Frk.MammaMor
Elsker forumet
Her er det tidlig morgen, lille skulle ikke sove lenge i dag.. :( Hun har fri fra barnehagen pga planleggingsdag, så tenkte kanskje å reise på tivoli hvis regnet gir seg litt.. Dere skal i dag??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fikk vi sove helt til 8.15, luksus :D Akkurat nå spiser han frokost mens jeg ser litt på nettet :) Skal snart ut siden det er så fint vær, 25 grader i skyggen akkurat nå :DMiniBolle2012 skrev:
Ellers har typen bursdag i dag, så jeg skal lage livretten hans, bake kake og gjøre dagen hans kjempe fin :)
Ha en fin dag alle sammen :D
Myth skrev:
Her fikk vi sove helt til 8.15, luksus :D Akkurat nå spiser han frokost mens jeg ser litt på nettet :) Skal snart ut siden det er så fint vær, 25 grader i skyggen akkurat nå :DMiniBolle2012 skrev:
Ellers har typen bursdag i dag, så jeg skal lage livretten hans, bake kake og gjøre dagen hans kjempe fin :)
Send litt sol! Ha en flott dag!
Hadde ikkje hatt noko i mot 30 grader, send alle ekstra grader hitover -- går heilt fint!Ymra_lill skrev:
Eg har ein treig morgon i dag, har sett nyheiter, sulla rundt, laga frukost, sett nyheiter igjen, sulla litt meir rundt, innom nettet... Er ikkje så ofta eg har dagar der eg rett og slett ikkje skal så mykje!
MEN, lyt i gir snart. Skal fyrst innom senteret og plukka opp ein presang for mamma, sjekka om eg finn slips til typen, baka ei kaka og hjelpa til med litt førebuingar --
har ei venninne som skal gifta seg i helga, så då må ein jo hjelpe litt til Men deilig å ta det litt med ro på morgonkvisten.
Kjenner kvalmen i byger og bølger, ikkje noko særleg. Nokon som har funne noko som hjelper? Einaste eg får lyst på er salt lakris, men gjerne ikkje det sunnaste...
Maybenr2 skrev:
Hørtes ut som om du har nok å gjøre idag...!!:) Har du prøvd seaband som man kjøper på apoteket? Sånne armbånd som presser på punktet som regulerer kvalmen? Jeg har det. Vet ikke om det funker eller jeg som innbiller meg det. Nei nå funker det nok, for jeg tar det på meg hver gang jeg blir kvalm,og det hjelper. Ellers så funker det med farris,ingefær,tørr,salt kjeks. Lykke til!:)
Baby4us skrev:
Det hørtes forlokkende ut med så deilig vær.. Nå plasker det ned her, så 25 grader og sol høres nesten litt uoppnåelig ut.. Gratulerer med dagen til mannen i huset! Høres ut som han får en fin dag:-)
God morgen jenter!:) I dag er siste dag hjemme med sykemelding.Maybenr2 skrev:
Men utrolig deilig å ha fri mandag,for det er en sliiiten dag å stå opp på....! I dag kommer pappa,og vi skal spise pizza og kose oss:)
Resten av helgen, vet jeg ikke hva vi skal?! Noen som skal noe spennende i helgen??:)
Ha en flott dag!:)
Hadde ikkje hatt noko i mot 30 grader, send alle ekstra grader hitover -- går heilt fint!Ymra_lill skrev:
Eg har ein treig morgon i dag, har sett nyheiter, sulla rundt, laga frukost, sett nyheiter igjen, sulla litt meir rundt, innom nettet... Er ikkje så ofta eg har dagar der eg rett og slett ikkje skal så mykje!
MEN, lyt i gir snart. Skal fyrst innom senteret og plukka opp ein presang for mamma, sjekka om eg finn slips til typen, baka ei kaka og hjelpa til med litt førebuingar --
har ei venninne som skal gifta seg i helga, så då må ein jo hjelpe litt til Men deilig å ta det litt med ro på morgonkvisten.
Kjenner kvalmen i byger og bølger, ikkje noko særleg. Nokon som har funne noko som hjelper? Einaste eg får lyst på er salt lakris, men gjerne ikkje det sunnaste...