God morgen!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Her er det tidlig morgen, lille skulle ikke sove lenge i dag.. :( Hun har fri fra barnehagen pga planleggingsdag, så tenkte kanskje å reise på tivoli hvis regnet gir seg litt.. Dere skal i dag??

Har sovet dårlig. Naboen fant ut at det var en god ide å jobbe på garasjen sin helt frem til midnatt - grr!!! I tillegg har jeg vært oppe 4 ganger i natt og tisset - så jeg er glad det er stille på jobb og jeg kan høre på musikk og gjøre bare det jeg akkurat må :D

God morgen! Her går det foreløpig i barne-tv. Senere skal vi på besøk, og hvis været kunne lette litt har vi tenkt oss til Oslo for å shoppe litt, og sove der til i morgen. Men gidder ikke hvis det øser ned. Da reiser vi i morgen tror jeg. Men før det skal vi altså spise litt hos en av verdens beste venniner, og la noen små få leke litt:-) Ha en fin dag!

Hørtest koselig ut..!! Jeg har veldig lyst til å reise på sandvikasenteret men gidder ikke reise alene, må prøve å få med noen først...

Er meldt regn hele pinsen her i Oslo. Sandvikasenteret er koselig og perfekt når det er så trist vær som det er nå! Kikker ut på Aker Brygge og tenker på de stakkars turistene som kommer i cruisebåtene i dag (og er glad for at jeg sitter inne og ser ut!)

Hehe..Deilig å være inne i regnet..  Sandvikasenteret er bra og skummelt, shopper bare masse vi ikke trenger :P Vurderer hoppeloppeland og men først må noen av venninnene mine stå opp så jeg får overtalt de til å bli med..! :)

Juhu - da fikk jeg legetime kl 11! Da blir det ut i regnet da - og en god grunn til å ikke sitte på jobben og kjede meg ;)

I dag kl.08 gikk jeg av 24 timers vakt, og venter på at jeg skal på legetime kl 940.
Trur nok det blir litt soving etter timen;;)
Skal på middag i kveld da;)

Her fikk vi sove helt til 8.15, luksus :D Akkurat nå spiser han frokost mens jeg ser litt på nettet :) Skal snart ut siden det er så fint vær, 25 grader i skyggen akkurat nå :D

Ellers har typen bursdag i dag, så jeg skal lage livretten hans, bake kake og gjøre dagen hans kjempe fin :)

Ha en fin dag alle sammen :D

MiniBolle2012 skrev:
Her fikk vi sove helt til 8.15, luksus :D Akkurat nå spiser han frokost mens jeg ser litt på nettet :) Skal snart ut siden det er så fint vær, 25 grader i skyggen akkurat nå :D

Ellers har typen bursdag i dag, så jeg skal lage livretten hans, bake kake og gjøre dagen hans kjempe fin :)

Send litt sol! Ha en flott dag!

Myth skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Send litt sol! Ha en flott dag!

Skal sende litt sol jeg, synes nesten det blir litt for varmt når det er meldt 30 grader i skyggen utover dagen :s

MiniBolle2012 skrev:

Det hørtes forlokkende ut med så deilig vær.. Nå plasker det ned her, så 25 grader og sol høres nesten litt uoppnåelig ut.. Gratulerer med dagen til mannen i huset! Høres ut som han får en fin dag:-)

God morgen jenter!:) I dag er siste dag hjemme med sykemelding.
Men utrolig deilig å ha fri mandag,for det er en sliiiten dag å stå opp på....! I dag kommer pappa,og  vi skal spise pizza og kose oss:)
Resten av helgen, vet jeg ikke hva vi skal?! Noen som skal noe spennende i helgen??:)
Ha en flott dag!:)

Hadde ikkje hatt noko i mot 30 grader, send alle ekstra grader hitover -- går heilt fint! emoticon

Eg har ein treig morgon i dag, har sett nyheiter, sulla rundt, laga frukost, sett nyheiter igjen, sulla litt meir rundt, innom nettet... Er ikkje så ofta eg har dagar der eg rett og slett ikkje skal så mykje!

MEN, lyt i gir snart. Skal fyrst innom senteret og plukka opp ein presang for mamma, sjekka om eg finn slips til typen, baka ei kaka og hjelpa til med litt førebuingar --

har ei venninne som skal gifta seg i helga, så då må ein jo hjelpe litt til  Men deilig å ta det litt med ro på morgonkvisten.

