Cathrine76
Forumet er livet
God morgen jenter[:D] i dag skal vi hjem fra hytten,blir deilig med en dag fri hjemme før mannen skal på jobb igjen. Det snør fremdeles utenfor vinduet her-men så lenge det er vår hjemme så er alt topp[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: prikken2
Hihi tror eg må skuffe deg der du gitt. Her "hjemme" er det iallefall tre cm snø og det ser ikke ut som det har tenkt å slutte å snø med det første. Er ikke mye vår i været her. Men blir vel fint å komme hjem for det. God tur hjem då....hehe
ORIGINAL: prikken2
Vi får krysse fingrene for at det gir seg snart og vårværet kommer tilbake[8D]. Var deilig å gå i shorts forige uke, lå på terssen å solte meg i bikini eg flere dager. Men no e det frem med varme dress og full fyr i ovnen igjen.
ORIGINAL: Cathrine76
Eg sitter inne i hytten no på kjøkkenbordet og koser meg på bv, og ser ut på Daniel som leker i snøen med nabo ungene[:)] mormor og morfar er med. Mannen min skal snart bære i bilen-Daniel skal bare få ut litt energi først så han sover hele veien hjem[;)]
ORIGINAL: Lillepusen
ORIGINAL: Cathrine76
Eg sitter inne i hytten no på kjøkkenbordet og koser meg på bv, og ser ut på Daniel som leker i snøen med nabo ungene[:)] mormor og morfar er med. Mannen min skal snart bære i bilen-Daniel skal bare få ut litt energi først så han sover hele veien hjem[;)]
Ahaaa, smart Cathrine!!! [;)] Nyt turen hjem da.