Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: grokka:o)
må være ærlig... heller Brann enn enga...
heia Brann i kveld! hihi

ORIGINAL: fruluna
ORIGINAL: Cathrine76
ORIGINAL: grokka:o)
må være ærlig... heller Brann enn enga...
heia Brann i kveld! hihi
Rotter dere sammen ja.... Kjerringer ass......[:'(][:'(]
ORIGINAL: Stredet
Rødt, hvitt og blått!! Ikke noe er fiiinere enn det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D]
Hey hey hey!! Rolig nå damer!! Der er bare 1 lag som gjelder i tippeligaen; VIKING
"Du kjenne vel di mørkeblå!!"
ORIGINAL: Fjåsa
Aldri vært noen stor fotball fan, men det er moro å lese hva dere skriver, hihi...
Bor oxo rett ved siden av ullevåll stadion nå(hos mamma), så jeg må si jeg er litt lei av fotball suportere som tror de kan parkere hvor det passer dem og pisse i andre folks hager.
Fordelene ved å bo her da jeg var yngre var at jeg kunne ligge på rommet mitt og titte ut av vindue på alle de kjekke fotball suporterne som vimsa opp fra t banen. [:D][:D]
ORIGINAL: Fjåsa
Aldri vært noen stor fotball fan, men det er moro å lese hva dere skriver, hihi...
Bor oxo rett ved siden av ullevåll stadion nå(hos mamma), så jeg må si jeg er litt lei av fotball suportere som tror de kan parkere hvor det passer dem og pisse i andre folks hager.
Fordelene ved å bo her da jeg var yngre var at jeg kunne ligge på rommet mitt og titte ut av vindue på alle de kjekke fotball suporterne som vimsa opp fra t banen. [:D][:D]
Åhh misunnelig ja... Ikke på de kjekke supporterne, men på at du bor sååå nærme ullevål!!!!!!