvordan vi vil ha det. har litt lyst til å ha både boblebad og dusj, men det ser ut som det blir trangt....ikke enkelt å få det til å gå opp....
 
Heisann alle flotte gravide damer!!
 
I dag skal jeg vaske og "møblere" den nye skyvedørsgarderoben vi monterte i går. Den ble fin skal jeg si dere[;)]. Kjøpt på ikea med frostaglass i front...............
Men formen er litt dårlig i dag så jeg har liksom ikke helt kommet i gang enda, blir så innmari fort sliten for ingenting.............
Må si jeg gleder meg veldig til at store Ulrik snart kommer ut[:D]
 
Ha en flott dag
 
 
God morgen [:D]
 
Eller, God DAG heter det vel nå.... [8|]
 
Vært litt treg med å komme meg på nett i dag. Jeg sov til 9, da kom plutselig gubben HJEM fra jobb!? Hadde visst løfta feil å fått vondt i ryggen. SÅ jeg stod opp, reiste i butikken å kjøpte smertestillende og Donald til han, og laget mat til han da jeg kom tilbake... Hva gjør ikke JEG for han....!? Gid om det hadde vært likt andre veien.... [8|]
Han kom så kjekt med en kommentar: "Hvis du hadde hatt SÅ vondt som jeg har nå, så hadde du ikke klart å BEVEGE deg en gang!"
 
Neida, min KJÆRE Thomas. Jeg har ikke vondt i det hele tatt jeg!!!!! [:@] 
 
 
 
God formiddag[:)]
Har ikke hatt verdens beste natt, ryggen er helt mongogleder meg til fysio i morgen).
Har vært ute en tur og så spist litt sammen med kjæresten. Vi skal ned til leiligheten og se litt på loftet så vi kanskej kan få laget ferdig tegninger så vi får skrevet kontrakt med styre angående lofts utbygging(har tatt sin tid i grunn).
Så skal vi lakke gulvet og så bare kose oss resten av dagen.
Hele denne uka blir veldig rolig, skal litt itl fysio og en tur på svangerskaps kontroll på onsdag(gleder meg).

Ha en fortsatt fin da alle sammen[:D]
 
Back
Topp