God morgen

Gullklomp

Forelsket i forumet
Da var påskeferien i gang! Litt trist å sende Mathea til pappaen hele påskeferien, spesielt når det er meldt så fint vær [8|] Men samtidig skal det jaggu meg bli godt å få sovet litt.. Mathea våknet 05.00 igår, og tror dere ikke hun stod i døren kl. 04.00 i dag?? Skjønner ikke at det går ann å være uthvilt så tidlig [&o][:'(] Kjempet en hard kamp for å få henne til å ligge i sengen en liten stund til før jeg bare stod opp.. Kaffi blir min beste venn i dag [8D]

Vi skal om noen timer gå tur og til byen med tante som er kommet hjem på påskeferie fra Polen [:D]

Hva skal dere i dag jenter?

God påske til dere alle [:)]

Go morn! her har vi hatt en god natt etter en dag med heine som kastet opp i går.

Begge gutta hoster litt og er snørrete men vi satser på å reise opp på hytta ut på dagen i dag. Ingen stress siden det er skikkelig grått og regner. Må en bitteliten tur på butikken å handle ett par ting jeg glemte på mandag men heldigvis tok jeg det meste av påskehandelen på mandag.

Skal lage urtebakt kalkunbryst til allemann i dag, så det ligger ett kalkunbryt på 1.7 kg til tining i kjøleskapet![:)][:)] Vi blir mellom 9 og 11 på hytta i påska. Og har fått en dag hver med ansvar for middagen. Veldig greit.

Kjenner det i muskulaturen at jeg var på Zumbamarathon i går [:)] men bare godt!

Må få pakket inn i bilen når Heine skal sove så suser vi nok avsted en gang før 12.

God påske alle mann!!

god morgen![:)]

I dag skal vi ut i finværet.... må trene i kveld,spist ALT for mye påskesnop... så skjerpings! ellers er det en god del husarbeid på tapetet,slipper ikke unna det selv om det er ferie ...

ha en flott dag[:)]

blir nok å rase over huset og få gjort litt også må jeg innom butikken, poste vielses attesten, levere oppsigelse på treningstudio, fikse brillene til A så skal vi bare kooose oss resten av påsken[:D] også skal jeg prøve på en liten løpe tur..

God påske[:)]

Jeg er litt trøtt i dag, siden Even våknet på minuttet hver tredje time i natt (00.14, 03.14 og 06.14). Makan til punktlighet! Jeg som har begynt å bli vant til at han i alle fall har EN økt der han sover 4-5 timer[&:] Og NÅ har han selvsagt ikke våknet igjen...

Uansett.. I dag har Stians foreldre kommet fra Kristiansand. De skal hjelpe oss med å ferdigstille huset her. Det vil si listing og litt maling. Gleder meg som en hest til å få det unna!

Jeg og barna må nok komme oss ut og vekk fra saging og hamring så mye som mulig, men vet ikke helt hva vi skal gjøre enda. Mulig jeg tar med sykkelen til Ida ut litt i alle fall[:)]

Ha en nydelig dag!

"morn"!! [:D]

Hadde ungefri fra i går kveld, så jeg sov til klokken 09.30 i dag! [:D]

Så syklet jeg til mamma og hentet Ine, de kommer kjørende med Emmeli om en liten stund! [;)]

I dag vurderer jeg å lage missme`s fiskepinner - må søke og se om jeg finner oppskriften igjen! [:D]

Back
Topp