God morgen

Cathrine76

Forumet er livet
God morgen jenter[:D] i dag skal vi hjem fra hytten,blir deilig med en dag fri hjemme før mannen skal på jobb igjen. Det snør fremdeles utenfor vinduet her-men så lenge det er vår hjemme så er alt topp[;)]

God påskemorgen cathrine! [:D]
Ja her er det jammen ikke mye som minner om vår akkurat nå.
Det har SNØDD i hele morges, men er nå gått over til sludd/regn [&:]
Skikkelig koselig innevær.
Så om en stund skal William og jeg bake.

Ha en riktig glad dag, og vel hjem fra hytta [;)]

Hihi tror eg må skuffe deg der du gitt. Her "hjemme" er det iallefall tre cm snø og det ser ikke ut som det har tenkt å slutte å snø med det første. Er ikke mye vår i været her. Men blir vel fint å komme hjem for det. God tur hjem då....hehe

ORIGINAL: prikken2

Hihi tror eg må skuffe deg der du gitt. Her "hjemme" er det iallefall tre cm snø og det ser ikke ut som det har tenkt å slutte å snø med det første. Er ikke mye vår i været her. Men blir vel fint å komme hjem for det. God tur hjem då....hehe

Nei søren og[:'(] ville ikkje ha snø hjemme då[8D] men men håper det regner fort vekk[:D]

Vi får krysse fingrene for at det gir seg snart og vårværet kommer tilbake[8D]. Var deilig å gå i shorts forige uke, lå på terssen å solte meg i bikini eg flere dager. Men no e det frem med varme dress og full fyr i ovnen igjen.  

ORIGINAL: prikken2

Vi får krysse fingrene for at det gir seg snart og vårværet kommer tilbake[8D]. Var deilig å gå i shorts forige uke, lå på terssen å solte meg i bikini eg flere dager. Men no e det frem med varme dress og full fyr i ovnen igjen.  

Ja var utrolig deilig forrige uke[:D] har vist meldt bra ut i uken no så då satster vi på vår igjen[:)]

God morgen, og god tur hjem fra hytta! [:)]

Her har det heldigvis bare vært fint vær... [:)] Litt vind, men ellert sol og sommerlig! Håper været i Bergen er fint også da. Ikke noe mere snø nå... nå er det på tide at alle får vår og sommer!!!

Eg sitter inne i hytten no på kjøkkenbordet og koser meg på bv, og ser ut på Daniel som leker i snøen med nabo ungene[:)] mormor og morfar er med. Mannen min skal snart bære i bilen-Daniel skal bare få ut litt energi først så han sover hele veien hjem[;)]

ORIGINAL: Cathrine76

Eg sitter inne i hytten no på kjøkkenbordet og koser meg på bv, og ser ut på Daniel som leker i snøen med nabo ungene[:)] mormor og morfar er med. Mannen min skal snart bære i bilen-Daniel skal bare få ut litt energi først så han sover hele veien hjem[;)]

Ahaaa, smart Cathrine!!! [;)] Nyt turen hjem da.

ORIGINAL: Lillepusen

ORIGINAL: Cathrine76

Ahaaa, smart Cathrine!!! [;)] Nyt turen hjem da.

hehe må utnytte barnepassere så lenge en kan[;)]

Goooooooo' 1.påskedag alle junitupper!!!!

I går kveld var vi på grillings hos el_moniq og gubben. Det var kjempekoselog! el_moniq var dritings da!!! dere skulle sett ho!!!!!!! Herregud!!

Hi-hi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag lå vi å dro oss til klokka var nesten 11.00 !!!!!!!!!!!!

Nå har vi vært flinke å vaska sofa'n, støvsugd, bretta og rydda bort klær og litt annet småtteri.

Gubben og Jonas har dratt for å golfe litt. og jeg får litt BV tid for meg selv [:D]

I kveld får vi hele slekta på påskemiddag. Bobla skal lage kalvestek m/ fløtesaus! Mmmmmmmmmmmmmmm......   

Håper dere får en fin-fin dag alle sammen!!!!!!!! Jeg savna dere i går!!!!! Hadde bare en knapp halvtime her på BV i løpet av hele dagen. Nesten krise vettu' ......

Avhengig, jeg????? [:D]

Back
Topp