God morgen :-)

Takk takk..håper bare kvalmen gir seg litt snart slik at jeg får gjort litt husarbeid uten å måtte springe til do for å rope på elgen

Ha en kjempe fin dag du også :-)
 
Takk det samme! :)emoticon 
Veldig såre slimhinner i nese og hals her! Lite søvn inatt! MEn strålende sol og skal snakke med legen min i dag! :) Spennende! emoticon  
 
off ja det er helt forferdelig å gå kvalm hele tiden.. i forrige svangerskap var eg kvalm til uke 12.Hadde jo ikke ett liv de 12 ukene. lå kun på sofaen og hang over do.  Håper den holder seg vekke dette svangerskapet..

Gullunge2012 lykke til hos legen i dag :-) e ganske forskjølet her å. så lite søvn på meg og i natt.. no håper eg på at lillegutten min snart vil sove sånn at eg får lagt meg sjøl.. men kjenner eg han rett så vil han ikke sove i dag når mor er trøtt..
 
Huff det skjønner jeg mamma til Nikolai09.. Har bare kjent kvalmen og litt brekking, men ikke noe oppkast enda.. Håper så inderlig jeg slipper unda det.. Men alt kan skje enda! :)

Takk for det ! :)
Men blir tlf samtale med lege idag, for å få lege time før i midten av mnd. Og planlegge UL, ønsker å ha det så fort som mulig, se att alt er ok! :) Har rett på tett oppfølging! :)

Håper lillegutten din vil sove og att kvalmen og oppkast gir seg fort! :)
 
han sovnet fint og eg fikk meg en liten blund :-) tror du misforstod litt gullunge 2012 var i forrige svangerskap eg var dårlig. kjenner ingenting enno så kvalmen kan holde seg vekke. har rett på tidlig ul eg å.. skal på ul den 24 mai.. gleder meg utrolig mye :-)
 
Åja! Las en annen kommentar oppi her og trodde d var din uten å tenke meg om! :) hehe..:)
Spennende.. Har ikke hørt fra legen, så sikkert ikke før i morgen... Menmen! ;)
 
Back
Topp