god morgen!

Helenemor!

Glad i forumet
God morgen alle sammen!

Litt morgenfugl i dag jeg, ikke at jeg vil det.. (men fikk ikke sove fra 04.30) Sto opp å tenkte det kunne jo være noen her! men den gang ei.. så da sitter jeg å hører på MTV, og leser litt her på BV..

Selv skal jeg til jordmor i dag, det er jo et høydepunkt i seg selv da.. så jeg håper at det er siste turen dit før jeg føder

Ønsker alle en fin dag![:)]
Dere andre skal i dag da??

Go mårn.Våken her og.Kunne godt ha sove lenger.Sett å tenke på alt,så får ikje sove.Det verste e jo å bi settanes å tenke aleina.Sambo e nettopp forn på jobb.

God morgen ja!  sitter her å dagdrømmer jeg og, men det er jo ikke så mye annet å gjøre så tidlig.. Snart har jeg planlagt dåpen i hodet mitt.. hihi! [:D] Samboern er på jobb eller??

ja e kjedelig å sette aleina.Det e jo da mann bi settanes å tenke på alt.

Mornings... !
vert våken siden jeg var på do i halv 5 tida her.. fikk ikke til å sove igjen [&:]
Spiste frokost i 6 tida, så nå sitter jeg her og trykker. [8D]

Var hos JM i går, alt så greit ut, og fikk ny time på termindagen om 2 uker.

Så da er det vel bare å sitte her og vente i noen uker til. [8|]

i dag kommer mamma'n min på besøk!!! [:)]

God morgen! [:D]

I dag blir det en tur til legen for enda en kontroll. Regner med at alt er bra. Har hatt veldig mye vondt i magen og ryggen den siste uka, men har hørt av andre at det er helt vanlig, så da tar jeg det med ro [:)][&:]

Ellers ingen planer, men skal prøve å dra innom butikken. Fikk ikke gjort det i går pga vondter [:'(], men kanskje det blir bedre i dag? tvi tvi [:)].

Håper vi får høre om flere babyer her i dag[:D][:D] Lykke til alle sammen.
OG HA EN RIKTIG FORTREFFELIG DAG!!
Her på østlandet er det SOOOOL og skyfritt[:D]

Har fått en nerve i klemm eller noe jeg, tror det kanskje er "ischias nerven", for det har vært vondt i over en uke nå bak over rumpa og et punkt på siden av høften og nedover hele benet. I går prøvde jeg å gå en tur ute, men det var bare helt umulig, måtte nesten slepe benet etter meg...så ikke ut... Og så har det begynt å "knake" mistenkelig i siden... [8|] Noen som vet om dette er vanlig når man er høygravid? Tenkte nesten ringe helsestasjonen eller fastlegen min og sjekke...

Ellers er begge mine foreldre på vei i bil fra Uppsala. Gleder meg! Siden samboern har begynt å jobbe igjen blir det kjekt med selskap, og så vil jeg jo bli passet opp på som en prinsesse! [:D] Håper de har noe godt snop med fra Sverige! [:D] (de skulle stoppe og handle noe mat i Töcksfors, på det nye kjøpesenteret til Thon).

God morgen alle sammen!!!

Her på Romerike er det strålende sol, og varmt!!! Skikkelig vår, gleder meg til å trille vogna når den tid kommer (med babyen oppi selvfølgelig...)

Skal på modningsakupunktur kl 11.45, men kan ikke si jeg merker noe forskjell. Dette blir 3.behandling... Og det koster skjorta...

Håper at alle sammen får en strålende dag!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

God morgen jenter [:D]

Her er det sol og fint vær, har vært å gått en liten tur med bikkja mi, er ikke lange turen jeg orker.
Var hos jordmor i går, sambo var med, og alt var fint, fikk en time om 14 dager som er på bursdagen min og 4 dager før termin.. håper jeg slipper å gå så lenge..[&:]
Jeg også har skikkelig vondt i beinet mitt, noen dager kan jeg bare ligge, det verker og stikker helt fra låret og ned i nederste del av leggen. Men som noen andre sier her så er det vel på tide at jeg får noen vonter jeg også, har i utgangspunktet hatt ett strålende svangerskap uten særlig plager..
I dag ska jeg ikke gjøre mye, sambo er på firmakurs til i morgen og jeg har ikke bil.. så blir vel å sitte her på bv da, og det er jo ganske koselig [:D][:D]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

ORIGINAL: mini3286

Her er det sol og fint vær, har vært å gått en liten tur med bikkja mi, er ikke lange turen jeg orker.
Var hos jordmor i går, sambo var med, og alt var fint, fikk en time om 14 dager som er på bursdagen min og 4 dager før termin.. håper jeg slipper å gå så lenge..[&:]
Jeg også har skikkelig vondt i beinet mitt, noen dager kan jeg bare ligge, det verker og stikker helt fra låret og ned i nederste del av leggen. Men som noen andre sier her så er det vel på tide at jeg får noen vonter jeg også, har i utgangspunktet hatt ett strålende svangerskap uten særlig plager..
I dag ska jeg ikke gjøre mye, sambo er på firmakurs til i morgen og jeg har ikke bil.. så blir vel å sitte her på bv da, og det er jo ganske koselig [:D][:D]

"Godt å høre på en måte"... Jeg tror vel egentlig også at vondtene i rumpe, lår og bein er noe som henger sammen med svangerskapet. Ikke hatt noen egentlige plager tidligere jeg heller. Så dette er sikkert en følge av siste tidens ganske kjappe viktoppgang + kanskje feilbelastning av rygg og høfter. Får håpe at man føder snart, så blir nok slike plager borte vekk [:D]

ORIGINAL: Smulan

ORIGINAL: mini3286

"Godt å høre på en måte"... Jeg tror vel egentlig også at vondtene i rumpe, lår og bein er noe som henger sammen med svangerskapet. Ikke hatt noen egentlige plager tidligere jeg heller. Så dette er sikkert en følge av siste tidens ganske kjappe viktoppgang + kanskje feilbelastning av rygg og høfter. Får håpe at man føder snart, så blir nok slike plager borte vekk [:D]

Ja jeg har nevnt det for jordmor og hu har ikke sagt noe spess om det så da regner jeg også med at det er normalt. Jeg tror det er noe som ligger i klem hos meg, for når jeg ligger rett ut i senga (ikke på sofan) så har jeg aldri vondt, men når jeg går, står, sitter ol. så kommer det i skikkelige tak.. har blitt værre nå på slutten og det er nok som du sier pga rask vektøkning.. vi får holde ut litt til..hehe

Vi satser på det mini3286. Nå skal jeg prøve å linke ut på kjøkkenet å få laget meg noe mat [:D]

God dag jenter![:)]

Idag har jeg vondt, vondt, vondt!![:'(] Sånn går det når man skal være flink i heimen![:(]
Så idag skal jeg gjøre INGENTING!

Håper dere får en fin dag![:D]

Back
Topp