Bammi
Elsker forumet
Ser jeg er helt alene her inne, hm. Det kommer vel fler etter hvert.
Har sovet ganske bra, men våknet tidlig og hadde et "stevnemøte" med hodet i doskåla[:'(] Er kvalm ennå, men litt bedre. Har endelig fått sendt mannen og begge sønnene avgårde så jeg kommer nok til og legge meg litt igjen snart. I dag har jeg ingen planer[:D] Skal bare kose meg hjemme alene til gutta kommer hjem
Ha en god dag!!
Har sovet ganske bra, men våknet tidlig og hadde et "stevnemøte" med hodet i doskåla[:'(] Er kvalm ennå, men litt bedre. Har endelig fått sendt mannen og begge sønnene avgårde så jeg kommer nok til og legge meg litt igjen snart. I dag har jeg ingen planer[:D] Skal bare kose meg hjemme alene til gutta kommer hjem

Ha en god dag!!