god morgen..

Dina25

Glad i forumet
håper alle har det toppers i dag? sitter her og funderer på hva slags fornuftige ting jeg og dattera mi kan gjøre... kunne egentlig tenke meg å legge meg som alltid he he.. legetime på fredag så får jeg høre hjertelyden igjen[:D]var på 160 sist. legen sa at det er typisk jenter, men jeg hadde jo spist to pølser og drukket brus rett føre da.... lurer jo litt på om det har noe å si da...?

God morgen, ja det er spennende det med hjertelyd har to barn fra før gutt og jente, gutt lå på 144 i snitt mens jenta lå på 160 i snitt, venter nå mitt tredje og hjerteslagene var 147 slag første gangen, så vi får se???

god morgen [:D][:D].

Her skal jeg som vanlig på jobb igjeh kl. tre og sitte der hele kvelden. Så har tenkt og gjøre pent lite før den tid..hehe.

Ha en fin dag folkens[:)]

Har gjort fint lite i dag, orket ikkje gå på jobb....så eg sov leeenge, lagde frokost til gubben før han gikk på jobb. og nå sitter eg her med data og såpeserier på tv. herlig dag! Skal til byn seinere og spise biff med en veninne som har bursdag. gleder meg

Hei hei alle sammen!
Nå har jeg akkurat kommet inn døra, vært på skolen og regna matte i stort sett hele dag.. [&:] Har også hatt bilen min inn på eu-kontroll i dag, og ble letta når det bare var to feil som måtte fikses før bilen blir godkjent![:)] Da har jeg bil i to år til! [:D]
Nå skal jeg straks dra meg inn på kjøkkenet og lage Chicken Tandoori til min elskede kommer hjem![:)]
I morgen skal jeg på gravidkurs, og det er jeg litt spent på.. Aner ikke hva det er, jordmor bare sa at jeg måtte komme på kurset, uten at jeg fikk mer info[:)] Men men, det blir sikkert kjekt!

nå har jeg akkurat kommet hjem fra en lang dag på jobb hehe,egentlig gått ganske fort da hehe. er brann øvelse i morgen kveld sammens med de yngre som jobber hos oss blir gøy hihi.de må jo vite hva som skal gjøres om det blir brann,ikke bare å bare å jobbe på bensinstasjon om det skulle brenne hehe.

ellers snart skal jeg ta meg en dusj og spise middag å slappe av skal ikke på jobb før kl fire i morgen tihi også har jeg fri fredag lørdag og søndag så det skal bli godt.

fikk brev fra legen i dag.jeg er rubella igG positiv ble skikkelig bekymret men sjekket det opp på google (google er tingen hihi) sto masse om at man var positiv for det om man hadde hatt det eller tatt vaksine mot det.altså røde hunder hehe så nå ble jeg letta men skal ringe legen for sikkerhets skyld i morgen da.

så det var vel det så langt hehe[:D][:D][:D]

Back
Topp