Kjenner kvalmen i byger og bølger, ikkje noko særleg. Nokon som har funne noko som hjelper? Einaste eg får lyst på er salt lakris, men gjerne ikkje det sunnaste...

Ymra_lill skrev:
Hadde ikkje hatt noko i mot 30 grader, send alle ekstra grader hitover -- går heilt fint! emoticon

Eg har ein treig morgon i dag, har sett nyheiter, sulla rundt, laga frukost, sett nyheiter igjen, sulla litt meir rundt, innom nettet... Er ikkje så ofta eg har dagar der eg rett og slett ikkje skal så mykje!

MEN, lyt i gir snart. Skal fyrst innom senteret og plukka opp ein presang for mamma, sjekka om eg finn slips til typen, baka ei kaka og hjelpa til med litt førebuingar --

har ei venninne som skal gifta seg i helga, så då må ein jo hjelpe litt til  Men deilig å ta det litt med ro på morgonkvisten.

Kjenner kvalmen i byger og bølger, ikkje noko særleg. Nokon som har funne noko som hjelper? Einaste eg får lyst på er salt lakris, men gjerne ikkje det sunnaste...

Hørtes ut som om du har nok å gjøre idag...!!:) Har du prøvd seaband som man kjøper på apoteket? Sånne armbånd som presser på punktet som regulerer kvalmen? Jeg har det. Vet ikke om det funker eller jeg som innbiller meg det. Nei nå funker det nok, for jeg tar det  på meg hver gang jeg blir kvalm,og det hjelper. Ellers så funker det med farris,ingefær,tørr,salt kjeks. Lykke til!:)

Maybenr2 skrev:

Hørtes ut som om du har nok å gjøre idag...!!:) Har du prøvd seaband som man kjøper på apoteket? Sånne armbånd som presser på punktet som regulerer kvalmen? Jeg har det. Vet ikke om det funker eller jeg som innbiller meg det. Nei nå funker det nok, for jeg tar det  på meg hver gang jeg blir kvalm,og det hjelper. Ellers så funker det med farris,ingefær,tørr,salt kjeks. Lykke til!:)

Hehe, jo, men det er berre koselege ting så det tel ikkje på same måte emoticon

Har høyrt at nokon brukar slike band for sjøsjuke? Skal jo på senteret no uansett, skal sjå kva eg finn. Tusen takk for gode tips! Skal hamstra inn og prøva ut!

De må ha ein god dag folkens, i både øs-pøs og tropevarme!

Ja, da endte legebesøket i 60% sykemelding. Kunne fått 100%, men jeg orker ikke det. Legen søker om tidlig ul og så skal jeg tilbake om 2 uker.

Baby4us skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Det hørtes forlokkende ut med så deilig vær.. Nå plasker det ned her, så 25 grader og sol høres nesten litt uoppnåelig ut.. Gratulerer med dagen til mannen i huset! Høres ut som han får en fin dag:-)

Kan gjerne dele litt av finværet ;) Gikk en tur for litt siden og jeg ble gjennomvåt av svette - deilig! :p

Takk, vi skal nok kose oss masse i dag :) Ha en fin dag du også :)

Maybenr2 skrev:
God morgen jenter!:) I dag er siste dag hjemme med sykemelding.
Men utrolig deilig å ha fri mandag,for det er en sliiiten dag å stå opp på....! I dag kommer pappa,og  vi skal spise pizza og kose oss:)
Resten av helgen, vet jeg ikke hva vi skal?! Noen som skal noe spennende i helgen??:)
Ha en flott dag!:)

Det hørtes koselig ut da, pizza er godt :D

I morgen skal vi gjøre siste rest i leiligheten, få hengt opp litt bilder og slikt, ser ikke så fint ut her siden vi nettopp har flyttet inn ;p Ellers får typen besøk av noen kompiser i morgen så vi skal grille, de skal drikke øl og ta seg en bytur. Jeg skal vel kose meg på Babyverden og se litt tv - og spise snacks :D

Hvis det er fint vær på søndag skal vi en tur i parken og spise lunsj og bare kose oss :)

Ymra_lill skrev:

Skal sende litt finvær din vei også ;)

Kos dere masse i bryllup da :D

Hmm, det eneste som hjelper her er å spise noen slatstenger eller saltekjeks. Ikke så sunt det heller, men for å få bort den verste kvalmen er det verdt det :)

Back
Topp