God morgen!!

leja

Glad i forumet
God morgen alle sammen. Oppe kjempe tidlig i dag jeg. Gubben snorker, babyen sparker og bekkenet krangler. Ikke lett å sove da. Håper alle får en fin søndag. Jeg gleder meg til i morgen for da skal vi snakke med en megler ang en tomannsbolig som straks har byggestart, med inflytting i des. Har så lyst å eie egen bolig igjen, og der er det 3 soverom som jeg drømmer om

Oi det var tidlig du var oppe gitt...
Heldigvis snorka ikke min kjære i natt så jeg har fått litt søvn gitt, men han lille har vært aktiv en del.
Regner med bare å ta det med ro i dag, er så dritt vær(håper det blir bedre).

Ha en fin dag alle sammen[:D]

God morgen!
Trøtt idag[&o] Begynner å bli bra lei av å ligge våken halve natta!!
Men ute skinner sola, og jeg sitter og venter på at gubben skal våkne så vi kommer oss over til Finland og få kjøpt badstudør.
Ellers idag blir det vell bare jobbing (på pappa og sambo[8D]). Gulvet skal fuges, panel legges inne i badstua og innredningen på plass på badet[:)]
Gleder meg masse til å se det ferdig!!

Så spennende med mulig huskjøp, Leja!! Lykke til i morgen[:)]

Ha en flott dag alle sammen!!

God morgen jenter[:D]
Var på besøk i går så kom oss ikkje i seng før 01.30,men Daniel satt på fanget til farmoren og bestefaren då vi kom hjem[;)] og var lys våken etter bare noen timers søvn-så då sov han til 09.30 i dag[:D][:D][:D] Her høljer regnet ned,så blir nok en rolig dag i dag. Høres ut som dåke jenter har planene klare i dag[:D] 

God morgen!!! [:D]

Her er det rene BERGEN i dag!!!! [&:] [:@] [:'(] Har sprutregna i hele natt!!!! Og jeg har ligget en god del våken pga bekkenet, og med halsbrann pga grillmaten i går.... [>:] 

Vi har ingen spesielle planer i dag. Men jeg tror gubben har lyst til å dra til lillestrøm på Motormessa. Jeg orker ikk, for det blir alt for mye gåing. men han tar kanskje med seg faren sin [:)] 
Og i såfall skal jeg bare kose meg her hjemme, med Prison Break (Nei, Fruluna! jeg har FORTSATT ikke sett 21 og 22) [:@] [&:] [:@] [&:]

Håper dere alle får en fin dag!!!!!!! 

Goood morgen alle sammen!
jeg har sovet som en engel i natt.. fikk sove lenge også gitt!
deilig!
ha en strålende dag alle jenter!
masse klemmer fra meg!

God formiddag er det vel nå!!!!

Her var vi våkne 7.30 i dag, koste oss alle tre oppi senga litt, og spiste egg og bacon [:)] Gubben går fortsatt i boxer, så her er det en lat søndag [:D]

NÅ VENTER JEG BARE SPENT PÅ AT KLOKKA SKAL BLI 20.00, FOR DA ER DET FOTBALLKAMP!!! OG JA, CATHRINE, I KVELD FÅR DERE DENG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er treg, bobla mi..hihi!! Håpe du får sett de to siste nå da, så er du feridg med det liksom.. [:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

God formiddag er det vel nå!!!!

Her var vi våkne 7.30 i dag, koste oss alle tre oppi senga litt, og spiste egg og bacon [:)] Gubben går fortsatt i boxer, så her er det en lat søndag [:D]

NÅ VENTER JEG BARE SPENT PÅ AT KLOKKA SKAL BLI 20.00, FOR DA ER DET FOTBALLKAMP!!! OG JA, CATHRINE, I KVELD FÅR DERE DENG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er treg, bobla mi..hihi!! Håpe du får sett de to siste nå da, så er du feridg med det liksom.. [:D][:D]

Hei-hei!! Klager'u!!!??? [:@] 

[:D] [:D] [:D]

håper begge taper...
gleder meg mere til kamp i morgen ja!

haha ja du tror du klarer det ????
haha
forsiktig jeg kan virkelig ta av her... haha
hormoner er gøy

Ho ho dette kan bli gøy!!!! [:D][:D][:D] Moro med hormonelle damer..hihi [:D]

Og det styggeste jeg ser er svart og gult!!!!!!!!!!![:'(][:'(]

Vi er gule og svarte da!!
men husk du kommer ikke noen vei uten gult og svart...
gult og svart kommer altid til å være i veien for deg altid!
Rett før tunellen før helsfyr/ ensjø står til og med vålerenga i gult og svart!!!
FORZA FUGLA!

ORIGINAL: grokka:o)

Vi er gule og svarte da!!
men husk du kommer ikke noen vei uten gult og svart...
gult og svart kommer altid til å være i veien for deg altid!
Rett før tunellen før helsfyr/ ensjø står til og med vålerenga i gult og svart!!!
FORZA FUGLA!

Ja ja

ORIGINAL: fruluna

Ho ho dette kan bli gøy!!!! [:D][:D][:D] Moro med hormonelle damer..hihi [:D]

Og det styggeste jeg ser er svart og gult!!!!!!!!!!![:'(][:'(]

TAR VI VEKK DET RØDE I DINE YNDLINGSFARGER SÅ STILLER VI TO GANSKE LIKT DA [:D]

Jeg er så blå/hvit som jeg kan bli [:D] 

Rødt, hvitt og blått!! Ikke noe er fiiinere enn det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D]

Hei! Riktig god søndag alle sammen!!!!

Jeg får besøk av mamma i dag, hun skal se på nye pusen vår..... Så har jeg bakt ostekake med masse jordbær..... Det tror jeg blir snadder.....

Ellers skal jeg på jobb i kveld kl 23:00, så kommer nok til å ta dagen med ro... Lillemor sov til kl 08:00 i dag, og det var deilig!!!!

He He...

You must log in or register to reply here.
Back
Topp