God morgen!

Myth skrev:
Ja, da endte legebesøket i 60% sykemelding. Kunne fått 100%, men jeg orker ikke det. Legen søker om tidlig ul og så skal jeg tilbake om 2 uker.

Du må høre på kroppen også kjære deg :) Blir det for tungt å jobbe 60 % bør du nok høre på legen ;) Lykke til på UL, ikke lenge igjen :D

Tusen takk, MiniBolle2012! Tar imot sol og varme med opne armar

Så lenge begge svarar det dei skal, når dei skal, så tenker eg stemninga er satt emoticon  Alltid kos med bryllup!

Alt som er salt er i grunnen bra, har eg funne ut. Fann ikkje sånne armband, får leite litt meir ein annan gong. Eller er det netthandlar som sel dei og?

Ymra_lill skrev:
Tusen takk, MiniBolle2012! Tar imot sol og varme med opne armar

Så lenge begge svarar det dei skal, når dei skal, så tenker eg stemninga er satt emoticon  Alltid kos med bryllup!

Alt som er salt er i grunnen bra, har eg funne ut. Fann ikkje sånne armband, får leite litt meir ein annan gong. Eller er det netthandlar som sel dei og?

Hvis jeg finner mine kan jeg sende de til deg.. Men er frytelig usikker på hvor de er..Jeg mener det bare er tull :P Funka ikke på meg..! Er du veldig kvalm, prøv ingefær..!! Enten i tablettform eller sylta, jeg skal spise sushi etterpå, det lindrer kvalmen...Eller reisesjuketabletter det hjelper litt også, blir litt småsløv av de bare, lønner seg og ta om kvelden.. ;)

Sykemeldingen ble på 100% etter en prat med sjefene! Så da tar jeg det med ro ut juni.

Back
Topp