God morgen!!

Beatrice

Elsker forumet
Hei alle sammen[:)]Står til?

God morgen jenter!
formen er helt fin her, bare veldig grusomt å stå opp av senga om mårningen! eg så godt der i armen til samboeren!

sitter på jobb og koser meg nå, skal ut og spise etter jobb, før jeg og samboerens kal se på kjøkken!
så blir det prison break i kveld! JIPPI! [;)]

HA en strålende dag jenter![:D]

goo' morgen

Idag er formen eeelendig. Migrenen er på vei, og bekkenløsningen tar liiivet av meg, pga. en latterlig kort distanse jeg tilbakela for fots igår. Så idag kunne jeg egentlig tenke meg til å bytte legeme med en frisk fokket, og vært mann et par md.

Kjempe trøtt i dag. Akuratt komt på job men skal bare jobbe 3 timer i dag er enda halvt sm. Gleder meg til snart helg igjen.

ORIGINAL: *Maria*

ORIGINAL: Julita

goo' morgen

Idag er formen eeelendig. Migrenen er på vei, og bekkenløsningen tar liiivet av meg, pga. en latterlig kort distanse jeg tilbakela for fots igår. Så idag kunne jeg egentlig tenke meg til å bytte legeme med en frisk fokket, og vært mann et par md.

Kunne ikke vært mer enig med deg! Vi har jo allerede gått gravide en gang, så det burde vært mannfolkas tur nå! [8D][:D]

Hehe, ja - om vi først skal stemme for full likestilling, så synes jeg det burde være 50/50 på graviditet og plager også, for det er søren meg ikke like herrlig å være gravid hver dag de 9 md det står på.

Hei snupper!

DAgen idag blir brukt på sofan (o hellige sofa). Skal prøve å lese litt organsisasjonskultur og strategisk kompetansestyring. PRØVE er her det operative ordet.. Hehe..

Ellers er ikke formen den aller beste, halsen min holder på å ta livet av meg fordi den klør så inni havet.. Sjokolade hjelper som smøring, men jeg kan jo ikke spise det hele dagen heller.. Hmm...

Ellers er dagen fin, og humøret bra!! [:D][:D]

Back
Topp