God morgen!!

 
Hehe venter med å bli litt eplekjekk til etter kampen eg[8D] hehe (håper eg[:D][:D][:D])
 
må være ærlig... heller Brann enn enga...
heia Brann i kveld! hihi
 
 
ORIGINAL: grokka:o)

må være ærlig... heller Brann enn enga...
heia Brann i kveld! hihi


 
ORIGINAL: Cathrine76

ORIGINAL: grokka:o)

må være ærlig... heller Brann enn enga...
heia Brann i kveld! hihi




 
Rotter dere sammen ja.... Kjerringer ass......[:'(][:'(]
 
så så...
jeg digger å kjøre igjenom oslo og se vålerenga skilte stå å lyse mot meg i fine farver... gult og svart!
 
ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Cathrine76

ORIGINAL: grokka:o)

må være ærlig... heller Brann enn enga...
heia Brann i kveld! hihi





Rotter dere sammen ja.... Kjerringer ass......[:'(][:'(]

 
Synes det er fint at gutta mine og gutta dine ikke spille mot hverandre jeg! Så kanskje vi skal holde oss i den div. vi er i [:D] 
 
Sånn at jeg slipper å komme å ta deg en dag! [8D] [:D] 
 
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahah
jeg ler meg i hel!
ja ja
nei.. huff jeg skal ikke få slike usaklige enga fakter!
go girl!
 
ORIGINAL: fruluna

Rødt, hvitt og blått!! Ikke noe er fiiinere enn det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D]

 
Hey hey hey!! Rolig nå damer!! Der er bare 1 lag som gjelder i tippeligaen; VIKING
 
"Du kjenne vel di mørkeblå!!"
 
ORIGINAL: Stredet

ORIGINAL: fruluna

Rødt, hvitt og blått!! Ikke noe er fiiinere enn det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D]


Hey hey hey!! Rolig nå damer!! Der er bare 1 lag som gjelder i tippeligaen; VIKING
 
"Du kjenne vel di mørkeblå!!"

 
Også kommer duuuuu da.... [8|]
 
Er vel ikke noe verre enn kjedelige VIKING!!! Fy flate for ett møkkalag!! De er såå ræva kjedelige atte blæh!!![:'(][:'(]
 
Fruluna
pust med nesen nå da vennen!
du må innse at du er nede nå..
hihi
 
ORIGINAL: grokka:o)

Fruluna
pust med nesen nå da vennen!
du må innse at du er nede nå..
hihi

 
 
haha
flink jente!
 
 
Åhh jeg er så sinna... Får jo fadermeg ikke på meg Enga genseren min lenger!! Dumme mage [>:][:D][:D]
 
Aldri vært noen stor fotball fan, men det er moro å lese hva dere skriver, hihi...
Bor oxo rett ved siden av ullevåll stadion nå(hos mamma), så jeg må si jeg er litt lei av fotball suportere som tror de kan parkere hvor det passer dem og pisse i andre folks hager.
Fordelene ved å bo her da jeg var yngre var at jeg kunne ligge på rommet mitt og titte ut av vindue på alle de kjekke fotball suporterne som vimsa opp fra t banen. [:D][:D]
 
ORIGINAL: Fjåsa

Aldri vært noen stor fotball fan, men det er moro å lese hva dere skriver, hihi...
Bor oxo rett ved siden av ullevåll stadion nå(hos mamma), så jeg må si jeg er litt lei av fotball suportere som tror de kan parkere hvor det passer dem og pisse i andre folks hager.
Fordelene ved å bo her da jeg var yngre var at jeg kunne ligge på rommet mitt og titte ut av vindue på alle de kjekke fotball suporterne som vimsa opp fra t banen. [:D][:D]


 
Åhh misunnelig ja... Ikke på de kjekke supporterne, men på at du bor sååå nærme ullevål!!!!!!
 
hmmm jeg mener jo at man ser på fotballen da!
og altid gjort det!
 
 
 
Litt lite supportere her, må være på grunn av dritt været.
 
ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Fjåsa

Aldri vært noen stor fotball fan, men det er moro å lese hva dere skriver, hihi...
Bor oxo rett ved siden av ullevåll stadion nå(hos mamma), så jeg må si jeg er litt lei av fotball suportere som tror de kan parkere hvor det passer dem og pisse i andre folks hager.
Fordelene ved å bo her da jeg var yngre var at jeg kunne ligge på rommet mitt og titte ut av vindue på alle de kjekke fotball suporterne som vimsa opp fra t banen. [:D][:D]



Åhh misunnelig ja... Ikke på de kjekke supporterne, men på at du bor sååå nærme ullevål!!!!!!

 
Me too!! [8|] Har vært på landskamp på Ullevåll kun 1 gang! Alt for lite [8D]
Får ta med fotballguttene mine etterhvert, for jeg har jo 0 venninner som er så fotball-gale som meg, og når "gutta" planlegger så er det seff "GUTTETUR" [:@][:@][:-]
 
Nei - mor får ta med guttene sine på tur ja! [;)]
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp